חפש באתר

עובדות מעניינות על אבוקדו

לאבוקדו יש הרבה יתרונות תזונתיים. האבוקדו הוא פרי שאינו מכיל סוכרים כמו פירות אחרים, וזה מהווה עוד יתרון שלו, בנוסף ליתרונות שמופיעים כאן:
האבוקדו עשיר בסיבים תזונתיים
באבוקדו בינוני אחד יש 10 גרם סיבים תזונתיים. כלומר, במנה אחת (חמישית אבוקדו) יש שני גרם של סיבים תזונתיים שגם מזרזים את עבודתה של מערכת העיכול וגם גורמים לך להרגיש שבע.


האבוקדו מוריד את רמת הכולסטרול הרע
אבוקדו הוא אחד הפירות היחידים שמכילים שומן חד בלתי רווי שבריא ללב, וגם שעוזר להגביר את רמת הכולסטרול הטוב (HDL) ולהוריד את רמת הכולסטרול הרע (LDL). 
האבוקדו הוא משדרג מצוין למטבלים וממרחים
גודל מנת אבוקדו הוא 50 קלוריות, שאפשר להשתמש בהם כ-3 פרוסות דקות או 2 כפות מחית. בכמות הזאת יש פחות קלוריות מאשר באותה הכמות של חמאה, מיונז, שמנת חמוצה, חמאת בוטנים, חמאת שקדים, שמן זית, ושמן קוקוס – בנוסף לזה יש באבוקדו מעל 20 ויטמינים ומינרלים כדי לשדרג את הדיאטה שלך! השתמשו באבוקדו כתחליף לממרחים שהזכרתי קודם עוד היום!
האבוקדו הוא ללא גלוטן וחלב, הוא אוכל טבעוני וצמחוני ללא כולסטרול. פשוט בריא.
בתמונה: פרסומת לאבוקדו משנות ה-60
אפשר לדעת מתי הם בשלים ומוכנים. 
אבוקדו בשלים כאשר הם מרגישים כבדים יחסית לגודלם, מעט רכים והצבע שלהם כהה. אם הם לא בשלים יש טריק להבשיל אותם מהר- להכניס לשקית נייר חומה ל 2-4 ימים, או שכדי להאיץ את התהליך הזה אפשר להכניס לשקית בננה או תפוח.
האבוקדו עשיר באשלגן
ב-100 גרם אבוקדו יש 14% מהצריכה היומית המומלצת של אשלגן. האשלגן הוא מינרל שהכרחי לגוף כי הוא משתתף בתהליכי שליחת המידע דרך תאי עצב, חיוני לתהליך התכווצות השרירים ומונע בריחת סידן מהעצמות. צריכה מספקת של אשלגן עוזרת להורדת לחץ הדם ולמניעת מחלות לב, כשל כלייתי ומחלות של כלי הדם. באבוקדו יש אפילו יותר אשלגן מבננה.

האבוקדו הוא פרי אנטי אייג'ינג מובהק 
צריך לשנות את השם של האבוקדו לסופרקדו כי הוא אחד הפירות הכי אנטי אייג'יים לעור הפנים שיש! אל תתנו לקליפה החיצונית המחוספסת שלו להטעות אתכם – המירקם החלק והקרמי שבפנים הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים למראה עור צעיר. יש בו המון חומרים מזינים, שומן בריא וויטמינים, עץ אבוקדו יכול להיות מעיין הנעורים הבא!
איך מקלפים אבוקדו בלי להתלכלך? בסרטון הבא תראו את השיטה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה