חפש

על מה אסור לדבר בפגישה הראשונה?

 בפגישה הראשונה שיחה זורמת וטובה היא מפתח חשוב בהחלטה של שני הצדדים אם תהיה פגישה נוספת.

מצד אחד, אם תתחילו להתווכח או שיהיו יותר מדי שתיקות מביכות, זה יהרוס לכם את ההמשך. מצד שני, חשוב שלא תהיו לחוצים ותרגישו נינוחים וחופשיים לדבר על מה שבא לכם ולהיות אתם עצמכם.
לכן, כדי שגם תוכלו להרגיש בנוח וגם לנהל שיחה רגועה וזורמת, הכנו לכם רשימה של נושאים שעדיף לא להעלות אותם בדייט הראשון:
1. העמדה הפוליטית שלכם
פוליטיקה היא אחד הדברים שלא צריך לדבר עליהם בפגישה הראשונה. בייחוד אם אתם קיצוניים בכיוון אחד. אם הצד השני העלה את הנושא, הרגישו חופשי לדבר על זה אבל אל תעמדו על הדעה שלכם בנחרצות בלתי מתפשרת ותתחילו להתווכח.
יכול להיות שתמיד האמנת שלא תצאי עם מישהו שחושב בכיוון ההפוך ממך מבחינה פוליטית, אבל פתאום תפגשי את אביר חלומותייך שהוא כזה. לא חבל לשלול אותו על ההתחלה רק בגלל דעותיו הפוליטיות? עדיף לתת לו סיכוי להראות לך מי הוא בלי לדעת מהן הדעות שלו. אם הוא מושלם בשבילך, הדעה הפוליטית שלו כבר לא תהיה חשובה לך. 

2. העמדה שלך לגבי הבאת ילדים לעולם
נכון שמי שנפגשים איתו יכול להיות מי שיחיה איתכם כל חייכם ומאד חשוב לדעת מה דעתו בנושא ילדים, אבל בכל זאת בפגישה הראשונה לא כדאי לדבר על כמה ילדים אתם רוצים אם בכלל. אם מעלים את הנושא הזה, זה עלול להראות לצד השני שאת לחוצת חתונה ומשפחה וזה עלול להרתיע אותו.

3. המשפחה המשוגעת שלך
לכל אחד יש במשפחה מישהו אחד כזה לפחות שעושה קצת בושות, נכון? אז נכון שהוא חלק מהמשפחה שלכם ואתם מקבלים אותו כי אין לכם ברירה או שאתם באמת אוהבים אותו, אבל בפגישה הראשונה לא כדאי לחשוף את הבלגן שהוא עושה בחיים שלכם. שימרו על השיחה רגועה ונעימה ואל תכניסו את העצבים שיש לכם על הדוד שהרס לכם את ארוחת החג.

4. הדיאטה שלך
גם אם אתם נורא מתלהבים מהדיאטה החדשה שלכם או מהרגלי התזונה החדשים שאימצתם, יש סיכוי שאת הצד השני זה נורא לא מעניין. אתם יכולים להזכיר במשפט אחד את הנושא, אבל לא לדבר עליו יותר מדי, אלא אם כן הצד השני מגלה התעניינות ושואל שאלות. עוד משהו, אם אתן בדיאטת כסח, גברים בדרך כלל לא אוהבים נשים שלא אוכלות. זה מרמז על חוסר ביטחון עצמי, נוקשות, לחץ וזה בדרך כלל הורג את החשק להיפגש שוב או להמשיך את הפגישה הנוכחית. 

5. מועד החתונה המתוכנן שלכם
נושא זה הוא דגל אדום ממש כמו הנושא של הבאת ילדים לעולם. לא כדאי לדבר על מתי אתם מתכננים להתחתן, אם זה בעוד שנתיים, יומיים או עשור. זה יכול להלחיץ או להבריח את הצד השני. קודם תפגשו את האדם שמתאים לכם, אחר כך תתכננו את החתונה. אל תתנו לצד השני להרגיש גם שהוא בראיון עבודה.

6. הציון שלכם בפסיכומטרי
אל תשוויצו בציון שקיבלתם במבחן הפסיכומטרי או ה-GMAT, או כל מבחן קבלה אחר. זה יגרום לצד השני לחשוב שאתם שחצנים או שאתם מנסים לפצות על משהו אחר שאתם לא טובים בו. מי שנמצא איתכם בפגישה לא עושה לכם עכשיו תנאי קבלה פסיכומטריים. מה שחשוב לכל אחד בפגישה הוא שיהיה לו כייף ונעים עם השני.

7. המשכורת שלכם
ממש לא מומלץ לדבר על המשכורת שלכם בפגישה הראשונה. כן כדאי לדבר על המקצוע שלכם ועל מה שאתם עושים בחיים, אבל לא על התגמול שאתם מקבלים. אתם לא רוצים שהצד השני ירצה לצאת איתכם רק בגלל המשכורת הגבוהה שלכם שתיתן לו פינוקים יקרים או שאתם לא רוצים שהצד השני יברח ממכם כי יחשוב שאתם תפרנים. מה שחשוב לספר זה מה אתם עושים והשאיפות שיש לכם בחיים.
 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות