חפש

טיפים לסידור השולחן במשרד

מתקשים לשמור על סדר בשולחן העבודה שלכם במשרד? זה עלול לפגוע בעבודה שלכם. אתם בטח צריכים לעמוד בלוח זמנים ולסיים מטלות לפי סדר עדיפויות, וחוסר סדר יפגע ביעילות שלכם, יגרום לכם לפספס דברים שאתם צריכים לעשות, להפסיד זמן והכי חשוב- להפסיד לקוחות וגם כסף. 
אם יש לכם כישורים לעבודה שאתם עושים, חבל שלא תנצלו אותם עד תום בגלל שאתם סובלים מחוסר ארגון וסדר. הנה לפניכם כמה טיפים לסידור יעיל של שולחן המשרד כדי שתצליחו במה שאתם עושים:

סמוך לשולחן העבודה שלכם רצוי שיהיו לפחות שתי מגירות גדולות.
במגירה אחת מקצים מקום לקופסת ציוד משרדי (או סלסלה) קטן כמו מהדקים, סיכות לשדכן, טיפקס וכו'. במגירה השניה מניחים יומן, ספר טלפונים, פנקס קבלות/ חשבוניות וכד'. במגירה זו יהיה הציוד שנשלף כמה פעמים ביום. כדאי גם לסדר במגירה זו מעטפות וניירות מכתבים. להיזהר לא להעמיס על המגירה יותר מדי.
כלי כתיבה כדאי להחזיק בכוס דקורטיבית על השולחן.

הניחו על מגש בפינת השולחן את הניירת שדורשת טיפול. סדרו את המסמכים בהתאם לגודלם (את הניירות הגדולים למטה ואת הניירות הקטנים יותר מעליהם). כך ניתן לעקוב בקלות אחרי כל מה שדורש טיפול.
מיון הנושאים בקלסרים:
מומלץ לתייק את כל הניירת לפי נושאי העבודה השוטפים, בקלסרים שמוגדרים לכל נושא.
בתוך כל קלסר להציב חוצצים, בהתאם לתת הנושאים המטופלים (כגון: חשבוניות, ספקים, לקוחות, הזמנות רכש וכד'). מומלץ שמראה הקלסרים יהיה אחיד, דבר המוסיף לתחושה של סדר וארגון. 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות