חפש

מבחן אישיות- במחשבה שנייה

אתם נכנסים למסעדה שקטה והמארחת מושיבה אתכם ליד אחד השולחנות.
אתם פותחים בקלילות את התפריט ומעיינים בו ברפרוף. אחרי שהחלטתם מה אתם רוצים, אתם קוראים למלצרית.
המלצרית ניגשת אליכם ואתם מזמינים: "סנדוויץ' וכוס קפה".
רגע אחרי שהיא עוזבת אתם פתאום משנים את דעתכם: אתם רוצים שוקו ולא קפה!
מה תעשו עכשיו?

1. אמשיך להסתכל בתפריט ולהתלבט אם באמת השוקו יותר טעים
2. אסתכל מסביב כדי לראות אם המלצרית חוזרת אלי
3. אקום ואמצא את המלצרית ואומר לה שתשנה את ההזמנה
4. אוותר ורק אחכה לקפה
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.










מפתח התשובות:
קודם כל לעשות טעות בהזמנה במסעדה זה לא סוף העולם. אתם בטח שוכחים מכל העניין הזה חצי שעה אחרי כן. אבל הדרך שבה התמודדתם עם זה יכולה ללמד משהו עמוק יותר על אישיותכם. מה שבחרתם לעשות (או לא לעשות) מלמד על איך אתם מתנהגים כשמערכת יחסים נגמרת. זה מראה במיוחד אם אתם יודעים לחתוך את העניין ולהמשיך הלאה או להמשיך לסחוב איתכם את מערכת היחסים הרבה זמן אחרי שהיא נגמרה.

1. אמשיך להסתכל בתפריט ולהתלבט אם באמת השוקו יותר טעים
אתם הטיפוס שלא יודע מתי להפסיק. אתם ממשיכים להתרפק על העבר ולהתפלל שאהובכם שנטש יחזור אליכם. רוב הסיכויים שזה לא יקרה, אתם חייבים להבין שזה נגמר ולהמשיך הלאה.
2. אסתכל מסביב כדי לראות אם המלצרית חוזרת אלי
אתם לא ממש מפחדים מפרידות, אבל אתם גם לא רוצים לעשות מזה סצינה. אתם מפחדים פשוט ממה שאחרים יגידו. אתם יותר מפחדים מזה שאנשים אחרים יגידו עליכם שזרקו אותכם מאשר אכפת לכם באמת מהפרידה. יכול להיות שהגאווה הזאת היא בעצם מה שגרם לצד השני לרצות להיפרד ממכם.
3. אקום ואמצא את המלצרית ואומר לה שתשנה את ההזמנה
אתם לא מאלה ששוקעים בדיכאון עמוק ונכנסים לתקופת אבל אחרי שמערכת יחסים נגמרה, בעיקר בגלל שאתם חושבים שזה לא הגיוני שמשהו כזה יקרה לכם. התגובה שלכם היא יותר מצב של הלם מאשר אבל ואתם תעשו את הכל כדי לשכוח את מה שקרה. אתם כנראה תתעסקו באיזשהו תחביב או משהו שאתם אוהבים פשוט כדי לשכוח שזה קרה. 
4. אוותר ורק אחכה לקפה
מכירים את השיר "קה סרה סרה" (Que Sera, Sera)? נראה שזה השיר שמלווה את החיים שלכם. בדרך כלל לוקח לכם לילה אחד להתגבר על פרידה. שינה טובה תמיד משפרת את מצבכם. השאלה היא אם זה אומר שיש לכם עור עבה מדי ושהרגשות שלכם קהו או שאתם פשוט טיפוסים אופטימיים מאד?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות