חפש

בתי המלון הצבעוניים ביותר בעולם

כשאתם יוצאים לחופשה, אתם רוצים להתנתק מהכל, לברוח מהעיר האפורה וליהנות מצבעוניות ושינוי אווירה. מצאנו לכם את בתי המלון הצבעוניים ביותר בעולם, כאלה שאם אתם רוצים להוסיף צבע לחיים, אז הגעתם למקום המתאים:
נתחיל את הסיור בברצלונה שבספרד. המלון מעוצב עם תקרות בגובה עצום ויצירות אמנות צבעוניות בכל מקום. אכסניית ברצלונה מציעה למטיילים חדרים מעוצבים בעליזות במחירים סבירים. בעיר הנפלאה הזו יש יותר אטרקציות תיירותיות להציע מאשר ערים רבות אחרות באירופה, כך שאם אתם משלבים טיול בברצלונה עם לינה במקום הזה, אתם נהנים מטיול שמח וססגוני בספרד.        קישור לעמוד המלון
היעד הבא ברשימת בתי המלון הצבעוניים ביותר בעולם הוא מקסיקו. מקסיקו היא ארץ תוססת וססגונית ואם אתם מחפשים מקום להתאכסן וליהנות מחדרים בצבעים עזים וחיים בצבעי ורוד וכתום שמשתלבים עם הנוף של מי האוקיינוס בצבע טורקיז, כחול וירוק תוכלו לעשות את זה במלון Casa Del Domo שבלאס אלמנדאס, מקסיקו. בחצר המלון יוסיפו לכם צבע סגול שיחי הבוגנוויליה המטופחים. זהו אחד מהמלונות הצבעוניים ביותר של מקסיקו.
קישור לאתר בית המלון- Casa del Domo- Las Alamandas
בקרואטיה תמצאו אכסניה מעוצבת וצבעונית בשם Goli & Bosi, בעיר העתיקה ספליט שבחבל דלמטיה. העיר ספליט היא אחת מהערים המועדפות על תיירים באירופה בכלל ובקרואטיה בפרט. בספליט תוכלו לטייל בארמונו של קיסר רומאי עתיק מהמאה ה- 3, ארמונו של הקיסר דוקלטיאנוס, לבקר בקתדרלות עתיקות ובסמטאות מימי הביניים. העיר בעלת אקלים ים תיכוני ושוכנת לחופו של הים האדריאטי. לישון תוכלו בהוסטל גולי ובוסי שהוא מקום שיקי ואופנתי ששולטים בו הגוונים צהוב זרחני, קרם ולבן.
קישור לאתר של אכסניית Goli & Bosi, Split, Croatia
אם אתם מבקרים בברלין ואוהבים אמנות, בטח יעניין אתכם המלון הבא- Arte Luise Hotel הוא המלון לחובבי האמנות בעיר ברלין שבגרמניה שמלאה גם ככה במוזיאונים ויצירות אמנות שמושכים חובבי אמנות מכל רחבי העולם. המלון מלא ביצירות אמנות מרהיבות של אמנים מוערכים, נדירות ומקוריות ובאיזשהו אופן, אפשר להגיד שזה כמו לישון במוזיאון. במלון יש 50 חדרים שמעוצבים על ידי 50 אמנים בסגנונות שונים.
קישור לאתר המלון Arte Luise Hotel-  Berlin
אם אם מתכננים חופשה באדינבורו, בירת סקוטלנד שבבריטניה, ורוצים להתאכסן במלון צבעוני מעניין תוכלו לעשות זאת במלון G&V Royal Mile. העיר אדינבורו היא עיר עתיקה מאד עם היסטוריה שלוקחת אותנו לימי הביניים, למאה ה- 14. המלון לעומת זאת, מעוצב בסגנון עתידני, שמזכיר תחנת חלל. המלון ממוקם במרכז העיר ואחרי סיורים במקומות עתיקים, תוכלו להגיע לבר האופנתי והמודרני שלו ולשתות כוסית יין או ויסקי מרגיעה.
קישור לבית המלון G&V Royal Mile, Edinburgh
אם אתם רוצים ליהנות מכל צבעי הקשת בבריסל שבבלגיה, הזמינו לכם מקום במלון Pantone. הדגש בעיצוב המלון המודרני הזה הוא מגוון הצבעים ששולטים בכל מקום והופכים את המלון לתוסס וצבעוני, ממש חגיגה לעיניים.
עיצובי החדרים מאזנים בין צבעים כהים מסורתיים לחדרי אירוח, לגוונים חיים שונים.
קישור למלון Pantone Hotel
גם ביוון תוכלו להסתנוור מעושר הצבעים העזים במלון סמירמיס שבאתונה. כל צבעי צמחי הבר של הר האולימפוס מצאו את דרכם כנראה אל המלון היפה הזה, שמראהו מנוגד לשאר הבתים המסויידים בצבע לבן שביוון. עם שמיים כחולים ומים תכולים, הצבעים של המלון יתנו לכם את כל היופי שאתם צריכים כשאתם נוסעים לטיול ביוון לנקות את הראש.
קישור לבית המלון Semiramis, Athens
המלון האחרון (בינתיים) ברשימת בתי המלון הצבעוניים ברחבי העולם הוא מלון Saguaro Palm Springs שבפאלם ספרינגס, קליפורניה. המלון מברך את האורחים בצבעי פסטל עדינים, בגוונים של צהוב, כתום וורוד בהשראת צמחי המדבר המקיפים את האיזור.
קישור לבית המלון The Saguaro Palm Springs

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות