חפש

דפי צביעה פומפומפורין

 פומפומפורין (באנגלית: Pompompurin , ביפנית: ポムポムプリン) היא דמות שהוצגה על ידי חברת סנריו היפנית בשנת 1996 של כלב גולדן רטריבר טוב לב. פומפומפורין נולד ביום שמש בתאריך 16 באפריל. פומפומפורין גר בסל קלוע משלו באולם הכניסה של הבית. הסימן המסחרי שלו הוא הכומתה החומה שלו שתמיד על ראשו.

תחום העניין המרכזי של פומפומפורין הוא איסוף נעליים, ביניהן נעלי העור של אבא של הבעלים שלו, אחד מהסנדלים של אמא של הבעלים שלו ועוד. הוא אוהב להחביא אותן מהם. פומפומפורין אוהב לשתות חלב ולאכול פודינג קרמל שמנת שאמו מכינה. הוא גם מקדיש הרבה זמן לשינה (הוא אלוף בזה!), לעשות 'אירובי פורין' ולבלות עם חבריו הטובים. פומפומפורין הוא כלב נינוח שאוהב דברים רכים ומתיידד בקלות. החלום שלו הוא להיות גדול עוד יותר. הוא שמח כשהוא שומע את בעליו אומרים "בואו נצא!" והוא מעדיף שלא לשמוע "הישאר!" החברים הכי טובים של פומפומפורין הם אוגר בשם מאפין, עכבר בשם סקון, חתול בשם בייגל וציפור בשם קסטרד שאוהבת לגנוב את כובעו של פומפומפורין.

לפניכם דפי צביעה של פומפומפורין החמוד. ביחרו את הציור אותו תרצו לצבוע, הדפיסו וציבעו להנאתכם. כדי להדפיס את דף הצביעה יש ללחוץ עליו ואז על Ctrl+P. צביעה מהנה!

פומפומפורין דפי צביעה


פומפומפורין דפי צביעה
דפי צביעה פומפומפורין

punpunpurhi sph mchgv




פומפומפורין דף לצביעה
פומפומפורין לצביעה
פומפומפורין דפי צביעה


דפי צביעה פומפומפורין
דף צביעה פומפומפורין



דפי צביעה מקרון
פומפומפורין לצביעה

דפי צביעה פומפומפורין

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות