חפש

מבחן אישיות- מבחן הסופגניה

מכירים את הימים האלה שהכל הולך לכם כמו שאתם אוהבים?
בדרך לעבודה אין שום פקק, הבוס שלכם לקח יום חופש, מחמיאים לכם על איך שאתם נראים, צוחקים מהבדיחות שלכם, בקיצור בכל דקה שעוברת מצב הרוח שלכם רק משתפר. אתם כל כך מאושרים, שאתם בטוחים שמשהו חייב לקרות ולחרבש לכם הכל כדי להחזיר אתכם למציאות.
בסוף היום, אתם נכנסים לקונדיטוריה טובה וקונים סופגניה. מהסופגניות המשובחות הגדולות האלה שעולות 16 ש"ח או אפילו יותר. אתם בוחרים בסופגניה עם ריבה, כי זה המילוי שאתם הכי אוהבים וכל השאר זה סתם חיקויים. אתם לוקחים את הסופגניה הביתה וכל הדרך מתענגים על המחשבה איך יהיה הביס הראשון. ואז אתם מגיעים הביתה, לוקחים ביס ומגלים שאין בסופגניה שום מילוי. לוקחים עוד ביס וכלום! הסופגניה ריקה.

ידעתם שמשהו חייב לקלקל לכם את היום הנפלא הזה. איך פרט כל כך קטן יכול להרוס את היום המושלם!
מה תעשו?
1. תקחו את הסופגניה שלא רציתם בחזרה לקונדיטוריה ותבקשו אחרת.
2. תגידו לעצמכם "לא נורא, קורה" ותמשיכו לאכול כאילו לא קרה כלום.
3. תאכלו משהו אחר.
4. תזריקו בעצמכם לתוך הסופגניה ריבה או סירופ מייפל או מה שיש לכם בבית.
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.










מבחן הסופגניה עוסק בהתמודדות שלנו עם מצבים בלתי צפויים. דרך התשובות שנתתם למצב תוכלו לגלות את התפקיד שאתם לוקחים בין החברים שלכם.

מה אומרת התשובה שעניתם?

1. תקחו את הסופגניה שלא רציתם בחזרה לקונדיטוריה ותבקשו אחרת

אתה חבר יציב ונאמן, שאפשר לסמוך עליו שלא יכנס לפניקה כשקורה משהו בלתי צפוי. אתה לא הטיפוס שיקח פיקוד וינהיג. במקום זה, אתה מאלה שיתמכו במנהיג, ילכו בדרך שלו ויזרמו איתו בלי לעשות בעיות.

2. תגידו לעצמכם "לא נורא, קורה" ותמשיכו לאכול כאילו לא קרה כלום

אתם טיפוסים שלווים שלא נותנים להפתעות להרגיז אותכם. אתם מקבלים כל מה שהגורל גוזר עליכם. הסבלנות והגמישות שלכם הופכות אתכם לטיפוסים שמאד קל להסתדר איתם ואפשר להגיד שאתם הדבק שמחזיק את מעגל החברים ביחד. עם זאת, בגלל שאתם לא עושים עניין משום דבר, אתם הרבה פעמים נוטים "להיעלם ברקע". אבל כמו האוויר, אף אחד לא שם לב אליכם עד שאתם חסרים.

3. תאכלו משהו אחר

אתם טיפוסים שמחליטים ועושים מהר. אתם המנהיגים הטבעיים בכל קבוצה. כשהמצב יוצא משליטה, אתם אלה שלוקחים אחריות ומחליטים על דרך פעולה. אתם לא מאלה שמגמגמים או מהססים כששואלים אותם לאיזה סרט ללכת או לאיזה בית קפה לצאת. באוצר המילים שלכם לא קיים המושג "חוסר החלטיות". אתם משרים סביבכם אוירה של סמכות וביטחון וכשאתם מדברים- אנשים מקשיבים.


4. תזריקו בעצמכם לתוך הסופגניה ריבה או סירופ מייפל או משהו אחר שיש לכם בבית 
יש לכם כישרון לבוא עם פתרונות חדשניים ואתם נחשבים לבעלי הרעיונות הטובים שבחבורה. לכל אחד יש היגיון, אבל לכם יש יכולת נדירה למצוא הזדמנויות טובות איפה שאחרים רואים רק בעיות. אתם אולי נראים לפעמים כטיפוסים מוחצנים, אבל אנשים מסביבכם מרגישים בטוחים כי הם יודעים שאם תתקלו בבעיה, אתם אלה שתמצאו את הפיתרון היצירתי בשבילה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות