חפש

בעיות שינה? הנה הגאדג'טים שיעזרו לכם להירדם ולישון טוב

אם יש לכם קשיי הירדמות (למי אין לפעמים?) המוצרים הבאים עשויים לעזור לכם. הגאדג'טים הבאים נועדו לעזור לכם גם להירדם בקלות ו גם לישון טוב בכל מצב שבו אתם נמצאים: בבית, במקום ציבורי, באוטובוס או במטוס או אפילו בעבודה.

משקה מרדים SOM

המשקה סום (Som) עוזר להירדם ולשקוע בשינה עמוקה. לפי הביקורות, הוא יעזור לכם להירדם תוך 30 דקות. הוא בטוח לשימוש יומיומי, ללא סמים או תרופות, ללא חומרים ממכרים, והוא מכיל רק 40 קלוריות! הפורמולה המתקדמת לא מכילה גלוטן, טבעונית, ללא חלב ומשתמשת במרכיבים הנמצאים באופן טבעי בגוף ובדיאטה בריאה. מה הוא כן מכיל? מלטונין, מגנזיום, ויטמין B-6, L-Theanin, וגאבא. הוא מגיע גם בגירסה ללא סוכר וגם עם סוכר. הטעם הוא טעם מיוחד של תות. קישור לקנייה 



 

מלטונין
המלטונין הוא הורמון שאחראי על השינה. המלטונין של Natrol שנמכר דרך האתר iHerb הוא מאוד מאוד מומלץ (מניסיון אישי). המלטונין משחרר את החומר במהלך הלילה וזה עוזר לשינה עמוקה יותר לאורך הלילה ולא רק להירדם בקלות. המלטונין הוא הורמון שאנו מפרישים לפני שינה, ובשינה מפרישים רמות גבוהות יותר ממנו. זה מוצר צמחוני ולא ממכר. כדאי להתחיל עם מינון נמוך יותר של 5 מ"ג או 3 מ"ג אותם ניתן לרכוש דרך האתר.
שעון חול מלווה לשינה

במקום ההרגל הלא בריא של להסתכל במסך הטלפון החכם כל לילה, שמחקרים מעידים שהוא מפריע להירדמות, עכשיו תוכלו להירדם בנעימות כשתירגעו ותנשמו מול שעון החול הזה. שעון החול מציג אורות לד מהפנטים במשך 15 דקות שעוזרים למוח לכבות את עצמו ולשקוע בשינה.
קישור לקנייה

מעקב שינה חכם

עוקב השינה החכם הזה מייעל את דפוסי השינה עם הפטנט של מערכת ביופידבק. באמצעות חיישני EEG והאקוסטיקה הדו אוזנית, הסרט המתכוונן מסייע לעקוב אחר דפוסי השינה שלך וגם להעיר אותך בעדינות מתוך שינה עמוקה. אחרי שתלמדו על דפוסי השינה, תדעו באיזה שעות כדאי לכם ללכת לישון.
מקור

כרית עם פתח ליד

זהו הכרית האולטימטיבית אם אתם אוהבים לישון על הצד. בכרית השינה הזאת יש פתח קטן באמצע שמאפשר לכם למקם את היד שלכם דרכו, וכך נותן לכם תנוחת שינה טבעית ונוחה יותר.
מקור

כרית בת יענה

מכירים את זה שאתם נמצאים במקום כלשהו ויש לכם הרבה זמן לחכות והייתם שמחים להעביר את הזמן בשינה, אבל לא נעים לכם ולא נוח לכם לישון ליד אנשים אחרים? למשל בשדה תעופה כשצריך לחכות לטיסה, ברכבת או באוטובוס? כרית היען עוטפת את כל הפרצוף ויש בה חור לאף ולפה, וגם חורים לאוזניים. עם כרית כזאת אפשר בטוח לישון טוב בכל מקום בלי שאף אחד יציק לכם. אז מה אם תיראו כמו חייזר, אף אחד לא ידע שזה אתם.
מקור

כרית גוף שלם

אם חיבוק אנושי הוא מה שיעזור לכם להירדם, כרית הגוף השלם היא בשבילכם. הכרית גם תיתן לכם תמיכה לרגליים ולגב וגם חיבוק מרגיע.
מקור

מסיכת חתול

רוצים לישון בלי שאף אחד ידע? אין בעיה. אם אתם נמצאים במקום ציבורי או מקום שיש בו עוד אנשים ורוצים לנמנם, אבל לא נעים לכם שיראו אתכם, תוכלו להשתמש במסיכת החתול היפנית של חברת Felissimo מיפן, שמכסה את כל הפנים ומאפשרת למי שמתחתיה לישון בשקט.
המסיכה מגיעה בכמה צבעים וצורות והיא מאד פופולרית באתר ההזמנות של החברה. המחיר שלה- 36.88$. מחיר טוב בשביל לישון בשקט איפה שרוצים, לא?
קישור לאתר החברה
מסיכה לעיניים

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות