חפש

איך לעזור לחברה אחרי פרידה?

מטעמי נוחות כתבתי את הפוסט הנ"ל בלשון נקבה, אבל הוא מיועד גם לגברים שבחבורה…

פרידה מבן זוג שהיית איתו במערכת יחסים ארוכה או משמעותית היא דבר קשה מאד, שמשפיע על כל החיים שלך. בייחוד אם הוא זה שיזם את הפרידה. אם זה קרה לחברה או בת משפחה קרובה אלייך, לנחם אותה זו משימה לא קלה בכלל.

במקרים חמורים, בנות שנעזבו על ידי אהוביהן מפתחות דיכאון קשה ואף מחשבות אובדניות. להתגבר על מערכת יחסים שנגמרה זה דבר קשה מאד לשני המינים, גם נשים וגם גברים. 
חברים הופכים את החיים ליפים ומהנים, וכשמערכת יחסים מתפרקת, יש להם תפקיד חשוב בתמיכה בזו שנשארה עם לב שבור.
עם חברים אפשר לשתף גם את השמחות וגם את הדאגות. הם כמו מגדלור שמנחה באפילה, והם לא דורשים כלום בתמורה.
במקרה שיש לך חברה עם לב שבור, ניחום האבלה הוא משימה ממש קשה, בין השאר כי יש לך מעורבות רגשית בכאב ובדיכאון שלה.
אבל עדיין את צריכה לעשות את זה, כי בתור חברה התפקיד שלך להחזיר אותה למציאות ולהרים אותה בחזרה על הרגליים.

כדי שתוכלי לעזור לחברה שלך להתגבר על המשבר שלה, כדאי לך לקרוא על הדרכים לנחם חברה שנזרקה על ידי בן הזוג שלה:

המטרה: להעיף את הבן אדם הזה מהראש של החברה שלך ולהפוך את החיים שלה לנפלאים שוב.

האמצעים:

1. לעשות איתה משהו
מה להגיד לחברה שלך אחרי פרידה? האמת שלא צריך להגיד כלום. רק לתת לה חיבוק חברי ולקחת אותה למקום שכייף לה להיות בו.
אדם שרק עכשיו סיים מערכת יחסים לא ביוזמתו, בדרך כלל מרחיק את עצמו מהחברה ומעדיף להיות לבד. חברה שלך בטח מתנהגת ככה. השתדלי לגרום לה לא להתרחק מהחברה ולהתראות עם אנשים. קחי את החברה שלך לסרט, לקניון או לטיול. אל תתני לאקס לעלות לשיחה. אם חברה שלך לא יכולה להיפגש איתך, דברי איתה לפחות בטלפון. ספרי לה בדיחות שיצחיקו אותה, תדובבי אותה ותקשיבי לה.
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

2. הכניסי רוח חיובית
מישהי שעברה עכשיו פרידה בדרך כלל נוטה לשנוא את החיים שלה. היא מאבדת תקוה ורואה את הכל שחור, במיוחד אם הפרידה לא היתה הדדית. אבל זאת רק פאזה זמנית ועם יעוץ נכון, חברה שלך תתגבר על המחשבות השליליות. תגידי לחברה שלך שזה לא סוף העולם ושמשהו טוב מחכה לה מעבר לפינה. עוד משפטים טובים: "לכל סיום יש התחלה חדשה" (להקת בנזין, 1985), "כשדלת אחת נסגרת, דלת אחרת נפתחת" ועוד.
3. תדאגי להיות תמיד בשבילה
תדאגי להיות תמיד זמינה בשביל חברה שלך, בכל רגע שהיא תזדקק לך. תני לה להבין שיש עוד אנשים טובים בעולם הזה שאוהבים אותה ודואגים לה. אם גם את תיעלמי לה, היא תישבר לגמרי. תחזירי לה את האמון באנשים. תכירי לה גם אנשים חדשים, אבל אל תעשי את זה בפתאומיות.

4. תדגישי לה את הנקודות השליליות של החבר שזרק אותה
זה לא אידיאלי לדבר על החבר לשעבר, אבל אחרי כמה זמן, כדאי שתשכנעי את חברה שלך שהחבר לשעבר לא היה האדם המתאים לה, על ידי זה שתזכירי לה את החסרונות שלו. תגרמי לחברה שלך לחשוב שהפרידה היתה הדבר הטוב ביותר בשבילה וכך היא תרגיש הקלה ושמחה שזה נגמר.
אלה כמה שיטות לעזור לחברה שהלב שלה נשבר בעקבות מערכת יחסים שנגמרה. האמת שזה לא משנה כמה תתאמצי, יקח לחברה שלך כמה זמן להתגבר על המצב, אז חכי בסבלנות ותני ללב שלה להירפא. גייסי את כל הכוחות שלך כדי לעמוד לצידה ולתת לה קרן אור שתראה לה שהחיים יכולים להיות יפים. 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות