חפש

מה גברים מחפשים בנשים

את לא מבינה למה הבחור החמוד מהכיתה שלך אוהב את חברה שלך יותר מאשר אותך? שוברת את הראש כדי לדעת מה את צריכה לעשות כדי שגברים ירצו אותך יותר?
למרות שבטלויזיה ובסרטים אנחנו רואים שגברים אוהבים רק נשים עם גוף מושלם ופנים יפות, במציאות הם מחפשים הרבה מעבר לזה. להיראות טוב זה לא מספיק כדי לגרום לבחור לרצות אותך. להבין את הראש של הגברים זה לא כל כך מסובך והאמת שהוא עובד די פשוט.

לפנייך רשימת התכונות שגברים הכי מחפשים ואוהבים בנשים. כדאי לך למצוא את התכונות האלה אצלך, לטפח אותן ולהבליט אותן.

כל גבר הוא שונה ומחפש איכויות אחרות באישה. התכונות שהוא מחפש תלויות גם במטרה שלשמה הוא מחפש את בת הזוג: חברות, נישואים או קשר לא מחייב למטרת כייף בלבד. אני לא טוענת שאם יש בך את כל התכונות שברשימה תצליחי למשוך כל אחד אלייך ולגרום לו להתאהב בך, אבל בגדול, אלה התכונות שגברים אוהבים, ואם הם רואים אותן אצלך, את מגדילה את הסיכוי שיתאהבו בך בטירוף.
התכונות לא מסודרות לפי עדיפות מסוימת אלא באופן אקראי, כי לכל אחד יש הרי טעם וסגנון שונה:

1. ביטחון עצמי
גברים אוהבים נשים בטוחות בעצמן. נשים שנכנסות לחדר זקופות ויוצרות קשר עין הן אטרקטיביות יותר מנשים ביישניות שמשתדלות שבכלל לא ירגישו שהן נמצאות. נשים שהן בטוחות במראה שלהן וביכולות שלהן הן נשים שיותר קל לשהות בחברתן מאשר נשים שכל הזמן צריכות אישור מבחוץ. נכון שזה נחמד לגברים שהאישה שאיתם זקוקה להם, אבל מישהי שזקוקה לתמיכה רגשית כל הזמן זה מעצבן.

2. חוש הומור טוב
אף אחד לא אוהב להיות עם מישהי שיש לה אישיות נהדרת אבל היא כל הזמן רצינית. בחורים אוהבים שמי שאיתם תצחק מהבדיחות שלהם, תצחק על עצמה מפעם לפעם ותהנה מהחיים. הם ממש לא אוהבים מישהי שמוצאת בכל דבר את השלילי ושלא כייף להיות בחברתה. בחורות עם אופי עליז והשקפת עולם חיובית מושכות אליהן יותר גברים.
 

3. מטופחות
אין ספק שהופעה חיצונית היא חשובה. הדבר הראשון שגורם לגבר להימשך אלייך הוא המראה החיצוני שלך. גברים אוהבים נשים שנראות נשיות, זה כנראה קשור לעובדה שזה גורם להם להרגיש גבריים. רוב הבחורים נמשכים לנשים עם שיער יפה. היופי המושלם פחות חשוב מכך שתיראי בעצם מטופחת ומסודרת. אף אחד לא רוצה בחורה שנראית כאילו היא לא שומרת על ההיגיינה האישית שלה. בנוסף לזה, בחורה שנראית בריאה עם גוף חטוב מושכת אליה הרבה בחורים. כשבחורה נראית מטופחת, זה גורם לגברים לחשוב שהיא שומרת על עצמה, לכן היא גם תשמור עליהם ועל הילדים הפוטנציאלים שלהם וזה מעלה את כוחה משיכה שלה בעיניהם.

4. עצמאות
עצמאות היא תכונה אטרקטיבית בעיני רוב הגברים. גברים אוהבים נשים שיש להן חיים משלהן. אמנם זה נחמד וחשוב שהבחורה תתן תשומת לב לחבר שלה, אבל אם כל החיים שלה יסבבו סביבו זה יהיה בשבילו דביק מדי. גברים זקוקים לתשומת לב ואכפתיות, אבל הם גם זקוקים למרחב שלהם. הם יעדיפו בחורה שיש לה את החברים שלה והיא יוצאת גם איתם, אבל באותו זמן הם גם צריכים שהבחורה שאיתם תהיה במידה מסוימת גם תלויה בהם כדי שירגישו שהם חיוניים לה.

5. הבנה
בחורים רוצים בנות שמבינות עניין, לא כאלה שכל דבר צריך להסביר להן ולהתווכח איתן. את צריכה להבין את הבחור שלך ולקבל אותו כמו שהוא, לא לראות כל הזמן רק את הצד שלך והצרכים והרצונות שלך. בחורים רוצים שהבחורה שלהם תסתגל לחיים שלהם. אם הוא אוהב כדורגל, קבלי את זה בהבנה ותני לו את הזמן שלו לראות. אל תנסי לשנות אותו. את לא צריכה לעשות שינויים גדולים בעצמך כדי להתאים את עצמך לחיים שלו, אבל את צריכה להתפשר לפעמים ולהבין אותו ואת הצרכים שלו. גברים רוצים נשים שמכבדות את האמונות שלהם ואת האהבות והשנאות שלהם. בחורה שמציקה לבחור בגלל מה שהוא אוהב או מאמין בו תדחה אותו. גברים פשוט צריכים נשים שיתמכו ויעריכו אותם.

6. יושר ונאמנות
כל אחד רוצה שבן הזוג שלו לא ישקר ויהיה נאמן לו. לכן מן הסתם תכונה כזו תהיה חשובה לגברים אצל נשים (כמו שלהיפך). הגבר צריך לדעת שהאישה שאיתו לא תפלרטט עם החברים שלו ברגע שהוא עוזב את החדר. לכן התכונות החשובות לגברים אצל נשים הן אמינות ונאמנות. גברים מאד רוצים נשים שיעמדו לצידם בכל מצב. כשמסתכלים על מספר מקרי הגירושים והפרידות של זוגות עקב בגידות מבינים מדוע נאמנות היא תכונה כל כך חשובה אצל נשים (כמו גם אצל גברים כמובן).
 

7. בגרות וכושר דיבור
לדבר כמו תינוקת ולהיות ילדותית יכול להיות חמוד מדי פעם, אבל גברים מחפשים אישה בוגרת שמדברת בהיגיון. אישה צריכה להיות מסוגלת לנהל שיחה נורמלית ולא רק על בגדים ואיפור. גברים אוהבים נשים מעניינות ולא צעקניות מדי. גם בנות שמתגרות ומתנהגות בצורה פרובוקטיבית מדי בדרך כלל דוחות אותם, בייחוד אם זה לא הסגנון של הגבר.

8. זורמות 
גברים אוהבים נשים שזורמות איתם. בחורות קשות ומגבילות הן לא מה שהם רוצים. כשגברים רוצים לקיים מערכת יחסים רצינית, הם הכי מעדיפים את הטיפוס של "הנערה מהדלת ממול". מישהי שאפשר לקחת אותה הביתה להכיר את ההורים ושאפשר לחיות איתה חיים כיפיים. גברים מחפשים נשים שיכולות להרפות, נשים נינוחות שלא לחוצות כל הזמן לגבי איך שהן נראות ואם האיפור שלהן לא התקלקל.
 

9. אכפתיות
גברים אוהבים נשים שמראות להם שהם חשובים להן ודואגות להם. מחוות קטנות כמו בישול ארוחה, גיהוץ חולצה, נשיקה חטופה כשהוא נראה מבואס, או אפילו להתעניין אם הוא אכל ארוחת צהרים מתקבלות בברכה. גברים מרגישים טוב כשהאישה שאיתם שמה לב אליהם ודואגת עד לפרטים הקטנים של הצרכים שלהם, אבל באותו זמן הם גם צריכים את הספייס שלהם לכן שימו לב לא להגזים.

10. תומכות
גברים מחפשים נשים תומכות, במיוחד אם הם רוצים מישהי למערכת יחסים לטווח ארוך. עבור בחור בשנות העשרים שלו, שנאבק כדי להתחיל קריירה ולהתקדם מקצועית, חשוב מאד ואף הכרחי שתהיה לצידו מישהי שתתמוך בו. הוא רוצה מישהי שתקשיב לו ולא תעשה ממנו צחוק או תדכא אותו. מישהי שתתן לו עצות אובייקטיביות ותגרום לו להיראות טוב בעיני אחרים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות