חפש

טיפים לחופשה הראשונה שלכם ביחד כזוג

החופשה הראשונה שלכם כזוג היא אירוע מאד מיוחד. יש כאלה שמאמינים שחופשה ביחד היא מבחן לזוגיות ושאחריה אפשר לדעת אם אתם מתאימים או לא. אתם יכולים פשוט לזרום עם זה ולהאמין שמערכת היחסים שלכם כבר תיקח אתכם לאן שאתם צריכים, להישאר ביחד או להיפרד, ואתם יכולים גם לקבל כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את החופשה בכיף ולשמור על מערכת היחסים בלי להעמיד אותה בסיכון. בחופשה זוגית אתם לא רק נמצאים ביחד 24 שעות ביממה, אתם גם נמצאים ביחד לבד, כלומר בלי חברים או משפחה שאפשר לברוח אליהם. 
אז איך מתמודדים עם חופשה ראשונה ביחד כזוג?

1. נסו קודם חופשה קטנה
לפני שאתם יוצאים לטיול הגדול הראשון שלכם ביחד, נסו קודם ללכת על משהו קטן, כמו סוף שבוע. הזמינו לילה או שניים בבית מלון או צימר לא רחוק במיוחד ותראו איך אתם מסתדרים ביחד. בחופשה הקטנה תראו אם אתם באותו ראש או עולים אחד לשני על העצבים, ותוכלו להחליט בעקבות זאת אם כדאי להזמין גם חופשה ארוכה יותר.
2. תכננו לוח זמנים פשוט וקליל
 אל תהפכו את החופשה שלכם לרשימת מטלות שצריך לבצע. אל תהפכו את החופשה לערימת משימות יותר מאשר הזדמנות גם לנוח. חופשה אמורה להיות מהנה ולא צריך לרוץ בה ממקום למקום בלחץ. אל תשכחו גם שאחת המטרות של החופשה הראשונה שלכם ביחד היא להכיר אחד את השני. ואם תהיו עסוקים בלרוץ ממקום למקום, יכול להיות שתכירו הרבה מקומות חדשים, אבל תפספסו אחד את השניה.
3. גמישות והתפשרות
 הרבה דברים לא צפויים עשויים לקרות במהלך החופשה שלכם והרבה פעמים דברים שתכננתם מראש עלולים להשתנות. איך אתם ובני זוגכם מתמודדים עם שינויים עשוי להיות מדד להתאמה שלכם אחד לשני. אתם עלולים חלילה לאבד מזוודה או ארנק, או לקבל פנצ'ר בגלגל ותצטרכו להתמודד עם התקלות הלא צפויות האלה ביחד, כצוות. לכן רצוי שתגלו גמישות ונכונות להתפשר עם המציאות שלא תכננתם, במקום להיות עצבנים ולהאשים. 
4. בחרו יעד ששניכם תיהנו בו
 אתם לא יכולים לתכנן חופשה שתתאים רק לאחד מכם ולא תעניין את השני. הקפידו שהחופשה תתאים לשניכם. אם אחד אוהב כדורגל והשני מוזיאונים, שלבו קצת מכל דבר, אבל אל תהפכו את החופשה כולה למשהו שאחד אוהב והשני שונא.
5. דברו על הכסף ותכננו את התקציב
אחת הסיבות העיקריות ביותר לפרידה היא הכסף. בכל מערכת יחסים רצינית, מגיע השלב שבו מתמודדים עם העניין הכספי. חופשה היא בין ההזדמנויות הראשונות להתמודד עם השאלות הכספיות כמו מי משלם על מה. אם אחד מבני הזוג מרוויח פחות באופן משמעותי, לא כדאי ללחוץ עליו שישלם מעבר ליכולתו. לא כדאי גם להיות קטנוניים ולהתחשבן על כל דבר. כדאי לדבר מראש על העניין הכספי לפני שיוצאים לחופשה כדי לתאם ציפיות ולהגיע להבנה כדי שלא יהיו הפתעות וסיבות למריבות בהמשך.  

6. הבינו את סגנון הנסיעה שלכם
 יש כל מיני סגנונות של חופשה. יש כאלה שמעדיפים כמה שיותר לנוח, לשכב על החוף ולהירגע. יש כאלה שרוצים לראות ולטייל כמה שיותר ויש כאלה שחופשה בשבילם זה בעיקר קניות. לפני שאתם יוצאים לחופשה, תתאמו ביניכם את הסגנון ונסו לחלק את החופשה לכמה יעדים שיתאימו לשניכם. שלבו בחופשה את מה ששניכם אוהבים כך ששניכם תהיו מרוצים ולא תחזרו מרירים ומלאי טינה אחד כלפי השני על כך שלא נהניתם.
7. אל תפחדו להיפרד ולעשות דברים שונים
רק בגלל שאתם נוסעים לחופשה ביחד, זה לא אומר שאתם צריכים להיות דבק ולבלות כל רגע ביחד. אם אחד מכם אוהב לקום מוקדם, הוא יכול לצאת לטיול בוקר כשהשני ישן. אם אחד רוצה ללכת למוזיאון, השני יכול בינתיים ללכת לקניות. לא חייבים להיות כל הזמן ביחד. אפשר גם להיפרד ולהיפגש אחר כך באמצע ולספר חוויות!
8. אל תשפטו את החופשה עד שתגיעו הביתה
 אחד הדברים שעלולים להרוס חופשה הוא לשפוט אותה לחומרה כשאתם עדיין שם. כשאתם מתלוננים אתם משרים אווירה לא נעימה וזה חוזר אליכם כמו בומרנג. אף אחד לא אוהב ששופטים אותו ובן זוג שמרגיש שמתלוננים עליו מרגיש עוד יותר גרוע. עדיף שתתנו צ'אנס לפני שאתם מחליטים שהחופשה גרועה כי דברים יכולים להשתנות וזה תלוי הרבה בגישה שלכם. אחרי שתחזרו הביתה והכל יהיה מאחוריכם, תוכלו לתת ציון לחופשה.
החופשה הראשונה שלכם ביחד היא בהחלט אירוע מיוחד. כדאי להגיע מוכנים כדי ליהנות כמה שיותר מההזדמנות להכיר אחד את השני.

טיפים נוספים יתקבלו בברכה 🙂
חופשה זוגית: כך היא נראית בדמיון
חופשה זוגית: כך היא עלולה להיות במציאות

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות