חפש

גאדג'טים ומתנות מגניבים למטבח

כוס זכוכית למיץ או מים בעיצוב של דובי חמוד הפוך שתעשה את השתייה שלכם שמחה יותר-
כלי אחסון לסוכר שמעוצב כמו כדור בדולח. גם שימושי, גם מקורי וגם קישוט מקסים למטבח.
קישור לקניה- פלג דיזיין
מפריד חלמונים בעיצוב של פרח החרצית. להפריד את החלמון מהחלבון מעולם לא היה קל יותר- שוברים את הביצה לתוך עלי הכותרת של הפרח, והחלמון נשאר למעלה והחלבון נוזל אל הכוס. לא לשכוח שזה גם קישוט מדהים למטבח.
קישור לקניה- פלג דיזיין
מסננת לכיור חמודה עם קישוט של חיה או פרח. גם עמוקה וגם נוחה לשימוש יותר מהמסננת הרגילה. מגיע בדוגמאות של חזיר, ברווז, פרח, צפרדע, תרנגול, לוויתן, פלמינגו ודג. קישור לקניה



קישור
כפפות סיליקון עם מברשת, רב שימושיות- שומרות על עור הידיים, מגנות מפני חום הסירים או התבניות, מקרצפות כלים, טובות לניקוי של כל דבר, נעימות למגע, שומרות על הלק שלא יהרס, קלות ללבישה והסרה. קישור





עוד מתנות מגניבות למטבח 

COZILIFE שולק ביצים – כוסות סיליקון לשליקת ביצים שיגרמו לכם להיראות כמו שפים מקצועיים. רוצים להכין ביצי עין או ביצים שלוקות מושלמות? כל מה שאתם צריכים זה להוסיף מעט מים לסיר נמוך או מחבת, לרסס את כוס הסיליקון במעט שמן, לפצח לתוכה את הביצה ולהכניס את הכוס עם הביצה בפנים לסיר או המחבת עם המים. כסו את הסיר או המחבת והרתיחו את המים למשך חמש דקות וקיבלתם ביצים שלוקות יפהפיות. אם בישול ארוך יותר אפשר להכין גם ביצים קשות ללא הקליפה.
פטנטים וגאדג'טים למטבח- שולק ביצים
קישור לקנייה
סבון ממתכת אל חלד שמסלק ריחות של מזון מהידיים בזמן הבישול - נכון שהבצל והשום טעימים, אך הריח שלהם יכול להישאר על הידיים זמן רב. אותו דבר לגביי מזונות ארומטיים אחרים שהריחות שלהם נוטים להיצמד לאצבעות זמן רב אחרי שקוצצים אותם. סבון הנירוסטה המיוחד הזה מסלק את הריח מהידיים על ידי קשירת מולקולות הפלדה שלו לגופרית שיוצרת את הריח הרע באוכל. אפשר להשתמש בו עם או בלי מים, הוא בטוח לשטיפה במדיח הכלים והוא עמיד במיוחד.
סבון שמסלק ריח רע מהידיים
קישור לקנייה
קוצץ ירקות ידני ספירלי שהופך אותם לנודלס - רוצים להכין פסטה בלי בצק וללא גלוטן? בעזרת קוצץ הירקות הידני הזה תוכלו להכין אטריות מכל ירק כמעט! אתם לא חייבים לבשל את האטריות, אתם יכולים גם להכניס אותם סתם לסלט ולשרדג אותו שיראה נפלא. זה משפיע כמובן גם על הטעם :)
פטנטים וגאדג'טים למטבח - קוצץ ירקות ספירלה
קישור לקנייה

סט סכינים עם מעמד אקרילי שקוף - ערכת סכינים מפלדת אל חלד איכותית שכוללת סכין שף, סכין לחם, סכין גילוף, סכין כלי עזר, סכין ניקוז, שישה סכיני סטייק, ומעמד אקרילי שקוף (כך שקל לראות מה אתה מחפש). כל סכין עמידה בפני חלודה וכתמים כך שהיא נשארת בשימוש זמן רב. עוד יתרון הוא שהידיות של הסכינים הן חלק בלתי נפרד מהסכין עצמו, כלומר הסכינים מעוצבים כחתיכת פלדה מוצקה אחת, וכך אין סיכוי שאחרי זמן מה הידיות ישתחררו מהסכין.
גאדג'טים ומתנות למטבח
קישור לקנייה
מחמם ספלים שמשאיר את משקאות חמים בטמפרטורה המושלמת- גם אתם שוכחים לפעמים לשתות את הקפה או התה שלכם ונזכרים רק אחרי שהוא התקרר ואי אפשר לשתות אותו? מחמם הספלים הזה הוא פיתרון מושלם בשבילכם. הוא קל ונוח ולא תופס יותר מדי מקום, רק מחברים לחשמל ומניחים את הספל עם הקפה, התה, המרק או השוקו, מפעילים עם המתג והטמפרטורה של המשקה נשארת כמו שביקשתם ממנו.
פטנטים וגאדג'טים למטבח
קישור לקנייה


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות