חפש

בתי מלון מהסרטים

רוצים להרגיש בסרט בחופשה הבאה שלכם?

במלון שבע בפריז תרגישו כמו הסוכן החשאי 007, ג'יימס בונד, בסוויטת הסוכן החשאי שלהם. העיצוב של הסוויטה יכניס אותכם לאווירה של סרט ריגול עם הסגנון המעורב של וינטג' ועתידנות והתמונות של ג'יימס בונד. גם הבר של המלון מעוצב כמו בסרט מרגלים, שבו אפשר לשבת לשתות מרטיני מנוער, לא מעורבב.


קישור לאתר המלון
המלון של הארי פוטר
במלון Georgian House שבלונדון שנבנה במאה ה-19 תמצאו את חדר הקוסמים שבו תוכלו להרגיש כמו הארי פוטר. זה אמנם לא המלון הרשמי של הארי פוטר, אלא מלון רגיל ולא בולט, שמבחוץ נראה אפור כמו רוב המלונות שנמצאים באזור, אבל כשנכנסים לתוכו מגיעים למסדרון מרופד עם פמוטים שאור הנרות שבהם מטילים צללים רוקדים על הקירות ונותנים אווירה מכושפת בדיוק כמו בהוגוורת'. כשפותחים את דלת ארון הספרים מגיעים אל תוך חדר הקוסמים שמלא בפרטים שמזכירים את הספרים של הארי פוטר, עם חלונות ויטראז', קירות אבן, קשתות, גזעים, וילונות קטיפה, ושפע של חפצים מוזרים. יש גם את החדר המכושף שגם בו תרגישו אווירה גותית ערפילית של לונדון של פעם ושל קסמים וכישופים.

במלון Universal's Loews Portofino Bay Hotel יש סוויטת מיניונים לילדים שבה יש מיטה של מיניונים, וילון עם עיניים של מיניון, משחקיה במעבדה של גרו, ועוד. החדרים מתאימים לעד 4 ילדים. 




עוד: בית הנופש עליסה בארץ הפלאות והבית של ברבי שעומד להשכרה ב- AIR BNB

מלון אחרון לבינתיים הוא בית המלון Hotel Gracery Shinjuku, הידוע בשמו מלון גודזילה, שנמצא בטוקיו שביפן. המלון נראה רגיל ויש לו המלצות וביקורות מעולות, אבל דמותה של המפלצת גודזילה ניצבת בחוץ ומאיימת על כל מי שעובר שם...

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות