חפש

טריקים ערמומיים שעוזרים בחיים

כדי להסתדר בחיים ולהשיג דברים, צריך לפעמים לפעול בערמומיות. הנה כמה טיפים:
נסו להערים על הילד שלכם באינטרנט ולגרום לו לתת לכם את הכסף שלהם. אם הוא יעשה את זה, זה ילמד אותו שיעור בחיים על התנהגות בטוחה באינטרנט, ואתם תקבלו תשלום על עבודת ההוראה שלכם.
רוצים לקנות מכונית, אבל ההורים לא מוכנים לעזור לכם? תגידו להם שאתם הולכים לקנות אופנוע כי אין לכם מספיק כסף לקנות מכונית.
Photo by Rafael Barros on Pexels.com
רוצים פגישה בבר עם חברים חדשים? צרו חשבון מזויף של אדם מהמין השני בטינדר. לאחר מכן, קבעו פגישה עם כמה אנשים נחמדים באותו מקום, בו-זמנית. כאשר כולכם תגיעו לשם ותבינו שעבדו עליכם, תמשיכו כולכם לשבת לשתות ביחד בכיף. 

התחלתם עבודה חדשה? לא משנה מה קורה במציאות, סבא וסבתא שלכם משני הצדדים עדיין בחיים.
רוצים שהרופא ירשום לכם פי 3 ימי מחלה? תגידו לו שאתם עובדים בתעשיית המזון.
תשלחו הזמנות לחתונה שלכם לכל המיליונרים שאת הכתובות שלהם תצליחו למצוא. יש סיכוי שהעוזר/ת שלהם ישלח לכם מתנות מבלי להבין מי אתם באמת ומאיפה הבוס שלהם מכיר אותכם.
רוצים להעסיק את הילדים שלכם במשך הרבה זמן ולקבל שקט? החביאו 4 ממתקים ברחבי הבית ותגידו להם שהחבאתם 5.
אם החברה שלך מדברת יותר מדי, תחבק אותה ותגיד לה שאתה רוצה לשמוע את פעימות הלב שלה.
אם אתם מחפשים עזרה און ליין, השתמשו בשם או בתמונת פרופיל של בת. כך תוכלו להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים לקבל עזרה.
השותפ/ה לדירה שלכם לא עוזר בניקיון? השתמשו שוב בטינדר! צרו חשבון טינדר מזויף ותקבעו להיפגש בבית שלכם. אחרי שהשותפ/ה יסיים לנקות במרץ את הבית לקראת הדייט, בטלו אותו.
יוצאים לדייט ראשון? תגידו לפרטנר מראש שיש לכם לו"ז צפוף מאד. אם הכל ילך טוב, תעמידו פנים שהזזתם כמה דברים בשביל הדייט ואז הפרטנר ירגיש מוחמא. אם הדייט ישתבש, יהיה לכם תירוץ מושלם לעזוב.

יכול להיות שהטריקים האלה יראו לכם נבזיים, אבל חשוב שתדעו אותם, כי יכול להיות שאתם בעצמכם נפלתם או תיפלו קורבן לאותם טריקים בדיוק. מבטלים לכם דייטים לעתים קרובות? אולי זה לא מישהו אמיתי?
אם יש לכם טריק להוסיף נשמח שתכתבו בתגובות 🙂

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות