חפש

מלך הביצה: האיש שוויתר על האישה והקריירה בשביל חיי חופש

קולברט בן ה-64 עבד בחברת אמריקן אקספרס בתפקיד בכיר וחי באחוזה עם אשתו ושני ילדיו.
הוא החליט להשתחרר מהעול הפיננסי ומחיי הנישואים, עזב את העבודה והתגרש מאשתו. עכשיו הוא חי בבית שבנה ליד ביצה בג'ורג'יה ומבלה את ימיו בציד, דיג ושחייה.
קולברט היה מתכנן פיננסי שהתגעגע לימי ילדותו חסרי הדאגות ומלאי המשחקים בחיק הטבע. הוא החליט ליהנות שוב ממה שכל כך אהב בילדות שלו ולוותר על הקריירה המלחיצה בחברת אמריקן אקספרס והכבלים של חיי הנישואים.
את המשכורת החודשית בסך 10,000$ הוא זנח לטובת חיים עצמאיים ומשוחררים ליד מקווה מים ושטח פראי ואת האחוזה הוא עזב לטובת ביקתה שבנה בעצמו.
קישור לסרטון
ג'ורג'יה היא מדינה בארה"ב שנמצאת בדרום מזרח שלה והשטח שלה כולל אלפי דונמים של ביצות שורצות תנינים אותם העדיף אולברט על פני משפחתו.
בראיון לטלוויזיה סיפר קולברט: "ידעתי מה השינוי שאני צריך לעשות בחיים שלי כששאלתי את עצמי 'מתי הייתי הכי מאושר?' זה היה כשהייתי ילד והייתי עושה קמפינג בחיק הטבע ומשחק ביער".
"מה שאני עושה עכשיו זה לבנות בתים מעץ, לדוג בנהר ולשחות. אם החברים שלי רוצים להצטרף אלי הם מוזמנים".
בערוץ 5 בטלוויזיה האמריקאית משודרת בימים אלה סדרה שעוקבת אחרי החיים של קולברט בטבע, רחוק ממקומות מיושבים על ידי אדם.
קולברט שורד על ידי צייד של חיות פרא, דייג ופירות מהאדמה. הוא בנה את הבית והרהיטים במו ידיו ולא משתמש במיים זורמים וחשמל.
קולברט חי בשטח עוין שבו יש זוחלים מסוכנים כמו נחשים ותנינים וסיכוי לסופות טרופיות אבל זה לא מרתיע אותו. הוא נהנה לחקור את המקום וללמוד דברים חדשים מדי יום.
"אני הולך לאיבוד כל יום" הוא מספר "אבל זה כל הכייף, לצאת מהמסלול".
לפני שעזב את החיים העירוניים קולברט עבד באמריקן אקספרס והיה נשוי ואב לשני ילדים. הנישואים שלו הגיעו למשבר בגלל השאיפה שלו להתנתק מהקשרים הפיננסיים שחנקו אותו ולחיות חיים משוחררים בטבע. הוא מכר את הבית שלו וקנה שטח אדמת ביצות. הוא מבשל עם גז בישול ולפעמים עושה גיחות לחנויות עירוניות. כשהוא רוצה להגיע לעיר הוא שט בקיאק שלו במורד הביצה עד שהוא מגיע למשאית שרכש.
קולברט אמנם חי לבד אבל הוא רחוק מלהיות מתבודד. חברים באים לבקר אותו ואפילו מזמינים לביקתה שלו לעתים קרובות נשים כדי לערוך "מסיבות סקס".
יש לו גם מעט שכנים, אנשים שחיים בקראוונים שכורים ששוהים מדי פעם באיזור שלו.
יש לו גם נכדים בגילאי 12 עד 18 שנהנים לבקר אותו אותם הוא מלמד לדוג והם משחקים בבית העץ אותו בנה. "בחופשת הקיץ האחרונה הם העדיפו לבוא לכאן מאשר ללכת לפארקי שעשועים" מספר קולברט.
מגיש התוכנית בן פוגל מערוץ 5 מכיר את חיי הטבע וחי בעבר על אי בודד צילומי תכנית של ה-BBC, אבל אחרי שחווה את הביקור אצל קולברט הוא הודה ש"חיי הביצה הם לא בשבילי".
מתוך התכנית New Lives In The Wild, Channel 5

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות