חפש

בתי המלון עם הבריכות הכי מדהימות בארץ

לפני כמה זמן הכנו כתבה על הבריכות הכי מדהימות ברחבי העולם, בריכות מעוצבות יפה עם נוף מהמם שנותנות הרגשה שהגעת לגן עדן. מתברר שלא חייבים לנסוע רחוק ולצאת מהארץ כדי ליהנות מבריכות כאלה וגם בארצנו הקטנטונת לא חסרות בריכות מהממות שכאלה בבתי מלון:
הבריכה במלון מצודת דוד בירושלים 
הבריכה נמצאת בלב המלון ומשקיפה על חומות העיר העתיקה ומגדל דוד. המלון נמצא במרחק הליכה של כעשרים דקות ממרכז ירושלים ומציע חדרים מקסימים, מרכז בריאות וספא, אמבטיית אדים, בריכה, מועדון כושר, ג'קוזי אינטרנט אל- חוטי חינם. 
קישור למלון מצודת דוד, ירושלים


בריכת השחיה במלון בראשית, מצפה רמון
מלון בראשית במצפה רמון של רשת ישרוטל הוא בית מלון ברמה של 5 כוכבים שנמצא מול נוף קדומים עוצר נשימה ביופיו, בסמוך לדרך הבשמים העתיקה, על מצוקים נישאים ההולכים ומשתפלים אל תוך מכתש רמון – תופעת הטבע הייחודית והנדירה שאין דומה לה בעולם. מיקומו המיוחד של המלון (בגובה 800 מ' מעל פני הים) מבטיח מזג אוויר נעים ונוח בכל עונות השנה, ומומלץ להצטייד בלבוש חם, אפילו בתקופת הקיץ. 
בריכת המלון החיצונית כאילו "נשפכת" אל מכתש רמון וחוץ ממנה יש גם בריכה פנימית, סאונה טורקית, מועדון ילדים ועוד.
קישור למלון בראשית, מצפה רמון
הבריכה במלון ישרוטל טאואר, תל אביב
מלון ישרוטל טאואר נמצא ברחוב הירקון בתל אביב ומציע את כל השירותים שמציע מלון 5 כוכבים: חדרים מודרניים, מועדון כושר, בית קפה ובריכה על הגג שמשקיפה על רחבי גוש דן ועל הים.
קישור לדף המלון ישרוטל טאואר תל אביב

קישור לדף המלון ישרוטל טאואר תל אביב
הבריכה בחמת גדר
פארק הנופש חמת גדר הוא אתר תיירות אטרקטיבי וייחודי בישראל. הוא מושך אליו מדי שנה מאות אלפי מבקרים מרחבי העולם. הפארק משתרע על שטח של 150 דונם וכולל מרחצאות חמים, חדרי טיפול מפוארים, מסעדות, חוות תנינים הגדולה במזרח התיכון, מתקני מים, מיני-ספארי, פינות חי וכאלפיים זני צמחים שונים.
במתחם המרכזי של חמת גדר נמצאים המעיינות הטרמומינרלים שהיו בשימוש החל מתקופת המשנה והפכו את חמת גדר לאתר תיירות ראשון במעלה כבר בימי קדם. בבריכת השחייה שבפארק אטרקציות מים מדליקות וכיפיות הכוללות בריכה ומגלשת מים ספיראלית ייחודית בגובה עשרה מטרים.
קישור לאתר חמת גדר, טבריה


בריכת מלון אורכידאה אילת
מלון אורכידאה באילת הוא מלון 5 כוכבים נמצא בחוף הדרומי של אילת. המלון בנוי מבקתות עץ מרהיבות כמו כפר תאילנדי, עם המון עצי דקל ויש בו שלוש בריכות שחייה עם נוף עוצר נשימה לים סוף ולהרים. המלון נמצא מול המצפה התת ימי של אילת.
קישור לאתר מלון אורכידאה, אילת
מלון גליליון, אגמון החולה, יסוד המעלה 
מלון גליליון שנמצא בגליל העליון, ממש ליד כביש 90 הוא מלון מעולה ושווה בפני עצמו. לבית המלון יש בריכה שצופה אל ההרים וטובלת בדקלים ודשא. וחוץ מזה, מתי יצא לכם לטבול בבריכה כשמעליכם בשמיים טס לו כדור פורח?

מלון ורט לגון, נתניה
בית מלון עם בריכה שצופה על הים התיכון ונמצא ממש במרכז הארץ, באזור השרון, הוא מלון וורט לגון של רשת מלונות קראון פלאזה. המלון הוא מלון יוקרתי עם נוף עוצר נשימה שנמצא במיקום נוח מול טיילת נתניה ויש בו ספא מפנק, חמאם טורקי ומסעדת גורמה הצופה אל הים הכחול.
  
מלון ווסט לגון נתניה
קישור אל דף המלון


מלון פבליקה ישרוטל, הרצליה
עדיין באזור השרון, קצת יותר קרוב לתל אביב - מלון פבליקה ישרוטל מציע בריכת שחייה על הגג שמשקיפה גם על נוף אורבני של העיר וגם על הים. המלון נמצא בלב אזור ההיי טק של הרצליה פיתוח וקרוב גם למרינה של הרצליה היפהפיה.
קישור לדף המלון


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות