חפש

מבחן אישיות- הלקוח העצבני

היום הראשון בעבודה הוא תמיד נורא מלחיץ. סביבה חדשה ולא מוכרת, אנשים זרים, מיליון פרטים חדשים שצריך ללמוד וההרגשה שכל הזמן בוחנים אותך.
אבל אין מה לעשות, טעויות עושים ומהן לומדים ואחר כך משתדלים לא לחזור עליהן.

חבר שלך התחיל עבודה חדשה במלצרות. יום אחד החלטת לבקר אותו ולראות איך הוא מתקדם בעבודה. כשנכנסת למסעדה ראית שהחבר שלך נמצא במצב לא נעים. אחד הלקוחות צועק עליו בקולי קולות.
מה לדעתך החבר עשה לא בסדר? בחר את התשובה המתאימה ביותר לדעתך:
1. לא ניגש לשולחן אחרי שהלקוח קרא לו
2. עשה טעות בהזמנה- לא הביא ללקוח את מה שהוא ביקש
3. שפך משהו על הבגד של הלקוח
4. התחיל לפנות את השולחן לפני שהלקוח סיים לאכול
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.










החבר שעובד במסעדה הוא בעצם אתם. הטעויות שראיתם אותו עושה הן בעצם טעויות שבתת מודע שלכם אתם מייחסים לעצמכם. הטעויות האלה נובעות מחולשות שיש לכם כמו שאתם מכירים את עצמכם. החולשות האלה מתבטאות בעיקר בדרך התגובה שלכם לאנשים אחרים והן יכולות ללמד אותכם על השגיאות שאתם עושים בחיי האהבה שלכם.

מפתח התשובות:

1. לא ניגש לשולחן אחרי שהלקוח קרא לו
אם בחרתם בתשובה זו, יש לכם בעיה של יכולת להתרכז ולתת תשומת לב לבן הזוג. כשאתם יוצאים לבילוי, אתם מסוגלים פשוט להתנתק מהדייט שלכם וללכת למקום אחר כשמשהו מושך את תשומת הלב שלכם, או שפשוט תמיד תופסים אותכם מסתכלים לצדדים. חוסר היכולת שלכם להתמקד בבן הזוג יכולה להתפרש כחוסר אכפתיות, לכן השתדלו לשים יותר לב לדייט שלכם. הלווו???? אתם מקשיבים בכלל????

2. עשה טעות בהזמנה- לא הביא ללקוח את מה שהוא ביקש
אם בחרתם בתשובה זו, אתם לא שופעים באחריות אישית. זה יכול להתבטא בזה שאתם תמיד מאחרים לפגישות, מביאים איתכם חבר שלא הוזמן לדייט שנועד רק לשניכם, או שאתם מבטלים פגישות ומודיעים רק ברגע האחרון. אם רומנטיקה היא חוזה בין שני אנשים, אתם מפירים את החלק שלכם בחוזה שוב ושוב. אם אתם רוצים חיי אהבה יותר מאושרים, השתדלו לשים לב יותר לרגשותיו של הפרטנר שלכם לפני שאתם עושים משהו.

3. שפך משהו על הבגד של הלקוח
אם בחרתם בתשובה זו, אתם נעשים מאד עצבניים כשאתם יוצאים לדייט. אתם רוצים שהכל ילך חלק ושכל פרט קטן יהיה מושלם. הבעיה היא שלצד השני קשה להיות רגוע כשאתם עושים עניין מכל דבר. יכול להיות שהרושם הראשון שתעשו יהיה טוב כי תיראו רציניים, אבל תוך זמן קצר אתם תגרמו לצד השני להיות עייף ומותש ממכם, בגלל הרמה הגבוהה של הלחץ שבה אתם נמצאים.

4. התחיל לפנות את השולחן לפני שהלקוח סיים לאכול
אם בחרתם בתשובה זו, כנראה שאתם מאד פזיזים בענייני האהבה. הלהיטות שלכם יכולה להיראות מקסימה בהתחלה, אבל אחרי זמן קצר זה פשוט נראה שאתם מתלהבים מדי, מהר מדי. האיטו קצת את הקצב ותנו לפרטנר שלכם לנשום קצת אוויר, אחרת תאבדו אותו ותישארו בלי כלום ביד.

הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)