חפש

טיפים לחופשה בחו"ל עם הילדים

נוסעים לחופשה בחו"ל עם הילדים? קחו כמה טיפים שנאספו מסוכני נסיעות והורים מנוסים, לנסיעה שתעבור בשלום ובנעימות, ללא כעס ועצבים מיותרים. 
לפני הטיול

ליצור ציפייה – להכין לוח ובו מספר הימים אשר נותרו עד תחילת הטיול. לקשט אותו בתמונות מהאתרים בהם תבקרו.

אריזת התיק – תנו לכל ילד לארוז תיק משלו. עזרו בבחירת הבגדים הנכונים והנוחים לטיול, אך תנו לילד להחליט מהו הצעצוע האהוב שילווה אותו במסע שלו.
הורים לתינוקות- קחו איתכם מנשא לגב. ישנם אתרים שלא נוחים לעגלות, בעיקר כאלה שדורשים הרבה עלייה במדרגות. גם במקרה של גשם קל יותר להחביא תינוק במנשא, בתוך המעיל הגדול מתחת למטריה.
קחו לילד מצלמה חד פעמית. כך תהיה לו האפשרות לצלם את הטיול מזווית הראיה שלו.
השתמשו בכמה שיותר דברים חד פעמיים, כמו תחתונים חד פעמיים ומגבונים- אין טעם לסחוב כביסה מלוכלכת לכל מקום.


חיסכון בטיול- 
לפני הטיול בידקו אם יש חבילות מיוחדות שמאפשרות הוזלה בכרטיסי הכניסה לאטרקציות השונות.
אם אתם נוסעים ללונדון למשל, תוכלו להצטייד בכרטיס ה- London Pass שגם יוזיל לכם את עלויות כרטיסי הכניסה וגם יאפשר לכם לדלג על תורים (מה שיכול להיות סיוט בדרך כלל עם ילדים) במספר אתרים אטרקטיביים. למידע נוסף. בפריז תוכלו להשתמש בפריז פס.

תכנון הטיול– תנו לילדים הגדולים לעזור בבחירת המסלולים והאטרקציות שברצונכם להגיע אליהם.
הכינו לילדכם שיחון מילים קצר עם מילים בשפה המדוברת באותה מדינה אליה תגיעו. עודדו אותו לתרגל אותן ולהשתמש בהן. למשל תנו לו להזמין אוכל במסעדה.
לא לקבוע לוח זמנים מדוייק כמו בטיול מאורגן. לילדים לא מתאים לעשות טירונות. השאירו מקום גם לדברים לא מתוכננים ולסתם עייפות. לילדים יש זמן וקצב משלהם וחבל להוציא אנרגיה על התעקשויות שרק יובילו לכעס ומרמור.
כדאי לתכנן טיולים קצרים. לילדים אין הרבה סבלנות והם ממצים מהר את החוויות. טיולים קצרים מתאימים מאד כי הם מספקים את הגירויים הדרושים, בתנאי שהם שונים האחד מהשני בסגנון ובאווירה.
הנסיעה לשדה התעופה- צאו לשדה מוקדם, כך תהיו פחות לחוצים ותעברו את המסלול בנחת.

הטיסה– בזמן ההמראה והנחיתה כדאי לתת לקטנים בקבוק שתייה או מוצץ ולגדולים יותר מסטיק. כך ניתן להקל על הלחץ באוזניים.
לקחת חטיפים ואוכל שהילדים אוהבים. לא בטוח שהילדים יאהבו את האוכל שמגישים במטוס.
להצטייד בהפתעות: חוברות צביעה, צבעים, לוח ציור מגנטי, נגן mp3, בובה, חיילי צעצוע, כל מה שיכול לעזור במצבי משבר. אפשר להבטיח לילדים שבכל שעה עגולה הם יקבלו הפתעה.
לא לשכוח בגדים חמים. לפעמים קר במטוס, והילדים אוהבים לשוטט ולא יישבו מכוסים.
לקחת DVD נייד או לפטופ. הילדים ייצפו בסרטים האהובים עליהם ואתם הרווחתם דקות ארוכות של שקט.


הטיול עצמו
לא להגזים עם פארקי שעשועים. גם הם נמאסים. כדי לשמור על רעננות, תכננו ביקורים בפארקי שעשועים בהפרשים של כמה ימים אחד מהשני. כאשר אתם הולכים לפארק שעשועים הומה אדם, הלבישו את הילדים בבגדים צעקניים במיוחד, כדי שיהיה לכם קל לאתר אותם.
מסעדות- ביחרו במסעדות מתאימות לילדים. מסעדות שיש בהן תפריט מתאים שהילד יוכל לשחרר בהן צעקה או בכי מבלי שתחושו אי נוחות ותיאלצו לבלות את הזמן בנסיונות השתקה.
מקומות הומי אדם- כדאי להדביק לילדים מדבקה עם הפרטים של המקום בו אתם נמצאים ומספרי הטלפון הנייד בו ניתן להשיגכם (בשפה של המקום כמובן), למקרה שחלילה הילד הולך לאיבוד.

שינה– מומלץ לישון בצימר או חדר כפרי. אם בחרתם במלון, דאגו שיהיה במרכז היעד בו אתם מבקרים. כך תוכלו להגיע אליו בקלות כאשר הילדים או אתם עייפים.
לבדוק מראש אפשרות קבלת לול לתינוק. אם הוא ישן איתכם במיטה, דאגו לקבל מיטה זוגית רחבה ולא שתי מיטות מחוברות. אל תשאירו תרופות ודברים מסוכנים חופשיים בחדר. רכזו אותם והחביאו מהקטנטנים.
רצוי לא להחליף מקומות שינה בתדירות גבוהה. ילדים אוהבים יציבות כלשהי גם בטיולים.

השכרת רכב– בעת השכרת רכב דאגו שיהיה ניתן לשכור גם כיסא לתינוק. אם אתם מתכננים נסיעות במונית, רצוי לקחת איתכם כיסא בטיחות.
לנסיעות ארוכות הצטיידו בחטיפים ופירות. דאגו לצידנית ניילון מתקפלת אשר תשמש אותכם לכל היום. אל תקנו מזון ליותר מיום אחד בכל פעם.
קחו איתכם ספרים, DVD נייד או לפטופ, ספר קלטת וכדומה.
דאגו לתת לילדים לשתות בתדירות גבוהה ואל תתעצלו לעצור לעתים קרובות.
קחו איתכם שקיות אשפה לכל מטרה. בתא הכפפות שימרו ערכה לעזרה ראשונה, מגבונים, סבון נוזלי ונייר טואלט.
קחו איתכם סטים לביגוד רזרבי.

חופשה מהנה!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות