חפש

מבחן אישיות- כל העולם במה

לפעמים אפשר להשוות את החיים לסרט. יש דמויות ראשיות ומשניות, שבאות והולכות, יש לפעמים מתח שאפשר לחתוך בסכין, יש דיאלוגים, דיבורים ודברים פשוט קורים.
לפעמים החיים שלנו מתאימים לז'אנר קומדיה, לפעמים מתח, מסתורין או דרמה סוחטת דמעות. אפשר לומר שאנחנו כל הזמן על הבמה, והשחקנים הם אנחנו. כמו שאמר שייקספיר- כל העולם במה וכולנו שחקנים.
כל אחד חי בסרט משלו וכל אחד הוא הכוכב הראשי בסרט שלו. לכל שינוי בתסריט או החלפת שחקנים יכולה להיות השפעה על כל העלילה.
בתרחיש הבא, אתה נמצא על הבמה, הווילון מורם למעלה ואור הזרקורים עליך.

עכשיו עליך לענות על ארבע שאלות:
1. אתה חלק מקבוצת תיאטרון. באיזה סוג של משחק אתה רוצה להופיע? מה הסצינה הגדולה ביותר שאתה מדמיין לעצמך?
2. אתה נבחן לתפקיד מסוים ונבחר אליו מתוך כמה מתחרים. מה המילים שיגיד לך המתחרה העיקרי שלך שלא זכה בתפקיד?
3. בחזרה האחרונה לפני ההופעה הראשונה שלך, אתה רואה את מנהל התיאטרון יושב בקהל עם הידיים שלובות בעצבנות. הוא נראה לא מרוצה מהתפקוד שלך. מה לדעתך הוא לא אוהב?
4. ההופעה נגמרה והביצוע היה יוצא מן הכלל. הקהל הלך הביתה שמח אחרי שנתתם גם הדרן. התאטרון שקט עכשיו. מה תגיד לאולם כשאתה עומד עכשיו על הבמה החשוכה?
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.










תשובות למבחן האישיות "כל העולם במה"
התיאטרון מייצג עולם של דמיון שאתה יוצר לעצמך. התשובות שלך לשאלות מגלות מה מחכה לך בעתיד.
1. אתה חלק מקבוצת תיאטרון. באיזה סוג של משחק אתה רוצה להופיע? מה הסצינה הגדולה ביותר שאתה מדמיין לעצמך?
הסוג של הדרמה שרצית לבצע מתאים לעתיד שלך. האם אתה צופה מלודרמה, טרגדיה, או קומדיית סלפסטיק? הסצנה הגדולה שלך מגלה את מה שאתה צופה שיהיה נקודת המפנה בחיים שלך. אם זאת תהיה סצנת אהבה, ייתכן שיש מהלך רומנטי שישנה לך את החיים. דמיינת סצנה של פרידה מחברים, מפגש עם אנשים חדשים, או קרב אכזרי? כל אלה יכולים להיות הסימנים שאתה צריך לקחת את התפקיד המרכזי ולהתחיל לתת את השואו.

2. אתה נבחן לתפקיד מסוים ונבחר אליו מתוך כמה מתחרים. מה המילים שיגיד לך המתחרה העיקרי שלך, זה שלא זכה בתפקיד?
איך שאתה מדמיין את המתחרה העיקרי שלך, זה העצמי העתידי שלך שמגיב לאדם שאתה היום. המילים של היריב נותנים לך מושג על איך אתה חושב שאתה תרגיש כשתביט לאחור על חייך כשתהיה מבוגר יותר. האם זאת תהיה תגובת עידוד כמו "עבודה טובה" או "תמשיך את העבודה הטובה" או תחושה של זהירות: "אל תתלהב יותר מדי, זה שזכית בתפקיד טוב אחד עדיין לא אומר שתצליח בגדול" או "יש לך עוד דרך ארוכה עד שתהפוך לכוכב".
3. בחזרה האחרונה לפני ההופעה הראשונה שלך, אתה רואה את מנהל התיאטרון יושב בקהל עם הידיים שלובות בעצבנות. הוא נראה לא מרוצה מהתפקוד שלך. מה לדעתך הוא לא אוהב?
הבמאי שמסתכל בעיניים קרות ואובייקטיביות בביצועים שלך הוא המראה שמראה את הפגמים שלך. חוסר שביעות הרצון שלו נגרמה מחולשתך שאתה לא מודע אליה ולא מכיר בעצמך. הפגם בביצועים שלך מייצג את האזור שבו יש לך את הסיכוי הגדול ביותר לעשות טעויות בעתיד. 
אם הוא אמר שהדמות שלך הולכת לאיבוד בכל הנוף, ייתכן שתצטרך לעבוד קשה יותר בעמידה על שלך בחיים, ייתכן שאתה צריך לקחת את המקום שלך. מי הכוכב של הסרט של החיים שלך בכל מקרה? 
מצד השני, אם הוא אמר לך שאתה משתלט על הבמה, אולי כדאי לך לנסות להשתלב יותר ולתת לאחרים גם מקום להביע את עצמם.  
ואם הוא אמר לך שפשוט לא היה מרגש לראות אותך, אולי אתה צריך לנסות להחיות את עצמך קצת. אם זה מה שאתם מרגישים עם ההופעה של עצמכם, תחשבו איך שאר העולם מרגיש.
4. ההופעה נגמרה והביצוע היה יוצא מן הכלל. הקהל הלך הביתה שמח אחרי שנתתם גם הדרן. התיאטרון שקט עכשיו. מה תגיד לאולם כשאתה עומד עכשיו על הבמה החשוכה?
המילים שלך לתיאטרון הריק הם הדברים שאתה מדמיין את עצמך אומר בסוף החיים שלך. האם אתה מזהה את כל אחד מהמשפטים האחרונים המפורסמים האלה? 
"תודה לאל שנגמר! אני זקוק למשקה!" – רגש מובן, אבל אין כל ברים במקום שאליו אתה הולך. 
"לא הייתי יכול לעשות את זה בלי האנשים קטנים". – זה טוב לזכור את האנשים שעזרו לנו בדרך. 
"זה לא היה כל כך רע." – אולי זה מוטו הפרידה הטוב ביותר שכל אחד מאיתנו יכול לקוות להיות מסוגל לומר. 
"תיזהר, עולם, הנה אני בא." – רק איפה זה בדיוק העולם הזה שאליו אתה חושב שאתה הולך?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות