חפש

משחקי הכס חוזרת- להיכנס בחזרה לעניינים

סדרה משחקי הכס של HBO חוזרת בקרוב מאד ללוח השידורים ואספנו בשבילכם כמה דברים מרחבי הרשת כדי שתחזרו לעניינים בקלות:

אילנות היוחסין של משחקי הכס
כאן תוכלו לראות את העץ המשפחתי של השחקנים המרכזיים במשחקי הכס, ארבע משפחות המלוכה שנלחמות על השליטה בשבע הממלכות של ווסטרוז (אין פירוט של מה שעלה בגורלם כדי שלא יהיו ספויילרים). אמנם יש עוד הרבה שחקנים במגרש אבל אלו העיקריים שיעזרו לכם להבין מי נגד מי:



משפחת סטארק
המוטו שלהם: Winter Is Coming
הגברים הראשונים בשושלת נחתו בווסטרוז לפני כ-10,000 שנה והשתלטו על הילידים הדרואידים של היבשת, ילדי היער.
סוגדים לאלים העתיקים בממלכתם ווינטרפל שבצפון.
אילן היוחסין של משפחת סטארק כולל את הסב ריצ'ארד סטארק ואת בניו אדוארד (נד) סטארק, ברנדון סטארק (מת), ליאנה סטארק (מתה) ובנז'ן סטארק.
לאדוארד וקייטלין סטארק חמישה ילדים: רוב, סנסה, אריה, בראן וריקון. לרוברט יש בן ממזר מזונה בשם ג'ון סנואו שגודל על ידו ועל ידי קייטלין במשפחת סטארק. 
משפחת לאניסטר
המוטו שלהם: Hear Me Roar
המשפחה העשירה ביותר בווסטרוז. משפחת לאניסטר מצוק קסטרלי שלטה בממלכה שלה עד שהגיעו הדרקונים של טארגאריאן וכבשו את היבשת. נישואיה של סרסיי לאניסטר למלך רוברט באראתיאון החזירו אותם למלוכה ואחרי מותו של האב רוברט הפך ג'ופרי הבן הרשע למלך וירש את כס הברזל. יושבים במעלה מלך אשר בדרום. 
משפחה טארגאריין
המוטו שלהם: Fire and Blood
הטארגאריינים הגיעו מהתרבות העתיקה של וליריה, ואיתם דרקונים שיכולים לחסל את העולם. היישוב שלהם היה באי דראגונסטון (Dragonstone). לאחר אסון לא ידוע המכונה האבדון של וליריה שבו נהרגו רוב בני המשפחה ומולדתם חוסלה, יוצאים בני המשפחה הנותרים במסע לכיבוש ווסטרוז. 
משפחת באראתיאון
המוטו שלהם: Ours Is the Fury
משפחת מלך הים הצר. בית באראתיאון נקבע כשליט שבע הממלכות של של ווסטרוז. רוברט באראתיאון תפס את כס המלוכה, שהוא כס הברזל, מידי המלך המטורף אאיריז טאראגיין. לאחר מותו ירש בנו ג'ופרי (מבית לאניסטר) את הכיסא. 
רוצים לבדוק כמה אתם יודעים במשחקי הכס? היכנסו וענו על חידון טריוויה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות