חפש

מה לעשות עם טלוויזיה ישנה

תתחדשו על הטלויזיה החדשה שלכם. בטח יש לה מסך Led, LCD או פלזמה והיא דקה כמו נייר והיא באה להחליף את הטלויזיה הישנה והשמנה שלכם, נכון? אז מה עושים, איך נפטרים מהטלויזיה העתיקה בכבוד, בלי להשליך אותה סתם החוצה לעובדי הניקיון שיקחו אותה למזבלה המקומית ושם היא תישאר מיליוני שנים ותזהם את כדור הארץ?
קבלו כמה אפשרויות יצירתיות לשימוש חוזר בטלויזיה מהדור הישן:
אדריאן, אמא ל-3 ילדים מאוקלהומה שבארה"ב, הפכה טלויזיה ישנה (שקנתה בחנות יד שניה ב 4$ בלבד) למיטה לכלבת המשפחה. מקסים, נכון?

וויסקיג'ינג'ר הוא אדם נחמד שאוהב ליצור דברים בעצמו. מטלויזיה ישנה משנת 1962 שהוא השיג הוא הכין בר למשקאות חריפים. הוא מכר אותה דרך האתר שלו אבל אפשר למצוא שם עוד דברים שהוא עשה בעצמו ומוכר.
יש כאלה שלוקחים את הטלוויזיה הישנה, מרוקנים את כל מה שבפנים ומכניסים אקווריום במידה המתאימה. את המבנה לאקווריום הבא בנה מייקל קור מאוסטרליה, בשנת 2003 והוא מגדל בו מאז דגים ומשתמש כקישוט בצמחי מים, סלעים, רקע מודפס ותאורה מתאימה. קישור לאתר
הטלוויזיה הפכה למסגרת לתליה על הקיר שבתוכה אפשר לשים דברים לקישוט. הכין אותה יוצר בשם Evolution Decorum שנמאס לו לראות טלויזיות ישנות הולכות לפח הזבל. החלק האחורי של הטלויזיה עשוי מעץ. מקור

ארונית לספרים וכלי כתיבה

הבחור הזה הפך את הטלויזיה הישנה שלו לכורסא נוחה (מקור)

טלויזיה עתיקה יכולה להפוך גם למעמד לקקטוסים (מקור)

תצוגה של קישוטים לחג המולד בחלון ראווה (מקור)

מיטה לחתול (מקור)




קמין, תנור הסקה עם עצים (מקור)

הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)