חפש

טיפים ללבוש שיגרום לנו להיראות רזים וחטובים יותר

לכבוד הקיץ שתפס אותנו לא מוכנים, בדיוק אחרי החגים שהוספנו בהם כמה קילוגרמים מביכים, קבלו טיפים מנצחים ללבוש שיגרום לכם להיראות יותר רזים:

חולצה עם צווארון V

חולצה עם צווארון וי יוצרת קו אורך, וכך מוסיפה קצת גובה ומצמצמת היקפים.

שרשרת ארוכה

שרשרת ארוכה גם יוצרת אפקט של קו אורך שיוצר אשליה של גוף צר ודק יותר.

מכנסיים ארוכות

רצוי ללבוש מכנסיים ארוכות ולא מכנסי 7/8 או פחות מכך, כי הם יוצרים מראה של רגליים קצרות.

חזייה טובה

הקפידי ללבוש חזייה טובה שמרימה את החזה, מרחיקה אותו מהבטן והמותניים, אורזת אותו בצורה טובה ללא "בריחות מהצדדים" שנראות כמו קפלים בעור.
תחתונים
לבשי תחתוני כותנה נוחים שלא לוחצים ויוצרים בליטות לא מחמיאות וקפלים ואוספים את הבטן.

צבע אחיד

יש סטיגמה שאומרת ששחור מרזה. זה לא בהכרח נכון. הסיבה שנראה ששחור הוא מרזה היא שלובשים צבע אחד מכף רגל ועד ראש. אם תלבשו רק צבע אחד, מהנעליים ועד הצווארון, אפילו ורוד, זה ייתן אשליה של קו אורך אחד שיגרום לכן להיראות קצת יותר רזות.

מכנסיים בגזרה גבוהה

מכנסיים בגזרה גבוהה שאוספים את הבטן פנימה ומעליה חולצה מבד נשפך ולא צמודה, יתנו מראה רזה יותר. מומלץ להכניס את החולצה למכנסיים או לפחות לתחוב בצד אחד או באמצע כדי שהרגליים יראו ארוכות יותר.

ג'קטים

ז'קט או וסט מחויט יוצרים קו אורך שמצר את צללית הגוף ומדגיש את המותן. לא לסגור את הז'קט!

נעליים

נעלי עקב מגביהות ויוצרות צללית צרה. נעלי סירה על עקבים הן הכי מושלמות ליצירת מראה דק יותר, אבל אם אתן לא נוהגות לנעול נעלי עקב, גם נעלי סירה שטוחות עוזרות להיראות צרות יותר. אם אתן אוהבות סנדלים, רצוי שלא תהיה להם רצועה ש"חותכת" את הרגל לשתיים וכך מקצרת אותה. אם בכל זאת אתן רוצות סנדל עם רצועה, כדאי שיהיה בצבע גוף או שתכסי את הרצועה עם המכנס.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות