חפש

הכינו בעצמכם חוברת מתכונים

רוצים להכין ספר בישול ואפייה עם המתכונים שיש לכם, בתור מתנה או לעצמכם? אם יש לכם הרבה מתכונים מוצלחים שאתם רוצים לשמור במחברת מיוחדת או להכין למישהו או מישהי יקר לכם במתנה מחברת כזאת, זה רעיון מאד מוצלח להכין חוברת מתכונים בעצמכם. כל מי שיקבל חוברת כזאת יתרגש ויאהב אותה, וזה יהיה גם מאד שימושי. כי לכל אחד יש אוסף מתכונים משלו, אז למה לא לסדר אותם יפה ובצורה אישית ויצירתית?
אז מה צריך כדי להכין את חוברת המתכונים? דבר ראשון צריך מחברת או קלסר. מומלץ להשתמש בקלסר ושמרדפים כדי שיהיה אפשר להוסיף מתכונים ולהשתמש בחוצצים כדפי שער לנושאי המתכונים השונים. 
תוכלו להשתמש בכל מחברת או קלסר שתרצו, אפילו הפשוטים ביותר, כי אתם הולכים לקשט אותם ולהפוך אותם למיוחדים ולכן הם לא חייבים להיות כאלה מההתחלה. הדבר השני שאתם צריכים זה טושים או עפרונות צבעוניים כדי לצבוע, מספרים, דבק פלסטי וזהו! 
אז מה שאתם עושים זה לצבוע את הציורים, למלא את השורות הריקות היכן שצריך במילים שלכם ולהדביק את הציורים על הכריכה ובחוברת עצמה. כדי להכין את עמודי השער בקלסרים מדביקים אותם על חוצצים. אפשר להוסיף גם מדבקות וחתיכות של נייר דבק וושי טייפ כדי לעשות את זה מושלם.

הכינו בעצמכם ספר חוברת מתכונים
עמוד שער למתכונים למרקים
DIY ספר חוברת בישול
כריכה לספר הבישול בת
DIY עשו זאת בעצמכם ספר בישול ואפייה
כריכה לספר הבישול בן
הכינו בעצמכם ספר מתכונים לבישול ואפייה
עמוד שער לעוגות
הכינו במתנה ספר חוברת מתכונים בישול ואפייה
עמוד שער לפסטות
איך מכינים ספר מתכונים
עמוד שער לתוספות בארוחה עיקרית
חוברת מתכונים להכנה עצמית בקלסר
עמוד שער למאפים
הכינו בעצמכם חוברת מתכונים בקלסר או מחברת
עמוד שער למתכונים ללא גלוטן
DIY ספר בישול
עמוד שער למתכוני בשר
בואו נכין חוברת מתכונים בעצמנו
עמוד שער למתכוני דגים
עמוד שער מתכוני סלטים
עמוד שער למתכונים של סלטים

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות