חפש

העבודות המוזרות לשעבר של כוכבי הוליווד

זה די ברור שהמצלמות לא תמיד חייכו אל סלבריטאים ענקיים ולפני שהפכו למפורסמים, הם נאלצו לעבוד בעבודות שונות ומשונות. העבודות שעבדו בהן, שונות כמובן ממה שהם עושים היום. למרות שהם עושים מאמצים רבים להסתיר את העבר הלא נוצץ והאפור שלהם, חלק מהפרטים הפיקנטיים התגלו והתפרסמו ברשת, אז קבלו את העבודות המוזרות שעשו כמה מכוכבי הוליווד הגדולים לפני ימי הזוהר: 
בראד פיט היה קמע תרנגול של מסעדת העוף אל פולו לוקו
הייתם מאמינים שאחד הגברים החתיכים ביותר בעולם היה נכנס בכל בוקר אל תלבושת העוף המצחיקה ומשמש כפריזנטור של מסעדת מזון מהיר? מסתבר שבמשך תקופה מסוימת בחייו, נאלץ בראד פיט להרוויח בדרך זו את לחמו.
וופי גולדברג עבדה כמאפרת בחדר מתים
וופי גולדברג מלאת שמחת החיים והעליצות עבדה בעברה באיפור אנשים שהלכו לעולמם. כמו שאתם בטח יודעים, אצל חלק מהנוצרים נהוג בטקס הלוויה לעבור ליד גופת המת ששוכבת בארון המתים כשהפנים שלה חשופות כדי להיפרד ממנו. בשביל שהמת יראה טוב, צריך להעסיק מאפר/ת וזה מה שעשתה וופי גולדברג במשך תקופה מסוימת למחייתה.

צ'נינג טייטום עבד כחשפן
אם צ'נינג טייטום שכנע אתכם בסרט סטפ אפ בתור רקדן סקסי אקזוטי, זה לא במקרה. בעברו עבד צ'נינג בין השאר כחשפן במועדון חשפנות מקומי תחת שם הבמה צ'אן קרופורד. בסרטון הבא תוכלו לראות את סוד העבר שלו (שכבר ממש לא סוד, הסרטון זה ליותר ממיליון וחצי צפיות ביוטיוב):
ג'ק ג'ילנהול עבד כפיקולו
השחקן המהמם ג'ייק ג'ילנהול, שכיכב בהרבה סרטים טובים כמו (רשימה חלקית ביותר): דוני דארקו (2001), נער הבועה (2001), בחורה טובה (2002), מייל לאור הירח (2002), היום שאחרי מחר (2004), הר ברוקבק (2005), אסירים (2013), וחיית הלילה (2014), יצורים ליליים (2016), סימן חיים (2017), תמונה משפחתית (2018) וספיירדמן (2019), עבד בעבר בתור מפנה שולחנות במסעדה מפוארת.
ג'ין סימונס היה מורה בבית ספר יסודי
לא יאומן אבל סולן להקת הרוק הכבד Kiss לימד ילדים קטנים בבית ספר יסודי. לא בטוח שההורים היו אוהבים את זה שרוקיסט כבד שאוהב לחרוץ לשון ולצבוע את הפרצוף כמוהו מלמד את הילד שלהם, אבל זה היה לפני שהתפרסם כזמר ובאסיסט. דרך אגב, ידעתם שעד גיל 8 הוא גדל בטירת הכרמל, פה בישראל וקראו לו חיים ויץ?
המורה אני יכולה לצאת לשירותים לרגע? מקור התמונה 
מתיו מקונוהיי עבד כמנקה בלול תרנגולות
גם לשחקן המוכשר והנאה מתיו מקונוהיי היה עבר קצת מלוכלך. כשהיה סטודנט הוא עבד, במסגרת חילופי סטודנטים, בלול תרנגולות באוסטרליה כדי להתפרנס. מזל שזה מאחוריו.
בתמונה: מתיו מקונוהיי יפה אך מלוכלך, לא מעבודה בלול אלא בסרט "עת להרוג" משנת 1996  

ג'ורג' קלוני עבד כמוכר נעליים
נכון שלעבוד בתור מוכר נעליים זה לא עבודה מוזרה, אבל תחשבו על ג'ורג' קלוני מוכר לכם נעליים. הייתם קונים ממנו לפני שהיה מפורסם? תארו לכם אותו מגיש לכם את הנעל ומסתכל עליכם במבט ממיס בזמן שאתם מודדים… את הנעליים האלה אתם בטח הייתם שומרים לנצח.
איך זה? לוחץ?   להביא לך מידה יותר גדולה?
כריסטופר ווקן עבד כמאלף אריות
האמת שזה לא מפתיע שהשחקן עם הפרצוף הקשוח והכריזמה עבד באילוף אריות. די הגיוני לחשוב שלפני שהפך לשחקן מצליח שיכול להתפרנס מהמשחק, הוא עבד בעבודה כזו שדורשת הרבה אומץ ורצון חזק. יש גם משהו במראה שלו שמזכיר את מלך החיות שבטח עזר לו להסתדר איתם, לא?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות