חפש

מבחן אישיות- מבחן המבוך

בואו ניכנס לפארק השעשועים כדי לחקור את האטרקציות של החלק הלא מודע של המוח שלנו…
אתם בטח מכירים את ההתרגשות של הנסיעה ברכבת הרים, הבחילה של ספינת הפיראטים ודפיקות הלב המואצות בבלאק ממבה ובאנקונדה. מה דעתכם ללכת במקום זה למבוך ענק?

דמיינו שסיימתם את המבוך הענק ואתם עומדים עכשיו בפתח יציאה שלו.
איזה מהמשפטים הבאים מתאר הכי טוב את ההרגשה שלכם עכשיו?
1. זה היה ממש קל. עשיתי את זה במהירות. קלי קלות!

2. לקח לי קצת זמן לעבור את זה, אבל כשאני מסתכל אחורה זה לא היה כזה סיפור

3. ואו, איך הלכתי לאיבוד שם! היו רגעים שחשבתי שאני לעולם לא אצליח לצאת מזה

4. התחברתי לקבוצה של אנשים והם הראו לי את הדרך החוצה. אם לא הייתי הולך איתם עדיין הייתי בתוך המבוך.
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.










המבוך המתפתל והשבילים העקלקלים מייצגים את הנתיבים שהלכתם בהם בחייכם, עם כל הפניות השגויות, ההליכות לאחור והמבויים הסתומים. גיל ההתבגרות הוא התקופה שבה הכי קל בחיים להרגיש מבולבל ואבוד. ההרגשה שהיתה לכם בסוף המבוך מראה את איך אתם זוכרים את השנים לפני שהפכתם לבוגרים.
מפתח התשובות:
1. זה היה ממש קל. עשיתי את זה במהירות. ממש קלי קלות!
בעוד שהרבה אנשים מסתכלים אחורה על גיל ההתבגרות וזוכרים אותו כגיל מלא בלחץ ובלבול, בשבילך זאת היתה תקופה כייפית ונעימה. לא היית עסוק בחשבונות נפש ואין לך טראומות של לחץ חברתי. למעשה כל החויה היתה בשבילך מסיבה אחת גדולה. בעצם, מה שזה אומר, זה שהמבחן הגדול של החיים עוד לפניך.
2. לקח לי קצת זמן לעבור את זה, אבל כשאני מסתכל אחורה זה לא היה כזה סיפור
ימי בית הספר התיכון לא היו ימים קלים בשבילך, וכנראה שבילית את רוב לילותיך בדאגות כמו שכולנו עברנו: אהבה, חברות ומה יהיה בעתיד. אבל החוויה הזאת עזרה לעצב אותך לאדם שאתה היום והשיעורים שלמדת יעזרו לך לעבור את הזמנים הקשים שעוד נכונו לך.

3. ואו, איך הלכתי לאיבוד שם! היו רגעים שחשבתי שאני לעולם לא אצליח לצאת מזה!
לכולם היו כמה שנים קשות, אבל אתה לקחת את התקופה הזאת קשה מדי. התעסקת בלי סוף בבעיות שהיו קיימות רק בראש שלך, ועינית את עצמך בפרשנויות פסימיות וספקות עצמיים. זה בטח הוסיף רצינות ועומק לאישיות שלך, אבל עכשיו הזמן שלך להשתחרר קצת ולהנות מהחיים. זה מגיע לך. הרווחת את זה.
4. התחברתי לקבוצה של אנשים והם הראו לי את הדרך החוצה. אם לא הייתי הולך איתם עדיין הייתי בתוך המבוך
הסיבה לשביעות הרצון שלך מחייך היום היא היחסים שיצרת עם החברים שלך בשנות הנעורים שלך. היו לך דאגות כמו לכולם, אבל נראה שתמיד כשהעניינים הסתבכו לך היה לך למי לפנות. תהיה אסיר תודה על המזל שנפל בחלקך. עכשיו זה תורך להיות מוכן בשביל אנשים שזקוקים לך.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות