חפש

איך לשכנע את אמא להביא כלב הביתה

זה קורה במשפחות רבות. הילדים (וגם אבא) רוצים כלב ואמא לא רוצה. כלב חמוד כזה, צמרירי ומתוק להתכרבל ולהשתולל איתו, שיהיה בן משפחה כמו כולם.
אבל מה לעשות, לאמא יש את הסיבות שלה שהן די מוצדקות וקשה להתווכח איתן: כלב משיר שערות, כלב לועס דברים, כלב עושה לכלוך ובלגן ומי שבסוף יצטרך לטפל בו ולצאת איתו לטיולים זאת היא, כלומר אמא.
אז מה עושים? איך משכנעים את אמא שלמרות כל הטיעונים שלה, כן כדאי להכניס כלב הביתה?
קבלו כמה טיעונים חזקים בעד הכנסת כלב הביתה, קשה לי להאמין שאחרי שתדקלמו בנחישות ובתקיפות את הסיבות הבאות, אמא עדיין תתנגד:

גידול כלב ילמד אתכם מהי אחריות 
לגדל כלב היא דרך מצוינת ללמד אתכם הילדים להיות אחראים. אתם תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי לטפל בחיית המחמד: לצאת איתו, לרחוץ אותו, להאכיל אותו, לדאוג לו שירגיש טוב. אתם אפילו תלמדו שצריך לנקות את הבלגן שהוא משאיר אחריו.

גידול כלב ילמד אתכם מהי סבלנות 
צריך הרבה סבלנות בשביל לגדל כלב. כמו פעוטות קטנים, כלבים תמיד עסוקים במשהו. גידול כלב ילמד אתכם איך להיות סבלנים ועדינים כלפיו. אתם תלמדו שצריך להתחשב ברגשות של הכלב, שהוא לא צעצוע שאפשר לזרוק ולשחק בו כאוות נפשכם וכך תלמדו שיעור חשוב בחיים בהתחשבות ברגשות של אחרים.

הכלב יגרום לכם לעשות פעילות גופנית
אמא כל הזמן מתלוננת שאתם רק יושבים ולא עושים כלום כל היום. אז במקום לשבת כל הזמן מול המחשב, הסמארטפון או הטלוויזיה, אתם תמצאו את עצמכם רצים, משתוללים ומשחקים בחוץ עם הכלב החדש החמוד שלכם. האם זאת לא סיבה מצוינת להביא כלב הביתה?

לא צריך להתרגש, אפשר לאלף את הכלב
אם יש לאמא עדיין טענות והתנגדויות, תוכלו להגיד לה שתמיד אפשר לאלף את הכלב שיהיה מחונך ושיתנהג יפה. ככל שהכלב צעיר יותר, כך קל יותר לאלף אותו. כלבים לא אמורים לעשות את הצרכים שלהם בבית, כך שאין לאמא מה לדאוג כל כך לגבי לכלוך.

הכלבים יגנו עליכם
כלבים הם חיות מאד נאמנות והם יעשו הכל כדי להגן על הבעלים שלהם. הם נובחים על כלבים אחרים שמתקרבים לאזור או על אנשים זרים. הם יכולים להתריע על סכנות מתקרבות או לנבוח כדי להודיע שקרה משהו. נכון שהם לא סופרמן ואין להם כוחות על להציל מכל צרה, אבל זה שהם משתדלים זה כל כך חמוד.

זכרונות ילדות
גידול כלב יוצר אצל כל בני המשפחה זכרונות ילדות מתוקים. יש אמא שלא רוצה שהילדים שלה יזכרו את הילדות שלהם בתור ילדות מאושרת? עם כלב עוברים הרבה חוויות נעימות. טיולים, משחקים, בית חמים ומפנק, כל אלה יכנסו לתמונה של ילדות מאושרת במשפחה אוהבת.

הכלב ילמד אתכם מהי חברות
לא סתם אומרים על כלב שהוא החבר הכי טוב של האדם. הכלב תמיד שמח לראות אותנו, הכלב תמיד יהיה לצידנו כשאף אחד אחר לא יהיה שם, הכלב אוהב אותנו ללא תנאים. כלבים יכולים ללמד אותנו בני האדם המון על חברות ועל נתינה.

מהם כל היתרונות הללו מול כמה שערות על הספה? אמא, נכון שכדאי לקחת כלב?


תמונה ישנה של הכלבה שלנו כשהייתי קטן



הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

  1. הכלבה שלי מתה אתמול, סוג פיטבול מעורב דלמטי קוראים לה נקיטה ואני מתגעגעת אליה היא היתה החברה הכי טובה שלי בת11

    השבמחק
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)