חפש

דפי צביעה זהבה ושלושת הדובים

זהבה ושלושת הדובים לצביעה- זהבה ושלושת הדובים הוא סיפור ילדים אהוב וישן, משנת 1837 (למרות שיכול להיות שהוא אפילו עתיק יותר) שפורסם על ידי המשורר האנגלי רוברט סאותי.
הסיפור מספר על זהבה, ילדה סקרנית, שיצאה יום אחד לטייל והגיעה לבית משפחה של דובים, אמא דובה, אבא דוב ודוב בן. משפחת הדובים לא נמצאת בבית וזהבה העייפה והרעבה נכנסת אל הבית, טועמת מקערות הדייסה של שלושת הדובים ומחליטה לאכול את הדייסה של הדוב הבן אשר לא חמה מדי ולא קרה מדי. בהמשך היא מחליטה לנוח, ובעקבות כך היא בודקת את כל שלושת הכיסאות של הדובים, היא בוחרת לבסוף בכיסא של הדוב הבן אשר לא קשה מדי ולא רך מדי. בהמשך היא מחליטה ללכת לישון, ולאחר שהיא בודקת את כל שלוש המיטות, היא נרדמת על המיטה של הדוב הבן.
בזמן שהיא ישנה חוזרים שלושת הדובים לביתם. הדוב הבן מגלה שאכלו לו את הדייסה ואומר: "מישהו אכל את הדייסה שלי", אחר כך גם "מישהו ישב בכיסא שלי" וכשהדובים נכנסים לחדר השינה, זהבה מתעוררת בבהלה וקופצת מן החלון ובורחת, וזהו סוף הסיפור.
ביחרו את דף הצביעה של זהבה ושלושת הדובים אותו תרצו לצבוע. ליחצו עליו ואז על Ctrl+P כדי להדפיס. צביעה מהנה!

זהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעה


זהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעהזהבה ושלושת הדובים לצביעה


דפי צביעה זהבה ושלושת הדוביםדפי צביעה זהבה ושלושת הדוביםדפי צביעה זהבה ושלושת הדוביםדפי צביעה זהבה ושלושת הדוביםדפי צביעה זהבה ושלושת הדוביםדפי צביעה זהבה ושלושת הדוביםדפי צביעה זהבה ושלושת הדובים

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות