חפש

המסעדות עם הנופים הכי מדהימים בעולם

המסעדה הבאה נקראת Grotta Palazzese והיא נמצאת בפוליה שבאיטליה. המסעדה חצובה בתוך מערת אבן גיר על צוק מעל הים ופתוחה רק בקיץ. בחורף אפשר לאכול בתוך המלון ששמו Grotta Palazzese ולהנות מהנוף המדהים של הים האדריאטי.
קישור לאתר המלון והמסעדה

מסעדת Fangweng Restaurant נמצאת בסין, במחוז הובאיי, כ-12 קילומטרים מצפון לעיר ייצ'אנג. המסעדה נמצאת במערת Sanyou, והיא בעצם מבנה אפור וחסר השראה בקצהו המרוחק של גשר בטון, אבל הנוף של המסעדה עוצר נשימה, נמצא על מצוק הנהר צ'אנג ג'יאנג זורם לתוך היאנגצה.  

אם אתם מגיעים לטנזניה, לכו למסעדת Rock Restaurant, שנמצאת על סלע באמצע האוקיינוס ההודי במקום שנקרא Michanvi Pingwe. זוהי מסעדת פירות ים שיש בה 14 שולחנות ואפשר להגיע אליה בסירה בזמן גאות, או ברגל בזמן שפל. אפשר לאכול בה ארוחה רומנטית לשניים, או ארוחה משפחתית או עם חברים. במסעדה מגישים ארוחות צהריים וערב.
קישור לסרטון על המסעדה

מסעדת סירוקו בבנגקוק נמצאת בקומה ה-63 של מלון לובאה בבנגקוק, בכתובת: State Tower, 1055 Silom Road. חוץ מתפריט טעים ועשיר תוכלו להנות מבריזה נעימה ונוף מדהים של העיר בנגקוק. למסעדה צריך להגיע בלבוש אלגנטי וללא שקיות או תיקים גדולים. לא ניתן להיכנס עם מטען ואין מקום לשמירת חפצים. אתר האינטרנט של המסעדה: Sirocco
 Sirocco

מסעדת Le Panoramic נמצאת על הר Le Brévent ומשקיפה על הר מון בלאן שבהרי האלפים המושלגים. אפשר להגיע אליה ברגל, ברכבל או בגונדולה. כתובת המסעדה: Brévent, 2525m top of the Brévent, Chamonix 74400
קישור לאתר המסעדה
במסעדה מגישים ארוחות צהרים כמו פסטה, כבד אווז ומרק וחטיפים.

בית התה על הר הואה שאן בסין מציע נוף משגע ביופיו, אבל הדרך אליו מסוכנת ורצופה באתגרים.
קישור

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות