חפש

הודעות געגוע לחבר לשעבר

הודעות של געגועים לחבר או לחברה לשעבר מביעות את זה שלמרות שהדרכים שלכם נפרדו, הלב שלכם עדיין נשאר איתם. לפעמים שווה להילחם על האהבה ולתת הזדמנות נוספת לאקס. אם אתם מרגישים שכדאי להילחם להחזיר אותו או אותה אליכם, הודעה מרגשת שמביעה את הגעגוע שאתם מרגישים, יכולה מאד לעזור! הרבה פעמים פרידות קורות מסיבות לא מוצדקות ויש עדיין סיכוי להחזיר את האהבה אז כדאי ללכת על זה. אם אתם לא יודעים מה לכתוב, הנה לכם כמה הודעות יפות שיש סיכוי רב שיחזירו אותם אליכם תוך זמן קצר.  
שימו לב, מטעמי נוחות כתבנו אותן בלשון זכר, אז אל תשכחו לשנות בהתאם למגדר שלכם ושל בן או בת הזוג לשעבר כדי שלא יגלו שעשיתם העתק הדבק.

אני מתגעגע אליך - הודעות לחברה לשעבר

הלב שלי עדיין פועם רק בשבילך. הלב שלי עדיין מחכה להרגיש אותך לידו. הלב שלי מתגעגע אלייך מאד. הוא לעולם לא יוכל לשכוח אותך.

אני מתגעגע אלייך. אני מתגעגע אלייך מאד. הראש נהייה כל כך חסר סבלנות. אני צריך את המגע שלך שוב. אני רוצה להרגיש אותך שוב. אני רוצה לחבק אותך שוב. אני צריך אותך. אני אוהב אותך מאד. בבקשה בואי אליי.

אני מתגעגע לזמן שלנו ביחד. אני מתגעגע לטייל איתך בגשם. אני מתגעגע לידיים שתמיד מחזיקות אותי ברכות. אני מתגעגע לאהבה שלך. אני מתגעגע להיות איתך. בבקשה תחזרי, אהובתי.

בלעדייך החיים נראים לי נטל. אני כל כך עייף מהם. אני הבעיה, והפתרון לבעיה הוא "את". אז אני צריך שתביני את קצב החיים שלי עכשיו. אני עדיין אוהב אותך ומתגעגע אליך כל כך.

אחרי שעזבת אותי, העולם שלי נעצר. כל הרגעים שאני מרגיש אותך, כל הרגעים שאני מתגעגע לטיפול שלך בי. הלב שלי עדיין חי בעבר; הזכרונות שלי עדיין איתך. אני עדיין אוהב אותך. בבקשה תחזרי אליי.

ניסיתי אבל לא מצליח להשיג אותך. אני מרגיש בודד, לגמרי לבד. אני לא מצליח לישון בלילה. אני זקוק לך מאוד. אני מתגעגע אלייך מאד.

אני מתגעגע לקול שלך. אני מתגעגע לכעס שלך; אני מתגעגע לאהבתך העמוקה; אני מתגעגע לחיוך שלך; אני מתגעגע לשירים המתוקים שלך, אני מתגעגע לאכפתיות שלך, אני מתגעגע לשליטה שלך. אני מתגעגע אליך בטירוף. בבקשה תחזרי אליי.

לא מצליח לישון כבר הרבה לילות, מאז שנפרדנו. כל לילה מחכה ללהודעה שלך שמאחלת לי לילה טוב. אבל לא הייתה אפילו הודעה אחת ממך. אני צריך לישון טוב, ובשביל זה אני זקוק מאוד ל"לילה טוב" שלך.

חוסר הנוכחות שלך בחיי גורם לי כאב מיוחד. הכאב המיוחד הזה משגע אותי. אני לא יכול לחשוב על רגע אחד בלעדייך. בבקשה תחזרי אליי.

אני עדיין מרגיש אהבה עמוקה אלייך בליבי, שהיא רק בשבילך. ימים ארוכים עברו, אבל בכל זאת, תחושת האהבה לקחה ממני את השלווה. אני כל כך מתגעגע אליך.

פעם היה לי איש קשר מסוים שתמיד נשאר במקום הראשון ברשימת ההודעות. אבל, מיום ליום, המספר הזה הלך וירד למטה ועכשיו כבר לא רואים אותו בכלל! המספר שלך חסר לי. אני מתגעגע אליך.

אני יודע שאת כבר לא שלי, אבל הלב הטיפש שלי עדיין מתגעגע אלייך ולמערכת היחסים האוהבת שבנינו. אני מתגעגע אלייך.

הלוואי ויכולתי להחזיק אותך שוב בחוזקה בזרועותיי; הלוואי ויכולתי להרגיש את חום ליבך עכשיו; הלוואי שיכולתי לחזור אחורה בזמן כדי שזה יקרה שוב. מתגעגע אליך יותר מדי.

להבין שאת לא בחיים שלי יותר, גורם לי לכאב לב גדול. האם את מרגישה אותו דבר? אני לא מצליח לשכוח אותך!

עם הזמן נהיה לי קשה יותר ויותר בלעדייך. פעימות הלב שלי רוצות רק אותך. אבל את עכשיו של מישהו אחר. הימים שלי נהיו עצורים; אני צריך אותך. אני מתגעגע אליך מאוד, אהובתי.


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות