חפש

קייטנות מיוחדות ומקוריות ברחבי העולם

לא עוד קייטנות שוקו, לחמניה ולונה פארק. קבלו את הקייטנות הכי מיוחדות ומקוריות בעולם (וגם הכי יקרות):
רוצים לשחק הקיץ עם דובי פנדה?
חברת  360 Student Travel מציעה קייטנה שהיא בעצם מחנה קיץ לבני נוער בסין בשם: אימפריות עתיקות ופלאים מודרניים בכל חודש יולי. הנערים מבקרים בעיר האסורה בבייג'ין, בכיכר טיאננמן, בחומה הגדולה, בכפרים הרריים ובשמורת הפנדה. הפעילויות היומיומיות כוללות רכיבה על אופניים על חומת מבצר העיר, לימודי קליגרפיה וקונג פו, רפטינג במבוק, אמבטיות בוץ, טיפוס צוקים, חקלאות אורז ומופע אקרובטי סיני.
אבל הכי חשוב- בשלושת שבועות הקייטנה, הילדים יכולים לתקשר ולטפל בדובי פנדה. המחיר- 6,100$ לא כולל הוצאות טיסה.  קישור לקייטנה של 360 Student Travel
צפו בסרטון של הקייטנה ביוטיוב- מי לא היה רוצה להיות במחנה קיץ כזה? 
לצלול עם כרישים בפיג'י
איך זה נשמע לכם- לעבוד לצד אנשי שמירת הטבע וחוקרי הכרישים, לצלול עם כרישים בסביבה מבוקרת, להפיג מיתוסים שליליים בנוגע לכרישים ולגלות כיצד הם חיוניים למערכות אקולוגיות ימיות? זה מה שמציע מחנה הקיץ של Fiji Sharks Studies, שמיועד לבני נוער שלומדים בתיכון. במשך שבוע לומדים על סוגים שונים של כרישים, על ההישרדות המדהימה שלהם במשך 4 מיליון שנים, על הקשר התרבותי וההיסטורי בין הכרישים ותרבות פיג'י ועל Dakuwaqa, כריש האלוהים העתיק. עושים גם טבילה תרבותית בכפרים המסורתיים של פיג'י ומסע במורד הנהר הגועש Luva בקיאקים מתנפחים. המחיר- בסביבות 6,000$. קישור- Fiji Sharks Studies 
ללמוד לעשות פעלולים מהסרטים כמו בהוליווד
אם אי פעם רציתם לקפוץ מבניין גבוה בלי לשבור אף עצם, המומחים במחנה הפעלולים ההוליוודיים ילמדו אתכם. ב-Hollywood Stunt Camp שנמצא בראנינג ספרינגס שבקליפורניה, מלמדים את הילדים את כל הטריקים הנפוצים בסרטים: קרבות מבוימים, נפילה מגובה, לחימה בחרבות ועוד. 
המחיר של הקייטנה נע בין 1865$ ל- 6900$, תלוי באורך הקייטנה. הילדים לומדים פעלולים בסיסיים, קרבות פנים אל פנים, טכניקות סיוף, כוריאוגרפיה של זירת קרב, פארקור ומאד חשוב- בטיחות בפעלולים.
קישור ל- Hollywood Stunt Camp 

ללמוד להיות מנומסים ותרבותיים ב-Civil Savvy Camp
אם עייפתם מתרבות מלונות הכל כלול או שאתם רוצים לתקן את עצמכם וללמוד נימוסים ואתיקה, הסאמר סקול שלCivil Savvy Camp הוא בשבילכם. 
המחנה שנמצא בצ'רלסטון שבדרום קרוליינה, ארה"ב, מיועד לילדים בגילאי 11-15 ומתקיים בכל חודש יוני.
הוא מציע לימודי כללי התנהגות, כישורי חיים, פיתוח כישורים חברתיים ומנהיגות תוך חיזוק הביטחון העצמי.
מפגשי הבוקר של מחנה הקיץ כוללים: נימוסים כבסיס של אמון, ביטחון כבסיס למנהיגות, העמדות חיוביות, התנהגויות ואמונות, איך אמון משנה הכל, ואיך כבוד עצמי מאפשר כבוד לזולת. 
ההדרכה היומית כוללת: כללי התנהגות חכמים בטלפון, כישורי אוכל נכונים, שיחה חברתית, הצגת עצמך ואחרים, לחיצות ידיים, קשר עין, טון דיבור, הזמנה וקבלת הזמנות, כיצד להודות על הערות ביקורת ומחמאות, מיומנות של הקשבה, יציבה שלווה, יסודות הריקוד החברתי, דיבור בפני ציבור וכללי התנהגות בעת צילום. קישור ל-Civil Savvy Camp.
מחנה קיץ – אסטרונאוטים בחלל
הרבה ילדים חולמים להיות אסטרונאוטים בשלב כלשהו בחייהם, אך רוב הסיכויים שרובם לא יגשימו את החלום. למרות שתיירות החלל היא תחום שמתפתח לאט לאט, החלום עדיין לא כל כך ריאלי ורובנו נישאר על כדור הארץ מבלי לצאת להרפתקה בחלל. 
אבל החדשות הטובות הן שעבור כמה מאות דולרים ילדים יכולים להירשם ל- Space Camp, מחנה חלל, הממוקם במרכז החלל והרקטות בארה"ב, ביוסטונוויל, אלבמה. כאן הילדים יכולים ללמוד מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה דרך פעילויות חינוכיות, אתגריות ואטרקטיביות. 
במהלך תכנית השבוע, הילדים משתתפים בשתי משימות שכוללות שעת הדמייה בחלל. הם חוקרים את ההיסטוריה והעתיד של המסע בחלל בזמן שהם מתאמנים למשימה שלהם, שכוללת בין השאר הליכה על "הירח" בכיסא בעל 1/6 מכוח הכבידה. קישור ל-Space Camp
לנהוג במכונית מירוץ ב- Motorsport 
במחנה Motorsport Camp תוכלו לשבת מאחורי ההגה, להתניע ולנהוג במהירות במסלולים של מירוצי מכוניות לפחות פעמיים ביום. המכוניות המיוחדות שלהם מתאימות לילדים והמסלולים בטוחים לנהיגה. בזמן שלא נוהגים יש עוד פעילויות כמו פיינטבול, חקר המירוצים, מדע, בריכה, דיג ועוד.
המחיר: 2,190$ לשני שבועות. המקום: קלובר, וירג'יניה, ארה"ב. קישור ל- Motorsport Camp 
קייטנה לעשירים ומיוחסים בלבד
אם התקבלתם לקייטנה הזאת, כנראה שאתם משהו מיוחד, כי רק 450 ילדים מתקבלים למחנה שליד אגם רקואט שבניו יורק (Raquette Lake Camp) והמחיר ההתחלתי שלה הוא 11,400$.
הקייטנה מחולקת לבנים ובנות בנפרד בתאריכים שונים. החניכים נהנים ממתקנים בשווי מיליוני דולרים, ממדריך ויועץ אישי (מדריך אחד לשני ילדים), מספורט ימי עם מאמנים ברמה אולימפית כולל לבוש וציוד מלא והכל על רצועת החוף של האגם הפרטי בגודל של 100 קילומטרים יפים ונקיים.
תנאי הקבלה למחנה הקיץ הם לא רק הכסף אלא גם הייחוס. רוב הילדים (בגילאי 6-16) הם חניכים חוזרים או כאלה שהאחים או ההורים שלהם היו רשומים לקייטנה.

חניכים חדשים צריכים לעבור תהליך סינון קפדני ולבלות חודשים רבים ברשימת המתנה.
עוד בתוכנית:
לכל חניך הדרכת טניס בכל יום, פעם בשבוע קורס חבלים. יש תכנית רכיבה על סוסים והחניכים הבוגרים יותר – בנים ובנות כאחד – מטיילים בקאנו במסע של 80 קילומטר. 
אם זה לא מספיק, בכל שבוע במחנה, קבוצות הגיל השונות מעלות מחזה באורך מלא, עם עזרה של מיטב הבמאים של אוף ברודווי, מעצבי תלבושות. אמני ג'אז ועוד.
קישור לקייטנה Raquette Lake Camp

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות