חפש

7 דייטים מהגיהנום- הדייטים הגרועים ביותר EVER

חזרתם מדייט גרוע? מיואשים מהמצב בעולם הדייטים והפגישות העיוורות? אל תתבאסו. תמיד יכול להיות גרוע יותר, קחו לדוגמא את הדייטים הבאים שקרו באמת לאנשים:
יריות באמצע הדייט
זה קרה בשנת 1996. איבט רודייר וזק סנאר, שני צעירים בני 18, יצאו לדייט הרומנטי הראשון שלהם, אחרי שהרבה זמן היו ידידים טובים. אחרי שאכלו ארוחת ערב, הם בסך הכל רצו לצלם תמונה שלהם על רקע הירח המלא עם ציוד הצילום שזק הביא איתו, אבל אז הסיוט התחיל. איש זר עצר במקום שבו הם חנו. אחרי כמה דקות הוא ניגש אליהם, הוציא אקדח ופשוט ירה בשניהם. אחרי כמה זמן התברר שהוא עשה את זה רק בשביל הכייף. זק נהרג ואיווט נפצעה קשה. אחרי שהחלימה מהפציעה היא סירבה לתת לזה להרוס את חייה והפכה לעורכת דין ופעילה למען זכויותיהם של קורבנות אלימות.
מקור
הלכה לעשן סיגריה ונפלה מהמרפסת
באוגוסט 2013, ג'ניפר רוזוב, מנהלת פרסום בת 35 ממנהטן, לקחה את הדייט שלה, סטיבן קלוז, לדירה שלה אחרי הדייט הראשון שלהם. היא הלכה למרפסת כדי לעשן סיגריה. סטיבן טען שהוא הזהיר אותה שזה מסוכן אבל היא ענתה לו שהיא עשתה את זה כבר קודם. היא ישבה על מעקה המרפסת שלפתע קרסה והיא נפלה מגובה של 16 קומות אל מותה.
מקור
הסיפור של אמנדה נוקס
זה התחיל בתור רומן מהאגדות והפך לסיוט מתמשך. אמנדה נוקס נסעה ללמוד באיטליה במשך שנה ופגשה שם איטלקי יפה תואר בשם רפאל סולסיטו. מרגע שנפגשו הם לא נפרדו זה מזו ובילו כל לילה בדירתו של רפאל. בלילה של ה- 2 בנובמבר 2007 הם חזרו מהבילוי אל דירתה של אמנדה, שם גרה איתה השותפה שלה מלונדון מרדית' קרצ'ר. שאר הסיפור עשה כותרות ברחבי העולם- השותפה מרדית נרצחה באכזריות והאשמה הופנתה אל אמנדה וחברה רפאל. אמנדה הוצגה על ידי התביעה כזונה רצחנית שעוסקת בפולחני שטן ביחד עם אדם נוסף בשם רודי גוויד (שנמצא אשם במשפט נפרד). במשפט הראשון שלהם אמנדה ורפאל נמצאו אשמים ונכלאו באיטליה. אחרי הערעור הראשון שניהם שוחררו ואמנדה נוקס חזרה לארה"ב. ב-30 בינואר 2014 נערך משפט חוזר לא בנוכחותם שבו נמצאו שניהם אשמים. רפאל נעצר על ידי המשטרה האיטלקית ואמנדה נשבעה להילחם בעד חפותה.
מקור
זוג עם קראש רציני
איש עסקים סיני לקח את בת זוגו לדייט לטייל באיזור כפרי במכונית האאודי שלו, כשלפתע נפלה המיכלית של המשאית שנסעה לידם ישר על המכונית שבה נסעו. למרבה המזל שניהם שרדו אבל הם נאלצו לחכות 8 שעות למנוף שיבוא להרים את המטען מהמכונית ולחלץ אותם. לפחות היה להם הרבה זמן לדבר ולהכיר זה את זה! 
מקור 
המאהב הקנאי שנקם בסוס
נטלי קלדרמן פגשה את סבסטיאן מאורו, איטלקי נאה, באמצעות אתר ההכרויות Match.com באוקטובר 2010. הכל הלך חלק והזוג בילה ביחד בנעימים במשך כמה שבועות. סבסטיאן פינק את נטלי במתנות ובחיזורים אך עד מהרה הפך לקנאי רכושני ואובססיבי. כשנטלי אמרה שלום למכר שלה בפארק, הוא קרא לה "זונה" והשליך אותה על הקרקע לעיני העוברים והשבים המבוהלים. זה היה הקש ששבר את גב הגמל ונטלי נפרדה ממנו. הוא התחיל לשלוח לה מסרים בהם הוא התנצל וביקש סליחה אבל נטלי לא קיבלה את זה. הדברים הפכו למפחידים יותר ויותר כשהוא החל לעקוב אחריה כשהיא יצאה מהבית ולבסוף מרוב זעם רצח את הסוס שלה בדקירות סכין וביתר את גופתו. הוא נעצר ונכלא למשך 5 שנים. הפרופיל שלו מאתר ההכרויות נמחק כמובן. מקור 
העכביש שהרס את הדייט
סטפני ג'ורג'יו ובן זוגה צפו ביחד בקולנוע Cineworld שבצפון לונדון בסרט האימה "פעילות על טבעית" כשפתאום היא הרגישה "שוק חשמלי" ביד שלה. הסתבר שהיא ננשכה על ידי עכביש מסוג אלמנה שחורה. לא מספיק הטראומה שהיתה לה באמצע סרט האימה, כדי להציל אותה הרופאים נאלצו לעשות חור בידה על מנת להוציא את הרעל. אחרי המקרה הזה סטפני בת ה-18 לא תלך לסרטים עד להודעה החדשה.
מקור (זהירות, תמונות קשות)

הדייט שהפך לחטיפה
ג'ואן אלופו בת ה- 26 מאוגנדה מאד התרגשה לפגוש את המחזר שלה מפייסבוק סוף סוף במציאות. הם קבעו להיפגש בבית קפה אך כשהיא הגיעה למקום, התברר שזה תכסיס. ג'ואן היא בתו של פוליטיקאי מאוגנדה והמחזר היה בעצם חוטף. במשך יומיים הוא החזיק אותה בתא המטען של המכונית שלו כשעיניה מכוסות. המשטרה לכדה אותו אחרי שגילתה את הצ'אט שלו עם ג'ואן בפייסבוק, הוא נתפס לא לפני ששחרר אותה מהמכונית שלו באחד הפרברים.
מקור 


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות