חפש

סיפורי בחירות משעשעים על אנשים שעשו הכל כדי ללכת להצביע

חושבים לא ללכת להצביע? מחפשים תירוץ? אם כן, דעו שיש אנשים שהיה להם כל כך חשוב להצביע ביום הבחירות, שהם התגברו על כל הקשיים ועשו את זה. הנה כמה דוגמאות:

האישה שהלכה להצביע עם צירי לידה
גליציה מאלון, תושבת אילינוי שבארה"ב, לא נתנה לדבר קטן כמו צירי לידה לעצור אותה מלממש את זכות ההצבעה שלה. ביום שלישי, 6 נובמבר, 2012, התחילו הצירים של מאלון. הם היו כבר סדירים והופיעו כל 5 דקות, והמים שלה כבר ירדו, אבל גליציה בת ה-21, שזו היתה הלידה הראשונה שלה, הרגישה שהיא מספיק חזקה ללכת לתת את הקול שלה לאובמה ולממש את זכות ההצבעה שלה לפני שהיא הופכת לאמא.
מקור התמונה
האיש שמת וחזר לחיים בשביל להצביע 
ובינתיים בדטרויט שבמישיגן, זוג מבוגר היה בדרכו אל הקלפי כדי להצביע למועמד המועדף עליו לנשיאות. התהליך השתבש כשפתאום התמוטט האיש ונפטר מדום לב. עובר אורח שהיה בקרבת מקום ביצע בו החייאה עד שלאחר כמה דקות הוא קם לתחייה, והשאלה הראשונה שלו היתה: "הצבעתי כבר?"
הקשיש נלקח אל הקלפי כדי לסיים את הצבעתו, ומאוחר יותר סיפר לאשתו שהוא חזר לחיים רק כדי לעשות שני דברים: לספר לה שהוא אוהב אותה ולסיים את מה שבא לכאן לעשות … להצביע.
מתוך: Detroitnews

קורבנות ההוריקן שלא נתנו למחסור בחשמל למנוע מהם להצביע
בעקבות ההוריקן ההרסני סנדי, יותר ממיליון בתים ועסקים נשארו ללא חשמל ביום הבחירות בשנת 2012 בניו-יורק וניו-ג'רזי. בין המבנים שניזוקו היו קלפיות רבות, והמחסור בגז וחשמל היקשה על אלפי אנשים להגיע אליהן.
המושלים של שתי המדינות הפעילו צעדים יוצאי דופן כדי לסייע לבוחרים להשתתף בבחירות. אנשים הורשו להגיש את ההצבעות שלהם בפקס או דוא"ל במקומות מסוימים, ואחרים קיבלו פתקים חלופיים שאיתם יכלו להצביע בכל קלפי שאליה הם יוכלו להגיע.
במקומות מסוימים, בוחרים המתינו בתורים ארוכים כדי להצביע באוהלים המונעים בגנרטור שמופעל על דלק. מתוך: Washington Post

הראפר המפורסם ששילם לאנשים כדי שיצביעו
גם הראפר The Game רצה לעזור לקורבנות ההוריקן סנדי בניו יורק להגיע לקלפיות. המגזין TMZ דיווח כי הסלבריטאי תרם 10,000 דולרים לכ -500 בוחרים שנתקעו בסערה. הכסף נועד לסייע למצביעים שנפגעו כלכלית מהסערה לקנות דלק או כרטיסים לתחבורה הציבורית כדי שיוכלו להגיע לקלפיות. הוא גם השתמש במכונית שלו כדי להסיע לאנשים למקומות ההצבעה שלהם. מקור: TMZ
האנשים שעמדו שעתיים בתור, בקור מקפיא, כדי להצביע
במקומות רבים בארה"ב, כמו בוסטון והערים שסביב לה, עמדו אנשים בקור המקפיא, בטמפרטורה מתחת לאפס, במשך שעתיים לפחות כדי לממש את זכות ההצבעה שלהם. מקור: Boston.com
הסלבריטאים שמוכן לעשות "הכל" כדי שאנשים ילכו להצביע
השחקן וויל פארל העלה סרטון וידאו ליוטיוב שבו הוא אמר שהוא יעשה הכל כדי שאנשים ילכו להצביע עבור ברק אובמה. בין שאר הדברים שהוא הציע: להרים את הספה שלך, לעשות לך טאטו ואפילו לרקוד בשבילך.
האסטרונאוטים שהצביעו בחלל
סוכנות החלל האמריקאית נאס"א מאפשרת לאסטרונאוטים להצביע באמצעות מערכת הצבעה דיגיטלית בבחירות לנשיאות. בבחירות 2012, אסטרונאוטים שנמצאו במרחק של 240 קילומרים מעל כדור הארץ הצביעו בחללית שבה הם נמצאו, וההצבעה נשלחה באופן מאובטח למרכז בקרה, שממנו היא הועברה לרשויות ההצבעה. מקור: Dailynews
אז מה איתכם? תלכו להצביע? אחרי כל הסיפורים האלה נראה שאין לכם תירוץ טוב לא לעשות את זה…

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות