חפש

5 דגלים אדומים בפגישה הראשונה

קרה לכן שהייתן בפגישה ראשונה ורציתן שיהיה לכם איזה כדור בדולח שאפשר לראות דרכו את העתיד שלכן עם הבחור? האם תהיה פגישה שניה איתו? מה עם פגישה שלישית? האם הוא יאהב את הכלב שלכן? האם המשפחה שלך תאהב אותו? האם מערכת היחסים שלך איתו תצליח? האם יש לו את הפוטנציאל להיות "האחד"?

האהבה היא עיוורת. אני מאמינה במשפט הזה בכל ליבי. אנשים מחפשים אהבה ומקווים פשוט "ליפול" על הבן אדם הנכון. הם מחפשים את הקשר והמשיכה. כל זה טוב ונחמד אבל מערכות יחסים בריאות מבוססות על עוד דברים.
זה נהדר אם יש ביניכם כימיה ושניכם אוהבים סרטים קומיים, אבל אם אתם לא מודעים לכל שאר הדברים החשובים- ערכים משותפים, תקשורת ועוד- את כנראה עומדת להתעורר יום אחד ולהבין שבזבזת את הזמן שלך.

אני לא פיית הדייטים שיכולה לפזר אבקת קסמים ולהראות לך מה יקרה בעוד חמש, עשר או עשרים וחמש שנים. אבל, אם תחזיקי את העיניים שלך פקוחות, תהיי מופתעת לגלות כמה את יכולה ללמוד על האדם שאת נפגשת איתו כבר בפגישה הראשונה במקום לבזבז עליו את ששת החודשים הבאים שבהם תהיי איתו במערכת יחסים שאת לא יודעת לאן היא הולכת.

את יכולה ללמוד המון מהפגישה הראשונה. הנה חמישה דגלים אדומים שיסמנו לך אם לבחור שאת נפגשת איתו יש את הפוטנציאל לקשר רציני איתך:

1. סינדרום המדכא הכרוני- הוא בחור נפלא אבל הוא נותן לך הרגשה שהוא נמצא ב"יום רע". הוא עובד כל כך קשה אבל אף אחד לא מעריך אותו, החיים נורא קשים לו.
כולנו מכירים אנשים כאלה- הקורבנות הקבועים בחיים שלהם. האנשים האלה שאף פעם לא מפסיקים להתלונן.
לכולנו יש ימים גרועים ולכולנו יש מצבים לא נעימים. אבל בחור שסובל באמת מהסינדרום המדכא בוחר תמיד באופציה של להיות אומלל.
לא רק שהוא ידכא גם אותך ויוריד לך תמיד את מצב הרוח, הוא גם יבזבז את הזמן שלך בהקשבה לכל הבעיות שלו ויסחוט ממך עידוד והבטחות שיהיה טוב יותר בקרוב.
הניחוש שלי הוא שאם הוא לא מסוגל לפתור את הבעיות שלו בעצמו, הוא לא יכול להציע לך מערכת יחסים בריאה (ובמיוחד הוא לא יכול לעזור לך כשלך יש יום רע).
תמרורי אזהרה בפגישה ראשונה

2. ההישגי מדי- הוא אוהב את העבודה שלו. כשהוא לא משקיע בה שמונים שעות בשבוע, זה אומר שהוא פשוט עובד על פרוייקט אחר או עסק מהצד. הוא קונה בתים כדי להחליף ביניהם ומתאמן שלוש שעות ביום למרתון בחודש הבא. לוקח שבועיים לקבוע איתו פגישה.
כל זה מרשים מאד ויש נשים שמתלהבות מזה, אבל לדעתי, זה צריך להדליק אצלך נורה אדומה ולעורר את השאלה: "היי, איפה אני נכנסת כאן לתמונה?".
זה נהדר שיש לו כל כך הרבה דברים נפלאים בחיים שלו. אבל כנראה שמערכת יחסים היא לא אחד הדברים החשובים בהם. הוא במודע החליט על לוח זמנים עמוס שאין בו מקום למערכת יחסים בריאה שדורשת השקעה של זמן.
יחסים בריאים אפשר לקיים עם אנשים שיש להם איזון בחיים. אמנם חשוב שלדייט שלך יהיו חיים, חברים, מטרות ותשוקות. אבל, אם אין לו זמן לצאת איתך, הוא לא יכול להיות איתך במערכת יחסים אמיתית.

3. השור הזועם- זהו דגל אדום קלאסי שנשים מתעלמות ממנו פעם אחר פעם. אני מכירה נשים שהשתמשו בכל התירוצים כדי להישאר עם אחד כזה. יש בו הרבה תשוקה או שהוא פשוט חייב שהדברים יעשו בדרך שהוא רוצה. את יכולה לזהות אותו כבעל בעיית שליטה בכעסים שלו אם הוא צועק על המלצרית שהביאה לכם את המנה הלא נכונה, אם הוא גס רוח אל העובדים בבית הקפה וכדומה.
את יכולה פשוט להציץ אל העתיד שלך איתו ולראות איך הוא יהיה. גם את תספגי את העצבים שלו באחד הימים.
כולנו נתקלים מדי פעם בנשים המסכנות האלה שמבלות חצי מהחיים שלהן בהתנצלויות על ההתנהגות הגסה של הבעלים שלהן. אז אם את לא רוצה להיות אחת כזאת- תברחי בריצה- לא בהליכה- אל הכיוון השני.

4. המלכלך על האקסיות שלו– היא היתה מטורפת. היא היתה אובססיבית. היא דפקה לי את האוטו 26 פעמים.
או.קיי, ניתן לבחור להנות מהספק שיש צדק בדבריו, אבל אם הוא בחר להיות עם אותה אחת במשך שלוש שנים, או אפילו שישה חודשים,
זאת היתה בהחלט הבחירה שלו. למעשה, אם האקסית שלו כל כך גרועה, למה הוא התחיל בכלל לצאת איתה? כמו שסבתא שלי היתה אומרת: "צריך שניים לטנגו". אם הוא נתן למישהי כל כך גרועה להיכנס לחיים שלו ונתקע איתה כל כך הרבה זמן, משהו אצלו לא כל כך בסדר.

5. המורם מהעם– הוא נוסע לאיטליה כל כמה חודשים לסיור גסטרונומי אצל השפים הכי גדולים. הוא אוהב אופרה והיה חבר טוב של שלישיית הטנורים (כשהם היו בחיים). הוא מכיר את כל המוזיאונים הטובים בעולם בעל פה. הוא טייל בכל העולם ויש לו המון ניסיון וקשרים עם אנשים חשובים. למרבה הצער, בעיניו של האדון המורם מעם הזה, ההישגים שלך לעולם אינם טובים כמו אלה שלו. החלומות שלך אינם גדולים כמו הדברים שהוא עבר והשיג בחיים. הוא לעולם לא יתן לך להרגיש זוהרת וכל אחת צריכה להרגיש זוהרת במערכת יחסים. 

זהו, אלה בינתיים כמה תמרורי אזהרה למערכות יחסים לא מוצלחות. בטח יש עוד כמה שלא הזכרתי, אבל באופן כללי, אם אתן יוצאות עם מישהו ובמשך כל התקופה יש לכן הרגשה לא מוסברת של אכזבה או מועקה, כנראה שזה הלב שלכן שמאותת לכן שהוא רוצה החוצה.
אז תקשיבו לו.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות