חפש

10 המכות של האמהות

לכבוד פסח החלטתי לסכם בתמציתיות את 10 המכות של האמהות.
אני לא יודעת למה מגיעים לנו עונשים, כי בסך הכל הכוונה שלנו טובה ואנחנו רוצות לגדל את הילדים בנחת ובשלווה, אבל מישהו שם למעלה החליט שזה לא יהיה כל כך קל והוריד עלינו את 10 המכות הבאות:

דם:
כמעט כל הילדים נכנסים להיסטריה ברגע שהם רואים שיורד להם דם. אם הם נופלים ונפצעים, לא משנה אם כואב להם או לא, ברגע שהם רואים טיפת דם הם צורחים עד לב השמים. התרופה היא כמובן פלסטר שהוא פיתרון כמעט לכל בעיה רפואית.
גם בדיקות דם לילדים הן סיוט. הילדים צורחים בחרדה כשהם רק רואים את המחט כאילו דרקולה מתקרב אליהם. אפילו האחיות במעבדה יודעות שיום שבאים בו הרבה ילדים לבדיקת דם הוא יום קשה במיוחד. אני מתפלאה שהן עדיין לא פתחו בשביתה בגלל הנושא הזה.




צפרדע:
צפרדעים הוא משהו שאנחנו האמהות צריכות כל היום לבלוע. בכל פעם שאנחנו חייבות לגלות סבלנות ולהתאפק אנחנו בולעות צפרדע. כשהילד מתעקש לנעול את הנעליים לבד, כשצריך לחכות לו שיכנס לאוטו, כשכל שתי דקות הוא צריך ללכת לשירותים בזמן שאתן מבלות איתו בחוץ. אנחנו בולעות את הצפרדע כדי לשתוק ולא לשחרר איזו צעקה מקפיאת דם. 
כינים:
לא משנה מה תעשו וכמה תטפלו, מדי יומיים הילדה או הילד שלכם יחזרו עם כינים מהגן או מבית הספר. הלואי ויגיע היום שבו יודיעו בחדשות שהכינים נכחדו מהעולם. אולי צריך להכריז על יום מסוים בשנה כ"יום ללא כינים". יום שבו כל הילדים ללא יוצא מן הכלל יעברו טיפול כינים יסודי כולל כביסה של כל המצעים והמגבות בבית. אולי זה יעזור להיפטר מהן אחת ולתמיד. 
ערוב:
הערוב היה במקור חיות טורפות או לפי הפירוש המודרני חרקים ומכרסמים שמילאו את בתי המצרים. גם אנחנו האמהות סובלות מחיות טורפות שמתחבאות בחושך (ראו בהמשך במכת החושך) ומחרקים קטנים כמו יתושים שמאד אוהבים בלילות הקיץ החמים לאכול לנו את הילדים.

דבר:
הדבר היא מחלה שפוגעת בבהמות, אז אמנם הילדים שלנו מתנהגים לפעמים כמו בהמות קטנות, אבל עדיין אנחנו לא רוצות שתפגע בהם שום מחלה חס וחלילה. קורה לפעמים שהילדים עושים את עצמם חולים מדי פעם כדי לא ללכת לגן או לבית הספר. הרופאים קוראים לזה "וירוס" והוא פחות מזיק מדבר, אבל עדיין מציק. 
שחין:
השחין הוא סוג של אבעבועות. לכל האמהות יש איזה אישיו עם האבעבועות. יש כאלה שרצות לחסן את הילדים שלהן ויש כאלה שרצות לילדים חולים באבעבועות כדי להדביק את הילדים שלהם בכוונה.


ברד: 
בכל פעם שעוברים עם הילדים ליד מכונות הברד המלאות בנוזל הקפוא והמלא בסוכר וצבעי מאכל מלאכותיים ועולה לפחות 5 ש"ח לכוס קטנה, הילדים מתחילים לצעוק: "אמא אני צמא! אמא תקני לי!".

חושך:
רוב הילדים מפחדים מחושך ובטוחים שמסתתרות להם מפלצות מתחת למיטות או שכל מיני חפצים שנראים חשוכים הם בעצם חיות טרף מאיימות ולכן דורשים אור קטן בחדר או אור גדול במסדרון במקרה הטוב או שתשני איתם במיטה במקרה הרע.

מכת בכורות:
הילד הבכור הוא הילד שהכי משקיעים בו, אבל גם עושים איתו את כל הטעויות של הורים מתחילים, בקיצור- ממש מכה. מכת בכורות.

אבל למרות 10 המכות אנחנו לא כמו פרעה ואנחנו לא נכנעות וממשיכות לגדל את הילדים שלנו באהבה ומסירות אין קץ.

אז מתי אמרתם שנגמר חופש פסח?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות