חפש

דפי צביעה האוקטונאוטים

דפי צביעה של האוקטונאוטים. האוקטונאוטים היא סדרת טלוויזיה מונפשת בריטית לילדים שמבוססת על ספרי הילדים שכתבו ויקי וונג ומייקל סי מרפי.

הסדרה עוקבת אחרי צוות חוקרים מתחת למים שמורכב משמונה בעלי חיים הרפתקנים, שחיים בבסיס תת מימי שנקרא האוקטופוד, ממנו הם יוצאים להרפתקאות תת ימיות עם עזרה של צי כלי רכב ימיים. הצוות נתקל ביצורים אקזוטיים שמבוססים על בעלי חיים ימיים אמיתיים בסביבתם הטבעית. 

הדמויות הראשיות של הצוות הן: ברנקלס הקפטן, דוב הקוטב האמיץ שיודע לנהוג בכל רכב והוא חזק מספיק כדי להרים צדפה ענקית, קוואזי החתול שיש לו עבר פיראטי מסתורי והוא מאמין במפלצות ים, פסו הפינגווין שהוא החובש של אוקטונאוטס. הוא לא אוהב מצבים מפחידים אבל אם מישהו נפגע או נמצא בצרה הוא יכול להיות האוקטונאו האמיץ מכולם. פרופסור אינקלינג התמנון שאחראי על הלימודים, דוקטור שללינגטון לוטרת הים, ביולוג המסייע לאוקטונאוטים במשימות. טוויק הארנב המהנדס, דשי הכלבה, הצלמת של האוקטונאוטים, שגם מטפלת בכל המחשבים על סיפון האוקטופוד וטוניפ שהיא חצי טונה, חצי לפת והיא אוהבת להכין עוגות אצות ולעבוד בחממה. חוץ מהם יש עוד המון דמויות ראשיות שאותן תוכלו לפגוש בסדרה. 

לפניכם דפי צביעה של האוקטונאוטים. ביחרו את דף הצביעה של האוקטונאוטים אותו תרצו לצבוע. ליחצו עליו והדפיסו אותו. כדי להדפיס יש ללחוץ על הציור ואז על Ctrl+p. צביעה מהנה!

דפי צביעה אוקטונאוטסדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטים תמנוןדפי צביעה אוקטונאוטים טוויק
אוקטונאוטים לצביעהדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטיםדפי צביעה לילדים בגיל הרך אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטיםדפי צביעה אוקטונאוטים חוקרים
דפי צביעה אוקטונאוטדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטיםאוקטונאוטים לצביעה
דפי צביעה אוקטונאוטיםדפי צביעה לגיל הגן חיות מתחת למים
דפי צביעה אוקטונאוטיםדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטים לגיל הרךדפי צביעה אוקטונאוטס
דפי צביעה אוקטונאוטדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטיםדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטסדפי צביעה אוקטונאוטים
דפי צביעה אוקטונאוטסדפי צביעה אוקטונאוטים לוגו
דפי צביעה אוקטונאוט דשי הכלבה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות