חפש

10 אנשים שהצליחו לשנות את החיים שלהם תוך שנה אחת

אם חשבתם שההצלחה כבר לא תגיע אליכם ושמאוחר מדי בשבילכם, תחשבו שוב. הנה 10 סיפורים מדהימים על אנשים שההצלחה האירה להם פנים תוך שנה אחת ושינתה להם את החיים:
1. שרי התעשרה מהמצאה של קישוטים לנעלי קרוקס
יום אחד, שרי שמלצר, אישה בת 40 ואם לשלושה, שאלה את ילדיה אם הם רוצים לעשות יצירה משעשעת עליה חשבה. הילדים שלה חשבו שהרעיון שהעלתה- להכין קישוטים חמודים שיתחברו לחורים של קרוקס הוא מבריק. הם הכינו כמה והראו אותם לריץ', בעלה של שרי ואב המשפחה. ריץ' הציע ליצור אתר אינטרנט ולמכור דרכו את הקישוטים הקטנים. כך התחילה החברה ששמה Jibbitz בשנת 2005. עד אוגוסט 2006, המכירות הסתכמו ב- 2.2 מיליון דולר. אחרי שנה וחצי, העסק של שמלצר הלך וגדל במהירות, וחברת קרוקס רכשה את ג'יביץ תמורת 10 מיליון דולר.  
2. ג'וליה הפכה את המסע שלה לעסק
ג'וליה סאוויצקה חיה פעם חיים נורמליים. היא היתה משוגעת על אופנה, עבדה בדיור ועשתה התמחות באופנה בפריז. היא חיה את החיים שנשים צעירות רבות בגילה רק חולמות עליהם. אבל יום אחד, כשהיתה בת 27, היא נזכרה בחלום ישן שלה, ארזה תיק ונסעה לנפאל. בקטמנדו היא פגשה את אנטון גורקוב, יליד קייב. עכשיו הם חיים ביחד ונוסעים כל הזמן. הם השיקו חברה בשם "בנות בנסיעות" (Girls in Travels) שמארגנת טיולים של בנות לנפאל עם מסיבות, שמצליחה מאד באירופה. קישור 

3. השחקן ג'ונה היל ירד 25 ק"ג בשביל הבריאות
השחקן היהודי אמריקאי ג'ונה היל שיחק תמיד בסרטים בתור דמות כבדת משקל מצחיקה כמו למשל ג'ונה ב"הדייט שתקע אותי" סת' ב"סופרבאד- חרמן על הזמן", פיטר ברנד ב"מאניבול", דוני האבול ב"הזאב מוול סטריט" ובסרט האחרון את אפרים דיוורלי ב"כלבי מלחמה". את רוב חייו הוא העביר בעודף משקל, עד שהרופאים אמרו לו עד כאן, ושאם הוא רוצה להמשיך לחיות שנים ארוכות הוא צריך לקחת את עצמו בידיים ולעשות דיאטה. אז הוא ירד 25 קילוגרמים והפך לחתיך אמיתי. את המהפך תראו בעצמכם:  
4. אוקסנה הפכה למצילה בצוות חירום
אוקסנה שבלייה למדה משפטים והנדסה ועבדה בתור לוגיסטיקאית בחברת הובלות מטענים ברוסיה. יום אחד היא החליטה שמשעמם לה והגיע הזמן לעשות שינוי רציני. תמיד היא רצתה לעבוד בהצלת אנשים כי ידעה שהיא חזקה. היא היתה בת 35 כשפנתה למשרד החירום וביקשה שיקבלו אותה לצוות. אמרו לה שאין נשים בצוות ההצלה והציעו לה תפקיד ניהולי. היא עבדה בו שישה חודשים ובינתיים למדה בבית ספר לפעלולים טיפוס הרים, צניחה, ירי, ימאות, רכיבה על סוסים ומוטוקרוס. עכשיו היא המצילה היחידה ממין נקבה בצוות של תחנת ההצלה "trogino" שבמוסקבה.
5. האישה שהתחילה את קריירת הצלילה שלה בגיל 60
כשהגיעה יבגניה סטפנובה מסנט פטרסבורג לגיל 60 היא החליטה שכדי להגשים את החלומות שלה, היא צריכה רק דבר אחד – קריירה כספורטאית מקצועית. היא בחרה בקפיצה למים מגובה והחלה להתאמן לקראת תחרויות בינלאומיות. משפחתה של יבגניה היתה זועמת, אך הנכדה שלה תמכה בהחלטה ועזרה לה להתכתב עם תומכים מעולם העסקים. לקח ליבגניה רק שנה אחת כדי להיכנס לכושר וללמוד סוגים שונים של קפיצות. היא טסה לאוסטריה לאליפות אירופה… והגיעה למקום הראשון!               קישור

6. האישה שהחליטה שכסף זה לא הכל בחיים- ובאמת התכוונה לזה
במאי 1996, אשה מצליחה מגרמניה בשם היידמארי שוורמר, תרמה את כל כספה לעניים, והשאירה לעצמה רק דירה עם כמה דברים פשוטים. היא קיבלה החלטה לחיות במשך שנה אחת בלי כסף. בהתחלה היתה היידמארי רוחצת חלונות, מטיילת עם כלבים ומנקה בתים בשביל שיהיה לה מזון ומצרכים בסיסיים. עכשיו היא בת 70 ומציעה ייעוץ והרצאות בנושא החיים ללא כסף. בהתחלה היא התכוונה לחיות רק שנה אחת בלי כסף, אבל חייה החדשים היו משעשעים כל כך עד שהחליטה לא לחזור לעולם לחיים הקודמים.
קישור
7. הטרמפיסטית הנצחית
סוניה שגיטובה פרשה לגמלאות בגיל 55 והחליטה לצאת לדרך. לבד ובלי כסף. היא הלכה לכביש מהיר, הרימה את האגודל שלה, וכך התחיל הסיפור שלה. סוניה כבר ביקרה ביותר מ-40 מדינות וכמעט בכל אזור של רוסיה. "הרופאים אבחנו אותי במחלות רבות" אומרת סוניה "והם אפילו הציעו להגיש בקשה לקבלת קצבת נכות. אבל אני לא אדם נכה! אני מטיילת בעולם ללא הפסקה".
קישור

8. האישה שהפכה לדוגמנית בגיל 49 ופתחה עסק משלה
יום אחד החליטה סינדי לצבוע את השיער שלה באפור, ומשכה את תשומת לבו של סוכן דולצ'ה וגבאנה, שחיפש דוגמנית. כך החלה סינדי ג'וזף את הקריירה שלה. סינדי דיגמנה עבור מותגים שונים, עד שהחליטה להתחיל עסק משלה, חברה בשם בום, ויצרה שורה של מוצרי טיפוח עור ואיפור ששומרים על עור בריא בלי להבטיח הבטחות בשמיים של חידוש העור הצעיר ואנטי אייג'ינג. סינדי מאמינה שסוד היופי האמיתי טמון ביכולת ליהנות ממי שאתה בכל גיל ולחגוג את הגיל שלך .
קישור

9. אמן הקעקוע ממוסקבה שהביס את הסרטן
לפני שנה יצר אמן קעקועים ממוסקבה, בשם רינת קרימוב, דף אינסטגרם, @rinat_vs_lymphoma. לדף היה שם יוצא דופן: "בלוג תמונות שלי חולה בלימפומה ובועט לה בתחת". רינת נלחם במחלה הארורה הזאת במשך 51 שבועות, ולפני כמה חודשים סיפר ל-86,000 העוקבים שלו שהוא ניצח!

10. הזוג הצעיר שהוריד במשקל ועשה מהפך לא יאומן
ג'סטין ולורן שלטון חיו חיים מאושרים. או לפחות כך הם חשבו. המשקל שלהם היה ביחד 423 קילוגרמים, אבל זה לא הפריע להם, עד שג'סטין חלה ונאלץ ללכת לבית חולים, שם אבחנו לו דלקת כליה. כדי לאשר את האבחנה, הוא היה צריך לעבור סריקת CT אבל מכונת ההדמיה לא יכלה לתמוך במשקל שלו. כשזה קרה, ג'סטין ולורן החליטו לעשות שינוי. ג'סטין הוריד 175 ק"ג בשנה של דיאטה ופעילות גופנית. לורן שעברה את התהליך ביחד איתו הורידה 78 קילוגרמים. היום ג'סטין שוקל 111 קילו ולורן שוקלת 74 קילו והם נראים מדהים. 
משמאל: ג'סטין ולורן לפני, מימין: ג'סטין ולורן אחרי


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות