חפש

טיפים לפגישה ראשונה עם ההורים של החבר

יכול להיות ששמעת כמה סיפורי אימה על פגישות ראשונות עם ההורים של החבר, אז בואי נעמיד פנים שלא שמעת אותם ואת באה כמו לוח חלק, ללא דעות קדומות (האמת שמכל החברות שלי, יש רק אחת שעברה סיפור זוועה בפגישה הראשונה שלה עם ההורים של החבר החדש, ולמרות זאת הם עומדים להתחתן בקרוב). 

אני בטוחה שאת רוצה שההורים של החבר החדש שלך יאהבו אותך, בייחוד אם הוא קשור אליהם. חוץ מלהמליץ על ראש פתוח וגישה חיובית, קבלי עוד כמה המלצות וטיפים איך להתנהג לקראת ובמהלך הפגישה הראשונה עם ההורים שלו ולכבוש את ליבם: 

1. חכי
אל תמהרי לפגוש את המשפחה שלו. אל תלחצי על הבחור שאת יוצאת איתו להיפגש עם ההורים שלו על ההתחלה. קודם תכירי את הבחור שאיתו את יוצאת. רק אחרי שתהיי בטוחה שהוא מתאים לך ותרגישי שזה הדדי, החליטי שהגיע הזמן להכיר גם את ההורים.


2. עשי מחקר
תבררי את כל הפרטים על המשפחה שלו מראש. תבדקי עם החבר שלך אם ההורים שלו נשואים או גרושים, אם שניהם עדיין בחיים, מה הם עושים למחייתם. לימדי את שמותיהם של בני המשפחה מראש, זה ירשים אותם מאד אם תספרי להם שחברך כבר סיפר לך עליהם ואת זוכרת את שמותיהם ואת הפרטים עליהם. שבי עם החבר שלך והסתכלי על תמונות של בני המשפחה, כדי שתוכלי לזהות אותם כשתיפגשי איתם. יהיה לך הרבה יותר נעים להיפגש עם אנשים שאת יודעת מראש מי הם.

3. מקום הפגישה
כשמזמינים אותך לפגישה עם המשפחה, קבלי את ההזמנה ובואי לאן שמזמינים אותך. אם הזמינו אותך לבית, בואי לבית, אבל אם הזמינו אותך למסעדה, אל תתחילי להתלונן שזאת מסעדה שאת לא אוהבת ושאין לך מה לאכול שם. קבלי את ההזמנה ותראי שאת קלילה וגמישה ולא עקשנית ומפונקת.

4. תהיי דייקנית
אם את רוצה לעשות רושם טוב על ההורים שלו, הגיעי בדיוק בזמן שהזמינו אותך. אל תאחרי ואל תגרמי להם לחכות לך כי זה נראה מאד לא מכובד. ההורים שלו צריכים לראות שאת בן אדם אחראי. אם את בכל זאת מאחרת, התקשרי להודיע והתנצלי.


5. מתנות
מי לא אוהב מתנות? תבררי עם חבר שלך איזו מתנה כדאי לך להביא להורים שלו לפגישה הראשונה. זאת צריכה להיות מתנה צנועה שמראה על תשומת לב ואכפתיות, לא משהו יקר ומנקר עיניים. זה יכול להיות שוקולד או זר פרחים. אני גיליתי שחבילה של שוקולד יוקרתי עושה את העבודה הכי טובה.


6. התלבשי בהתאם
קבלי את כל האינפורמציה ההכרחית מהחבר שלך מראש. אל תבואי לפגישה לבושה מהודר מדי או מרושלת. התרחקי מחצאיות מיני, מחשופים נדיבים וחולצות שקופות. בררי עם החבר שלך מה הסגנון האהוב על ההורים שלו והשתדלי להתאים את עצמך אליו. את לא צריכה לשנות את עצמך לגמריי, רק להשתדל להתלבש כך שתמצאי חן בעיניהם ולא תעוררי מחלוקות לגבייך.

7. ניהול שיחה
אז את לבושה יפה, אבל מה יש בתוך הקנקן? הראי להורים שלו שאת אשת שיחה נעימה ומעניינת, רק אל תיסחפי ליותר מדי דיבורים ואל תשתלטי על השיחה. הקשיבי למה שאחרים אומרים ותני להם לסיים את מה שהם אומרים. אל תהיי שחצנית ותשוויצי בהשכלה שלך או במקצוע שלך. השתדלי לערב בשיחה את כל בני המשפחה והיי מנומסת.
 

8. מחמאות
אם את רוצה להתחבב על ההורים שלו, אין כמו כמה מילים טובות על הבן שלהם, ועל כמה שהצליחו בחינוך שלו. לאמא שלו בודאי לא יזיקו כמה מחמאות על הבישול שלה ועל עיצוב הבית. אבל שימי לב שהמחמאות יהיו על דברים שאת באמת אוהבת. אל תגזימי כדי שזה לא יראה לא אמין.

9. חילוקי דעות
זה בסדר כמובן שתהיה לך דעה משלך, אבל בפגישה הראשונה עדיף לא לדבר על נושאים שעלולים לגרום לחילוקי דעות קשים כמו פוליטיקה, דת, פמיניזם וכדומה. את לא רוצה למצוא את עצמך מתווכחת עם כל המשפחה. ויכוחים מהסוג הזה עלולים הרבה פעמים לגלוש גם לפסים אישיים ולא נעימים. עדיף בפגישה הראשונה להסכים עם האחרים או לשמור על שתיקה אם שיחות בנושאים כאלה עולות.

10. פרידה
אחרי שסיימתם את הארוחה, הישארי קצת כדי לדבר ולשתות קפה או תה, אבל אל תשתקעי שם לנצח. ההורים שלו בטח עייפים אחרי ארוחת הערב ורוצים לפרוש לעיסוקים שלהם. השעה שבילית איתם כדי להכיר אותם בפעם הראשונה בהחלט מספיקה להם כדי לעמוד על קנקנך ולהחליט אם הם אוהבים אותך ואם את מתאימה לבן שלהם. לכן היפרדי מהם בלבביות, כי אחרי הכל את יוצאת עם הבן שלהם ולא איתם.
 
רואה? להיפגש עם ההורים שלו זאת לא משימה כזאת מאיימת וכל אחת יכולה לעשות רושם טוב על רוב ההורים אם תנהג על פי הכללים שהצגתי. גם אם אין לך תואר שני או מקצוע מפוצץ, ואת לא מלכת היופי, את עדיין יכולה לעשות רושם מצוין על ההורים שלו אם רק תתנהגי אליהם בכבוד ותהיי נחמדה ונעימה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות