חפש

10 דרכים להתקרר בלילות החמים כדי להצליח לישון

מחפשים דרכים להתקרר בלילות החמים כדי להצליח לישון? אם אין לכם מזגן או שאתם לא רוצים להפעיל אותו, קבלו כמה שיטות להתקרר ולא לסבול מהחום, כי ידוע שחוסר שינה הוא גרוע ולא להצליח להירדם בגלל שכל כך חם, או להתעורר מזיעים, זה סיוט. 
1. השתמשו במצעים מכותנה 
תגידו שלום למצעי המשי או הסאטן וליריעות הפוליאסטר. אחת הדרכים הטובות ביותר לצנן את לילות הקיץ החמים הויא לישון עם מצעים בהירים, בעיקר אלה שעשויים מכותנה מצרית קלת משקל. הכותנה היא אוורירית וקלה לנשימה, לכן אלה המצעים המתאימים ביותר לקירור הגוף כשחם מאד בלילה.

2. קררו את הסדין במקפיא
רוצים להחליק למיטה לתוך סדינים קרירים? אין בעיה. מה שאתם צריכים לעשות זה לארוז את הסדינים בשקית ניילון ולשים אותם במקפיא למשך זמן מה לפני שאתם הולכים לישון. חשוב להשתמש בשקית ניילון כדי שלסדין לא ידבק ריח של פיצה קפואה או מה שיש לכם במקפיא ואז לא תצליחו להירדם בגלל זה. כמובן, שהשיטה הזו לא תשמור אותכם קרירים במשך זמן רב, אבל זה יהיה מספיק זמן כדי להירדם.
3. השתמשו בבקבוק מים חמים 
בקבוק המים החמים מחמם את הרגליים שלנו בחורף ביעילות רבה. בקיץ, מחליפים את המים החמים במים קרים. ממלאים את הבקבוק במים קרים כקרח ומשתמשים בבקבוק כמקרר. יש בקבוקים שאפשר גם להקפיא מראש בפריזר.

4. השתחררו מהבגדים
אם אתם יכולים לישון עירומים מה טוב, אם לא, הקפידו על פיג'מה או כותונת לילה קצרה וקלילה, רצוי מכותנה. 
5. עשה זאת בעצמך- מזגן ללא חשמל
שימו קערה מלאה בקוביות קרח ליד המיטה. זה יצנן את האוויר שלידכם במהלך הלילה.

6. קררו את נקודות הדופק בגוף
קחו שקיות קרח, או בקבוקי מים קרים והניחו אותם על נקודות הדופק- בשורש כף היד, מרפקים, צוואר, קרסוליים, במפשעה, ומאחורי הברכיים. כבר מרגיש קר יותר, נכון?
7. תישנו לבד תשכחו מלילות רומנטיים, בלילות החמים שינה עם בן או בת זוג היא רק דביקה ומיוזעת. כשיש עוד גוף לידך, החום שהוא פולט (שלא באשמתו) גורם לך להרגיש כמו בתוך סיר בישול חם וקשה מאד לישון ככה. אז אם אתם רוצים לישון בקרירות, שנו לבד, אין ברירה.
8. תיהנו מהרוח
אחת מהדרכים ליצור קור בחדר ולשמור עליו בלילות החמים, היא ליצור רוח נגדית. הניחו מאוורר מול החלון או על אדן החלון בצורה כזו שהוא יכניס רוח מבחוץ. זה משפר את זרימת האוויר הקריר אל תוך החדר.

9. שחררו את המיטה
דאגו שהמיטה תהיה באמצע החדר, ללא שום דבר שסוגר את זרימת האוויר אליה כמו קירות, כריות, רהיטים וכד'.

10. שתו מים קרים
שתייה של כוס מים קרים לפני השינה תקרר את הגוף שלכם ותעזור לכם להירדם.

זה מאד מתסכל לא להצליח לישון בלילה מרוב חום. אם אתם סובלים מהבעיה, נסו את השיטות האלה וספרו לנו אם זה עזר. אם יש לכם שיטות אחרות, נשמח אם תשתפו!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות