חפש

תחפושות מקוריות לקבוצות ומשפחות

חברים יקרים, פורים מתקרב וזה הזמן לחשוב על תחפושות מקוריות ומיוחדות, כאלה שאנשים יתלהבו מהן ויצחקו. תחפושות קבוצתיות תמיד גונבות את ההצגה. זה גם ממש כיף להתחפש בפורים בקבוצה או כל המשפחה ביחד. מחפשים למה להתחפש ביחד עם החברים או המשפחה השנה? הנה כמה רעיונות לתחפושות שיפילו את כולם מצחוק ויהפכו אתכם למסמר חגיגות פורים:

משחק הדיונון - איזה כיף שאפשר להתחפש השנה למשתתפים במשחק הדיונון, הסדרה הכי מצליחה בנטפליקס השנה! אפשר להתחפש לחיילים, אפשר להתחפש למנהיגים שמאחורי המשחק ואפשר למתמודדים עצמם ולהצטייד בטריינינג עם המספר של הדמות החביבה עליכם: סונג ג'י-הון (מס' 456), צ'ו סאנג-וו (מס' 218), או-איי נאם (מס' 001), קאנג סאי-בייוק (מס' 067), ג'אנג דוק-סו (מס' 101), עבדול עלי (מס' 199) או האן מי-נייו (מס' 212).
יש גם המון אביזרים מהסדרה כמו כרטיסי הביקור עם ציורי המשולש, מרובע ועיגול, מסכות שחורות מפחידות ועוד. 
       

תחפושת המדבקה המשפחתית לרכב- מה שצריך זה בגדים ונעליים שחורים וסרט דביק לבן. אפשר להוסיף אביזרים כמו המזוודה השחורה של האבא, הכדור של הילד ועוד דברים בשחור לבן. בשביל הראש משתמשים בעיגול מקרטון. 
משפחת מדבקות (מקור)
משפחת סימפסון- המשפחה  הכינה תחפושת משגעת מבגדים שיש בבית או אפשר ללוות מחברים,  איפור גוף בצבע צהוב ופיאה כחולה לאם. לא ידוע מה שם המשפחה האמיתי שלהם, אבל בחג הזה הם ללא ספק הומר, מארג', ליסה, בארט ומגי סימפסון!  

משפחת פשע צרפתית- זוג הורים שברחו מהכלא עם תינוק קרימינל בעצמו, ביחד הם משפחה צרפתית שברחה מהכלא. אל תדאגו, יש להם מה לאכול- לאבא יש באגט ביד! 
גנבים צרפתים (מקור
תחפושת אסירים נמלטים לקנייה

 

ילדים מכונת כביסה וכביסה מלוכלכת- האמא סטפני פירסון אמרה שהילדים שלה רצו להיות חדר כביסה לכבוד לליל כל הקדושים, לכן היא הכינה בעצמה סט תחפושות של מכונת כביסה עם דלת נפתחת לבן הבכור, מייבש כביסה לילדה האמצעית וסל כביסה מלא בכביסה מלוכלכת לילד הקטן ביותר.  (קישור למקור התמונה והוראות כיצד להכין את התחפושת)


תינוק עכביש- האמא היצירתית שבתמונה מצאה דרך להפוך את התינוק שלה לעכביש באמצעות המנשא שלו, והיא עצמה מחזיקה את קורי העכביש פרושים (מקור התמונה- אינסטגרם).



תקיפת כריש- האמא, קארה, היא המצילה שלובשת חליפת מציל, הילד איידן התחפש לכריש והאבא סטפן התחפש לקורבן הפצוע, עם תחבושת ספגה בדם. שלא נדע. (מקור התמונה)


משפחה של זומבים- אחרי זה אל תתפלאו שלילדים יש סיוטים בלילה. (מקור התמונה)



לשבור את הקרח- אלזה, אנה ואולף ומשפחת סופרעל, תחפושות מוכנות לקניה (מקור התמונה)


אבן נייר ומספריים- תחפושת לשלושה אנשים (מקור)


שתי פרוסות לחם עם חמאת בוטנים וריבה - תחפושת לזוג (מקור)

זוג בחופשה טרופית- תחפושת לזוג (מקור)




גברים מעודדות- תחפושת לקבוצת גברים (מקור)


תחפושת בית הנייר - בקלות ובזול תוכלו להתחפש לחבר'ה מבית הנייר. תרגישו כוכבים ותוכלו לבחור להתחפש לדמות האהובה עליכם מהסדרה:
 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות