חפש

מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות

ככל שהשנים חולפות והחיים מגבשים ומעצבים אותנו, אנחנו מגלים את הרצון שוב לחלוק אותם עם מישהו. הרבה נשים שמגיעות לעשור השישי בחייהן, שואלות את עצמן "איך זה להתאהב אחרי גיל 50?"

אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזו, אז קודם כל התשובה היא שזה אפשרי מאוד להתאהב אחרי גיל 50, ואם אתם רוצים לדעת מה נשים בנות 50 ומעלה רוצות בזוגיות, המשיכו לקרוא.

האהבה מיועדת לכל הגילאים. זה לא נדיר לראות נשים שבדרך זו או אחרת הפכו להיות רווקות ובודדות בגיל 50 והן לא אומרות לעצמן שהן מבוגרות מדי בשביל לאהוב. אם אישה מתגרשת או מתאלמנת בגיל 50, גם אם זה כואב, היא עדיין יכולה למצוא אהבת אמת חדשה.

התשובה לשאלה "מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות" עדיין נמצאת בקטגוריה של מה שכל בחורה רוצה בבחור. היא עדיין ילדה אבל בוגרת הרבה יותר. הבגרות כאן היא גורם אחד גדול במערכות יחסים המתרחשות עם אישה בשנות החמישים או הארבעים לחייה. היא גדלה, התבגרה, ראתה דברים שלעולם לא תוכל למחוק. היא השתנתה! מה שהיא רצתה לפני 25 שנים זה לא מה שהיא רוצה עכשיו כשהיא בת 50 וחשוב שתדעו איך לפעול במערכת יחסים בוגרת יותר.

מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות

"אהבה היא לא אהבה עד שהיא ללא תנאים." ~ קייט מקגאהן

כאישה שנמצאת בגיל העמידה שלה, כלומר אישה בשנות הארבעים עד החמישים לחייה, את חושבת לחזור למשחק, את צריכה לזכור; הרבה חוקים השתנו, את השתנית. את צריכה חוכמה בעולם ההיכרויות, הבאנו לך את החוכמה הזאת דרך ההיכרויות הטובות ביותר שלנו - מעל 50 עצות.

זה קצת קשה ומפחיד לחזור לשם, זה מובן, אבל זה גם מקום מאוד מרגש להיות בו. את חופשיה לחקור, לנסות דברים חדשים, זה כל כך מרגש למרות שיש לזה גם את הרגעים הקשים גם. למרבה המזל, ניתן לנווט בעולם ההכרויות עם נזק מינימלי או ללא נזק כלל, רק מכות קטנות כי החיים הם בכל זאת לא ערוגה של ורדים. 

אז זה מה שנשים בגילאי 50 ומעלה רוצות בזוגיות:

תתגברי על זה!

ברוכים הבאים לתקופה המרגשת ביותר בחייכן לאחר נעוריכן! הדבר היחיד שבטוח בעולם ההיכרויות הוא שתתאכזבי כי את הולכת להתמודד עם בני אדם שהם יצורים מאוד לא עקביים. בדיוק כמו בסרט "Frozen", את תצטרכי "לשחרר את זה".

זו גלולה שקשה לבלוע אבל אחת שאת חייבת להתחמש בה כשאת חוזרת לשם; תתגברי על זה! אולי ידחו אותך כמה פעמים, אבל זה לא עניין גדול, אף אחד לא אמר שאת צריכה לנסות את זה רק פעם אחת. 

אדם עשיר לא מתעשר כי הוא ויתר לאחר שמשקיע אחד דחה אותו, כמו שאת לא תוותרי רק בגלל שדחו אותך כמה פעמים. את תצטרכי לעבור כמה תקופות מעצבנות וקשות כדי להשיג את הרצונות שלך ולמצוא את האהבה שלך.

את בת חמישים, רוצה להיות במערכת יחסים, את תצטרכי לעבוד בשביל הדברים הטובים. אל תתני לחוויות לא נעימות להכניע אותך, תלמדי מכל התחלואים שאת עלולה להיתקל בהם, ותני להם לחזק אותך.

תהיי עם ראש פתוח

בתור אישה צעירה, חשבת בדרך מסוימת, רצית דברים מסוימים ממערכות יחסים. עכשיו כשאת מבוגרת יותר ואת מנוסה וחכמה יותר, סביר להניח שסימנת הרבה דברים מהרשימה הזו, כלומר הרשימה שלך זקוקה לשדרוג.

את לא צריכה להיות כל כך נוקשה לגבי רשימת התכונות שלך כדי לחפש בגבר, את יכולה להתחיל לשנות כמה תכונות, להוסיף דברים חדשים. את יכולה לשקול גם קבוצות גיל אחרות, את לא צריכה להתחיל לחקור איך לדעת אם גבר מעל גיל 50 אוהב אותך, גברים רבים יאהבו אותך בגלל מי שאת, למרות שהם עשויים להיות צעירים ממך באופן משמעותי.

הנה כמה דוגמאות לנשים מפורסמות שחיות את החלום עם גברים צעירים מהם, רק כדי שתראו שקופידון יכול להכות כל אחד (😉);

שרה סרנדון וג'ונתן בריקלין (הפרש גילאים- 31 שנים), מדונה וג'סוס לוז (הפרש גילאים- 29 שנים), קייט הדסון וניק ג'ונאס (הפרש גילאים- 13 שנים), מריה קארי וניק ג'ונאס (הפרש גילאים- 10 שנים) , סם טיילור-ג'ונסון ואהרון טיילור-ג'ונסון (הפרש גילאים- 23 שנים).

תמשיכו הלאה

זה קצת מפחיד ומורט עצבים לחזור לעולם הדייטים, במיוחד אם בדיוק עברת גירושים גרועים או מוות של אדם אהוב וכן הלאה. זה בסדר לפחד, אבל אל תתנו לפחד הזה לשלוט בכם.

עצה חשובה לדייט מעל גיל 50 היא שתמשיכי הלאה. מה שקרה בעבר מאחוריך, בעבר. יש לך עדיין הרבה חיים לחיות ואת לא יכולה לחיות אותם כשצל העבר שלך מתנשא עליך. תצטרכי להמשיך הלאה מהעבר שלך.

תתנגדי לדחף להשוות את ההווה שלך לעבר שלך, מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות? הן רוצות חופש, והוא קשור למה שאפשר לוותר עליו. אל תטילי עננים על מערכת היחסים החדשה שלך עם צל העבר שלך. תהני ממה שמצפה לך על ידי חיים ב"עכשיו".

תהני

רק בגלל שאת טובלת את הרגליים בבריכה של בני זוג פוטנציאליים, ואז קופצת פנימה, והמים קרים ואת צועקת "אאוץ'!" בגלל הטמפרטורה הבלתי צפויה או המציאות, לא אומר שאת צריכה לעבור את זה מבלי לזכור ליהנות. מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות? אני אגיד לך, כיף!

בילית את חייך הבוגרים בעבודה, בטיפול באנשים, בעשיית דברים כמו אישה אחראית ובוגרת. בשלב זה של חייך, את חופשיה להשתחרר וליהנות. היו כנות עם עצמכן ועם מערכת היחסים שלכן. זה שאת מבוגרת יותר לא אומר שאת צריך להיות כל כך קשוחה וחמורה במערכת היחסים שלך.

תעשירי את הארון שלך

נכון שאת אישה יפה, חזקה ובוגרת. אבל את אישה יפה, חזקה ובוגרת שחוזרת החוצה לעולם הדייטים. את לא רוצה בסופו של דבר לגלות שאין לך משהו יפה ללבוש ולהרגיש רע עם הבגדים שלך בדייט הראשון. גם אם את לא הולכת לצאת עם אף אחד, זה מגניב לתבל את הארון מדי פעם.

אין דבר יותר יפה מביטחון עצמי, עשי מה שאת יכולה כדי להגביר את ההערכה העצמית שלך. לתבל את הארון שלך עם כמה בגדים שיגרמו לאישה בגילך להיראות מדהים! נסי שילובי צבעים חדשים, התאמני, תעשי קצת יוגה, את יכולה לעשות איזה מהפך שאת רוצה. רק תוודאי שאת מרגישה בנוח ובטוחה ביופי שעולה.

היי בטוחה לגבי הגיל שלך

אל תתביישי בגילך, במיוחד אם את עם גבר צעיר יותר. את מבוגרת יותר, חכמה יותר, פקחית יותר, עברת תקופות קשות ויצאת מזה. אל תסתירי את גילך, עוד תשובה למה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות? הן רוצות להיות סופר מגניבות, לא האמא המשעממת. לא מרוסנות על ידי גורם הגיל.

היו בטוחות בעצמכן, אל תפחדו לדבר על התקופות הכיפיות שהיו לכן כשהייתן צעירות יותר, שתפו את החלומות שלכם, כולל אלה שהושגו. כמו שאמרתי קודם, את לא צריכה להיות כל כך רצינית, תהיי מלאת חיים ומרגשת. תגרמי לאחרים לרצות להיות חלק מהחיים שלך.

מה אישה רוצה בזוגיות

זאת שאלה שרודפת גברים מראשית ההסטוריה. הם חיפשו בספרים, סרטים, סיטקומים, הם תהו וחקרו הכל על "מה אישה רוצה בזוגיות". הסיבה לכך היא שאישה אומללה שווה לזוגיות לא מאושרת.

המאבק נמשך, אבל חלה פריצת דרך לגבי מה אישה רוצה בזוגיות, אפילו מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות. על פי מחקרים שבוצעו ב-Journal of Family Psychology, שביעות רצון ממערכת היחסים קשורה ליכולת של בני הזוג לקרוא ולהזדהות עם הרגשות זה של זה.

כאישה בזוגיות, מערכת היחסים שלך תתקדם אם תתקשרי נכון עם בן הזוג ואם תאפשרי לבן הזוג לדעת מה את רוצה בזוגיות. 

והנה התשובות הפשוטות והנפוצות ביותר למה שאישה רוצה בזוגיות;

אַהֲבָה

תאמינו או לא, כמה מערכות יחסים נטולות חיבה קיימות. לא בגלל שהם לא רוצים חיבה אלא בגלל שהם לא לוקחים את הזמן והאכפתיות להראות, לטפח ולהצמיח את החיבה שהם מייחלים לה ביניהם.

גם אם תשאלו "מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות"? התשובה עדיין תהיה מבוססת על הבסיס של אהבה וחיבה. אהבה וחיבה הם הבסיס למערכות יחסים, הסיבה העיקרית שנשים נכנסות למערכות יחסים עם גברים ולא עם חפצים דוממים היא בגלל האהבה והחיבה שהן יכולות לקבל.

יוֹשֶׁר

לא יכולה להיות חיבה אמיתית במערכת יחסים ללא כנות. כנות היא גורם חשוב מאוד בזוגיות ואם היא לא קיימת הזוגיות הופכת להיות חזית מלחמתית. מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות? הן רוצות לב אמיתי וכנה. זוכרים מה המחקר הראה?

"שביעות רצון ממערכת היחסים קשורה ליכולת של בני הזוג לקרוא ולהזדהות עם הרגשות זהשל זה" או במקרה זה, בני הזוג צריכים ויכולים להיות כנים זה עם זה לגבי איך הם מרגישים.

שקרים לא עוזרים למערכות יחסים, שום סוד לא יורד עם הבן אדם לקבר כי אין חדש תחת השמש. תהיה חזק מספיק כדי לומר את האמת, זה מה שאישה רוצה בזוגיות.

הערכה

זוהי תשובה אחת מרכזית למה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות. אף אחד לא אוהב שמזלזלים בו, במיוחד נשים בדור שלנו. זוהי האמת שנשים סבלו מחוסר כבוד רב מהמגדר הגברי במשך מאות שנים. זה נושא רגיש עבור רוב הנשים שלנו.

מה שאישה רוצה בזוגיות זה כבוד. היא רוצה שיכבדו אותה, היא רוצה שיכירו אותה, היא רוצה שיראו אותה, היא רוצה שישמעו אותה. כל מערכת יחסים מוצלחת היא מערכת יחסים שבה שני הצדדים המעורבים חולקים כבוד הדדי.

חבר

זה קצת משעמם ולא אמיתי אם אתה לא חבר של בת הזוג שלך. הסיבה לכך היא שלהיות חבר מבטיח רמה גבוהה של מחויבות ואינטימיות, אבל להיות מאהב קשור רק לאינטימיות פיזית. אני יכול להגיד לך עכשיו שמה שאישה רוצה בזוגיות הוא החבר הכי טוב במאהב שלה, כי זה יכול לעזור לקשר להימשך זמן רב.

מערכת יחסים שתימשך זמן רב היא מערכת המערבת שני חברים שהם רומנטיים אחד עם השני, מבלי לשבור כללים. זה מה שרוב הנשים רוצות, הן רוצות שהמאהב שלהן יהיה החבר הכי טוב שלהן.

עידוד

אף אחד אינו הר או חי בקשת בענן. כולם עוברים תקופות קשות, למרבה הצער, רוב הנשים מתוסכלות מבני הזוג שלהן כי הם לא מסוגלים לעודד אותן בזמנים הקשים שלהן.

אחד המרכיבים של מה שנשים רוצות בזוגיות הוא עידוד. הן רוצות שיעזרו להן כשהן מרגישות חלשות מכדי לעזור לעצמן, הם רוצות לקבל הכרה. גם אישה שפתאום מוצאת את עצמה שוב רווקה בגיל 54 תרצה לקבל עידוד אם היא בזוגיות.

רומנטיקה

מהי זוגיות בלי רומנטיקה? אזור חברים או שותפות עסקית. ובכל זאת, יודעים למה מערכות יחסים הופכות מאש יוקדת לבעבוע? ברוב הפעמים, זה בגלל שהם הפסיקו עם התבלין הרומנטי.

יש צורך ביצירתיות ותקשורת בחדר השינה ומחוצה לו, שכן כל דבר שבסופו של דבר משעמם, בסופו של דבר מושם ברקע. מערכת יחסים ללא רומנטיקה היא רק מערכת יחסים.

הֲבָנָה

לא יכולה להיות מערכת יחסים בריאה אם שני הצדדים כל הזמן לא מבינים זה את זה. דוגמה אחת למה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות היא להבין. הבנה היא מה שעושה מערכת יחסים טובה.

נשים רוצות שיבינו אותן, הן רוצות שיראו אותן ויבינו אותן ללא שיפוט או ביקורת. זו הסיבה שהן שמחות כשהן מוצאות חבר בבן הזוג שלהם כי חבר מבין אותך גם כשאף אחד לא מבין אותך.

מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות כשהן מוצאות אהבה?

אישה בת 50 היא אישה בעלת ניסיון, היא עשתה הרבה טעויות בעבר מספיק כדי שהיא תפסיק למעוד על אותה האבן. היא לא מתפתה בקלות, היא יודעת מה היא רוצה ולכן קל לה יותר לבחור בן זוג תואם או יעיל יותר.

עכשיו כשהיא מחפשת אהבה, היא יודעת בבהירות גבוהה יותר ובהבנה מה היא רוצה בזוגיות, תכונה זו חיונית במאפייני אהבה בוגרת. למרות שאנחנו לא יודעים מה עובר בראש של האישה שלך, אנחנו יכולים לראות בסקר אמיתי שנערך לגבי מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות. הנה האוסף שלנו של מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות כשהן מוצאות אהבה;

חוש הומור טוב

דבר מצחיק אחד שגברים חושבים לפעמים הוא שנשים בשנות החמישים לחייהן רוצות מערכת יחסים רצינית מכיוון שהן כבר בגיל שבו אתה רציני באופן טבעי בגלל בגרות. אבל במציאות, הן רוצות גבר שיכול להצחיק אותן, אם כי לא מישהו שמספר בדיחות לא הולמות.

אישה בגיל 50 ראתה המון עברה הרבה, ובתקופה זו של חייה, היא מוכנה להירגע עם מישהו. מחקרים שבוצעו על ידי כמה חוקרים באוניברסיטה אמריקאית מוכיחים שההומור הוא גורם מפתח ב"בחירה" של בני זוג, כלומר נשים נמשכות יותר לגברים שמצחיקים אותן.

אישה צוחקת בגיל 50

יוֹשֶׁר

היא אישה בוגרת רגשית בגיל 50, היא לא מפנה זמן למישהו שהיא לא יכולה לסמוך עליו. החיים שלה כבר מלאים בפעילויות ואנשים, היא עסוקה בעבודה, במשפחה ובחברים, ואין לה כל כך הרבה זמן לבכות על דברים שמשתבשים, היא חזקה ומסוגלת.

האמת היא שהיא רוצה כנות רגשית סביב בן זוגה: נכונות להיות פתוח לגבי מה שאתה מרגיש מבלי לגרום לה לפקפק ברמת העניין והמחויבות שלך. היא יודעת להיות אישה בוגרת במערכת יחסים שיש בה בסיס של אמת והיא לא מוכנה להסתפק בפחות.

עצמאות

אישה בוגרת לא מחפשת להתחיל לחיות כמו שהייתה כשהייתה בת 25, היא בנתה את חייה עד לנקודה זו, גידלה ילדים, יש לה בית, חברים, תחביבים. אתה לא מחליף את כל זה כי היא כבר מגובשת ומוצקה. היא לא מתחרפנת מזה שהיא מזדקנת, היא קיבלה את זה.

אין סיכוי שהיא תקבל את זה שאתה מבטל את האינטרסים שלה כדי להחליף אותם עם שלך, אתה צריך להיות חזק וסבלני מספיק כדי להיות מסוגל להחמיא ולהיות תואם איתה, לא לנסות לשנות אותה. זה אחד מהנושאים המרכזיים של מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות.

אמון

אם היא לא יכולה לסמוך עליך, היא לא יכולה להיות איתך. היא מבוגרת מספיק כדי לזהות כמה שגיאות מרחוק ולהימנע מהן. מה נשים בנות 50 רוצות בזוגיות? הן צריכות מישהו שהן יכולות לסמוך עליו.

אמון הוא לא רק נאמנות, זה שיתוף הלב שלך עם אהובתך. זו נאמנות, שיתוף פעולה והתחשבות. היא יודעת שמערכות יחסים חדשות מעל גיל 50, למרות שאינן בטוחות מתי הייתה בת 24, או אפילו כשהייתה רווקה בת 40, עדיין יש להן שיהוקים. אבל היא מוכנה ומוכנה לבנות אמון שהוא הבסיס לזוגיות מוצלחת.

רומנטיקה

מה רוצות נשים בנות 50 בזוגיות כשהן מוצאות אהבה? הן רוצות רומנטיקה. הסיבה לכך היא שאם היא לא הייתה מחפשת רומנטיקה, היא הייתה בסדר עם החתול, החתולים או הכלבים שלה. היא רוצה שירצו אותה, שיאהבו אותה, היא רוצה להתעלס, לא כמו בת ה-20 חסרת הביטחון והקופצנית שהייתה לפני שנים רבות, אלא כאישה בוגרת.

הערכה

כבוד הדדי הוא משהו שהיא מעריכה כיוון שהיא לא מחפשת להתייחס אליך כמו לילד, אלא כבת זוג, כשווה. היא רוצה שיכבדו אותה, נשים הן יצורים רגשיים. הן רוצות להיות מסוגלות להיות אמיתיות.

למרות שיש בה חלק פגיע, בכל זאת היא רוצה להיות מסוגלת להשתחרר להביע את עצמה, להרפות מכל בושה, ועדיין להיות אהובה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות