חפש

מתנות לראש השנה

לקנות מתנה לראש השנה זה פרויקט לא קל. רבים מאיתנו מבלים את הימים שלפני ראש השנה בתור הענק של המשביר לצרכן או פוקס הום, עם התלושים שקיבלנו לחג, מחכים שעות לקופאית שתיקח כסף עבור האגרטל שבחרנו ואחר כך שוב מחכים בתור למישהו שיעטוף לנו אותו באריזת מתנה.
רבים מאיתנו מבלים בחנויות הפרחים, שוברים את הראש איזה עציץ או זר פרחים לקחת ובאיזה תקציב.
יש כאלה שבוחרים בדרך הקלה וקונים כרטיס מתנה (gift card), פיתרון קל אך בעל שני חסרונות: 1. רואים שלא השקעת יותר מדי מחשבה; 2. רואים בדיוק כמה כסף הוצאת על המתנה.
והרבה פעמים, אחרי ששברנו את הראש וקנינו לחמות מערכת יפה של ספלים, קנקן ומפה, אנחנו מגלים את זה חודשיים אחרי כן שוכב במעמקי הארון ומעלה אבק, סגור עדיין באריזה.

אז למה צריך את זה?
אין לי תשובה טובה למה חייבים להביא מתנות לראש השנה, אבל למי יש אומץ לשבור את המנהג הזה?
לשמחתי מצאתי כמה רעיונות טובים למתנות שתוכלו לאמץ, ואם יש לכם מה להוסיף, אשמח אם תכתבו תגובה:

מוצרי יודאיקה, כמו פמוטים יפים, מזוזות או ברכת הבית יפה הם משהו שתמיד ישמח ויהיה שימושי למשפחה שמקבלת אותם:
פמוטים ב-100 שקלים (בערך)- קישור לקנייה
בית מזוזה - קישור לקנייה
למי שאוהב לארח- סט של מחזיקי מפיות בצורה של גבעול ופרח - קישור לקנייה

לכבוד השנה החדשה, אין כמו לתת מתנה שהיא גם תרומה לקהילה, שיש לה ערך מוסף של נתינה למי שזקוק לזה. יש עמותות שמסייעות לבעלי מוגבלויות וכחלק משילובם בחברה והעלאת הערך העצמי שלהם הם עוסקים ביצירה. את היצירות שלהם אפשר לקנות בכל מיני מקומות. הנה כמה מהעמותות האלה לדוגמא:
מוצרי אלו"ט- אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטיים, מציעה מגוון מוצרי נוי ומוצרים שימושיים ומקסימים לבית, שיכולים לשמש כמתנה יפה למארחים וגם כתרומה לעמותה. את המוצרים מכינים אנשים אוטיסטיים מעל גיל 21 בעשר סדנאות שפזורות ברחבי הארץ. כאשר אתם קונים מוצרים מאלו"ט, אתם מעודדים ומחזקים את סביבת העבודה שבה אנשים אלה יכולים להשתלב ובכך גם תורמים לחברה טובה יותר.
קישור לקטלוג של אלו"ט
סטודיו אנד ג'וי- אנד ג'וי הינו מיזם ראשון מסוגו, שבמסגרתו מועסקים אנשים עם מוגבלויות שונות בשזירת פרחים אומנותית ובעיצוב מתנות איכות.
joy& מקנה לחניכים ולמשתקמים, המסורים לעבודתם ללא גבול, ערוץ מיוחד לשילובם בקהילה, מממש את הפוטנציאל האישי שלהם ומהווה מקור פרנסה מכובד עבורם.
קישור לסטודיו &joy

ציפור הנפש– עמותת ציפור הנפש הוקמה במטרה לספק עבודה לנפגעי נפש בתחום האמנות. העמותה מתמחה בעיצוב, פיתוח, ייצור ושווק מגוון רחב של מוצרים למגזר העיסקי. ניתן להזמין באתר כמות מינימלית של 50 יח' / 500 ₪ (מאותו מוצר) או להזמין מוצר בודד בתוספת תשלום של 30% (יש להתעדכן באתר בתנאים). אפשר למצוא באתר מתנות לחגים, מתנות למורות וגננות, מתנות ליום הולדת, מוצרי פרסום, סבונים ומוצרי ספא, מוצרי חיתוך וחריטה בלייזר ועוד.
לוחות שנה לחגים– אם יש לכם זמן, אולי תספיקו לאסוף תמונות של בני המשפחה ולעצב לכל אחד, או לכולם ביחד, לוח שנה בעיצוב שלכם עם התמונות שבחרתם, באמצעות תוכנה אותה אפשר להוריד חינם באתרי ההדפסה.

מתנות מחוץ לקופסא- אם אתם רוצים להיות יצירתיים ולהפתיע, תוכלו לקנות גאדג'טים מקוריים כמו כרית עיסוי שיאצו מפנקת, מפת עולם לגירוד למי שנוסע לחו"ל הרבה, רדיו בלוטוס בעיצוב רטרו, חתול מזל סיני לקישוט וברכה ועוד. קישור לחנות מחוץ לקופסא
מוצרי חשמל כמו מכונת קפה, קונסולת משחקים-
אם יש לכם תעוזה להיות מקוריים, למה שלא תביאו מתנה שיכולה לשמח את כל המשפחה? תוכלו למצוא עוד רעיונות ומבחר גדול  של גאדג'טים במחירים מפתיעים.
קישור לאתר מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגאדג'טים
שתהיה שנה טובה ומלאה ברכה!

הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)