חפש

גאדג'טים חדשים למטבח

מדי פעם צצים בחנויות גאדג'טים חדשים למטבח שנועדו לעשות לנו את החיים קלים יותר. לפעמים הם לא ממש נחוצים, בהתחלה מתלהבים מהם אבל די מהר הם מוצאים את מקומם במגירה לנצח ונעלמים בתהומות השכחה. אבל לפעמים יש גאדג'טים מוצלחים שבאמת כדאי לנסות. הנה כמה גאדג'טים שווים וחכמים שיהפכו את העבודה במטבח לקלה ונעימה יותר:
החיים החדשים הקלים של אוהבי האבוקדו- OXO מכשיר 3 ב-1- כלי שחותך את האבוקדו לשני חצאים, מוציא ממנו את הגלעין ופורס את האבוקדו לפרוסות.

מקור התמונה
סושי בזוקה- מכשיר להכנת סושי בקלי קלות. מסדרים בשני חצאי התבנית שהיא בצורת גליל את האורז, מפזרים את התוספות, סוגרים את הגליל ומקבלים רול אורז לסושי שאותו נשאר לעטוף באצה.
מקור התמונה
ערכה חכמה לגידול צמחי תבלין וירקות- גם אם אין לכם את הטאץ' המתאים לגידול ביתי של צמחי תבלין וירקות כמו בזיליקום, עגבניות שרי וחסה, עם הערכה הבאה תוכלו להפוך את הבית שלכם לחוות תבלינים בקלות! כל מה שצריך לעשות זה להרכיב את הערכה (קל), לשתול את הצמחים ולהוסיף מים מתי שהאפליקציה אומרת לכם. אם אתם עוזבים את הבית לכמה ימים, יש אפשרות למלא רזרבה של מים והערכה כבר תדאג להשקות את הצמחים בעצמה. הצלחה מובטחת!
מקור התמונה
תבנית להכנת ספלי עוגיות- תבנית סיליקון נון סטיק, להכנת עוגיות בצורת ספלים שאחרי האפייה, אפשר למזוג בהם חלב, קפה או שוקו!
כלי להכנת הבלילה, תבנית סיליקון וספלי העוגיות- מקור התמונה

ספלים עוגיות- מקור התמונה
כלי להגשת צ'יפס ומטבלים- רוצים להגיש את הצ'יפס בצורה מרשימה ולהרגיש בחו"ל? המחזיק לצ'יפס הזה כולל גם כלי מקרמיקה להגשת הצ'יפס וגם שתי קעריות למטבלים (כמו קטשופ, מיונז, רוטב ברביקיו או חרדל).
מקור התמונה
סוחט לימון בעיצוב קקטוס - כשהסוחט לא בשימוש הוא משמש כקישוט במטבח (קישור לקנייה)

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות