חפש

דפי צביעה של סינמורול

סינמורול (ביפנית: シナモロール, באנגלית: Cinnamoroll) היא סדרת דמויות שנוצרה על ידי Sanrio בשנת 2001, עם עיצובי דמויות של מייוקי אוקומורה. הדמות הראשית, סינמון (קינמון באנגלית), היא כלב לבן עם אוזניים ארוכות, עיניים כחולות, לחיים ורודות, וזנב שמנמן ומתולתל הדומה לגליל קינמון. הוא כיכב בסדרת מנגה משלו, סרט אנימה וסרטוני אנימציה שונים.
הסיפור של הסדרה: יום אחד, בזמן שבעלת בית הקפה קינמון הסתכלה על השמים והתפעלה, הגיע כלבלב לבן קטנטן מעופף ונראה בדיוק כמו ענן קטן ורך. היא חשבה לעצמה: "אולי הוא הריח את לחמניות הקינמון ובא לבדוק אותן". בעלת בית הקפה צדקה. הגור הקטן והסקרן התלהב מבעלת בית הקפה ומלחמניות הקינמון הטעימות שלה, אז הוא החליט להישאר. מכיוון שזנבו היה שמנמן והתכרבל כמו גליל קינמון, היא החליטה לקרוא לו סינמון. סינמון הפך להיות פופולרי באופן מיידי בקרב הלקוחות והפך במהרה לקמע הרשמי של קפה קינמון. כעת, כשהוא לא מנמנם על מרפסת בית הקפה, קינמון עף ברחבי העיר ומחפש הרפתקאות מהנות וחדשות עם חבריו שיפון, מוקה, אספרסו, קפוצ'ינו וחלב קטן.
לפניכם דפי צביעה חמודים במיוחד של סינמון וחבריו אותם תוכלו לצבוע להנאתכם. ביחרו את דף הצביעה, הדפיסו וציבעו. כדי להדפיס את הציור, יש ללחוץ עליו ואז על Ctrl+P. צביעה מהנה!

דפי צביעה סינמורול
דפי צביעה סינמורול
דפי צביעה סינמורול
דפי צביעה סינמורול
מסיבת יום הולדת סינמורול
סינמון ומוקה לצביעה
סינמורול
xhbnuruk mchgv
סינמורול דפי צביעה
עוד דפי צביעה של סינמורול

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות