חפש

מבחן אישיות- למה הדלת פתוחה?

לא בכל יום יוצא לך ללכת לטייל בנחת בשכונה, בלי מטרה ובלי יעד, ככה סתם לשוטט וליהנות מהמראות והאוויר, למתוח את הרגליים ולתת למחשבות לנדוד.
אולי בדרך עצרת בבית קפה נעים, חקרת את השבילים בפארק האהוב עליך או ניצלת את ההזדמנות להסתכל בחלונות ראווה. עכשיו רק הרגליים מחליטות בשבילך לאן ללכת.
דמיינו את עצמכם בטיול בעיר, אתם הולכים בלי לחשוב לאן, נותנים לרגליים לקחת אתכם ופונים לרחוב שמעולם לא הייתם בו לפני כן. כשאתם הולכים ברחוב אתם עוברים ליד בית יפה שמרשים אתכם מאד. אתם עוצרים רגע כדי להסתכל על הבית המקסים הזה ושמים לב שהדלת שלו פתוחה למחצה.

למה הדלת פתוחה לדעתכם?
ביחרו את התשובה המתאימה לכם ביותר:
1. הבית נפרץ
2. בעל הבית שכח את הדלת פתוחה
3. בעל הבית בפנים, בדיוק מטאטא את רצפת הכניסה
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.










מפתח התשובות למבחן האישיות (קוקולוגיה) "למה הדלת פתוחה?":
אלה הפירושים לתשובה שבחרת:
1. הבית נשדד.
אם ענית את זה אתה טיפוס שתמיד מדמיין את הגרוע מכל. כשאתה נמצא במצב של חוסר ודאות אתה תמיד מניח שמשהו נורא קרה. במצבי משבר אתה נכנס לפאניקה ולא מתפקד. אז כשמשהו משתבש, כדאי לך להירגע, לספור עד עשר ולנשום. אחרת באמת יקרה משהו רע.
 

2. בעל הבית שכח לסגור אותה.
אם ענית את זה אתה טיפוס כל כך רגוע, עד כדי כך שבמצבי משבר אתה לא תישבר, כי פשוט לא תבחין שמתרחש בכלל משבר. אין לך כוונות רעות והטעויות שאתה עושה נגרמות בגלל שאתה מפוזר ושכחן, אבל זה לא משנה, כי בשבילך ובשביל האנשים שסביבך התוצאות הן אותו דבר.
3. בעל הבית נמצא בפנים והוא בדיוק מטאטא את הכניסה.
אם ענית את זה, אתה בן אדם שנראה רגוע ונינוח, אבל תמיד עומד על המשמר. אתה נמצא במצב של עירנות נינוחה. זה מה שהופך אותך לבוגר אחראי. כמובן שיש לך את החולשות האנושיות שלך, אבל אתה לא מנפנף בהן לראווה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות