חפש

דיאטת קפה ירוק

הדבר הבא בעולם הדיאטות שכבש את אמריקה הוא דיאטת פולי הקפה הירוק.
דיאטת הקפה הירוק היא דיאטה שבה צורכים פולי קפה ירוקים לא קלויים, המכילים חומצה כלורית שגורמת לירידה במשקל של שניים-שלושה קילוגרמים בחודש,  בלי להיכנס למשטר דיאטה בכלל!
פולי הקפה הירוק מכילים חומצה כלורית שממריצה את שריפת השומנים בגוף, מגבירה את ספיגת הסוכר במעיים ומסייעת בחילוף החומרים בגוף.

פולי הקפה הירוקים הם פולי קפה שלא עברו תהליך קלייה. הקפה הרגיל שאנו שותים עשוי מפולי קפה שעברו תהליך קלייה ב 246 מעלות צלזיוס. חימום זה גורם להם לאבד 90% ממרכיבם העיקרי שתורם לשריפת השומן ואת האנטי אוקסידנט – החומצה הכלורוגנית. פולי הקפה בצורתם הטהורה הם פריצת דרך משמעותית במדעי התזונה הבריאה והירידה במשקל.
הדיאטה מבוססת על מחקרים רבים שהוכיחו כי שימוש בכמות גדולה של פולי קפה ירוקים מסייע לירידה משמעותית במשקל ולזירוז חילוף החומרים. נחקרים שלא היו בדיאטה בכלל וצרכו את הקפה הירוק ירדו במשך חודש בממוצע בין שניים לשלושה קילוגרמים.
בכנס האביב האחרון של האגודה האמריקאית לכימיה בסן דיאגו, הוצג מחקר שבו הופיעו 16 מבוגרים צעירים בעלי עודף משקל שהשתמשו בכמות קטנה של פולי קפה ירוק, כמות גדולה של פולי קפה ירוק ופלסבו. למרות שהמחקר היה קטן, התוצאות הראו חד משמעית שאלה שלקחו את הכמות הגדולה של פולי הקפה הירוק איבדו בממוצע 7 ק"ג במשך 4 חודשים מבלי לעשות דיאטה בכלל והורידו ממשקל גופם 10.5% באופן כללי.

כדורי הקפה הירוק בטוחים לשימוש ואין להם תופעות לוואי (למעט אצל אנשים שאלרגים לפולי קפה).
כדורי הדיאטה של פולי הקפה הירוק מאושרים לשימוש ע"י מינהל התרופות האמריקאי, FDA, כתוסף תזונה.
עם זאת, לפני תחילת השימוש בקפה הירוק יש להתייעץ עם הרופא.
איך מזמינים את פולי הקפה הירוק?
ניתן להזמין את דיאטת הקפה הירוק ישירות מהיצרן בארה"ב, במחיר זול פי שניים (!!!) מאשר המחיר בו תמצאו אותם בארץ. מהשוואה שעשינו עולה כל הזמנה ישירה מהיצרן, תהיה זולה יותר מהזמנה אצל מתווך בארץ, גם אם תבקשו משלוח מהיר (2-6 ימים).
לעמוד הזמנת כדורי הדיאטה של הקפה הירוק ישירות מהיצרן ליחצו כאן.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות