חפש

תפזורות של שירים ומזמורים עבריים

בתפזורות האותיות שלפניכם מסתתרות מילים מתוך מזמורים ושירים עבריים. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. שימו לב שהמילים בתפזורת מופיעות בכתיב חסר.
בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 30 מילים בנות שלוש אותיות ויותר מתוך שיר מאת לאה גולדברג. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם.

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.


בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 36 מילים בנות שלוש אותיות או יותר מתוך שיר מאת נתן יונתן. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם.

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.



בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 28 מילים בנות שלוש אותיות ויותר מתוך שיר מאת חיים חפר. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. 

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.

בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 24 מילים מתוך אחת הקינות בספר תהילים. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. 

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לפרק בספר תהילים.
בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 32 מילים בנות שלוש אותיות ויותר מתוך שיר מאת יעקב אורלנד. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. 

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.

בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 29 מילים בנות שלוש אותיות או יותר מתוך שיר מאת פנחס שדה. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. 

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.

בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות כל 21 מילותיו של שיר מאת המשוררת רחל מורפורגו (1790 – 1871), נכדתו של המשורר יצחק לוצאטו. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. שימו לב שהמילים בתפזורת מופיעות בכתיב חסר.
יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.

בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 27 מילים בנות חמש אותיות או יותר מתוך שיר מאת יצחק קינן. אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. 

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.


בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 29 מילות שורותיו הראשונות של "מחברת" (פרק) ביצירתו הגדולה של עמנואל הרומי (1328 – 1261). אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם.

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.
 
בתפזורת האותיות שלפניכם מסתתרות 27 מילים מתוך פיוט ידוע הכלול במחזור ויטרי (ספר הלכה ומחזור תפילות, המיוחס לרבנו שמחה בן שמואל מוויטרי). אותיות כל מילה מסודרות בקו ישר אפקי, אנכי או אלכסוני, בחלקן בכיוון הרגיל ובחלקן בכיוון ההפוך. גלו מה הוא השיר וסמנו את כל המילים שמצאתם. 

יגעתם ולא מצאתם? נסו להסתייע בקישור לשיר.


 



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות