חפש

תכשיטים מטורפים ומוזרים

רוצים לקנות תכשיט מיוחד ומקורי שאין לאף אחד? בשביל התכשיטים הבאים תצטרכו הרבה אומץ, קיבה חזקה ואולי גם חוש הומור, כי הם בהחלט לא תכשיטים שגרתיים שרואים על כל אחד: 
עגילים בצורת נייר טואלט  
אחד הדברים המרגיזים ביותר שיכולים לקרות לנו הוא להיתקע בשירותים בלי נייר טואלט. אולי זאת הסיבה שהמוכרת הבאה באתר etsy עיצבה עגילים בצורת נייר טואלט, או היא סתם רצתה להיות מקורית או שהיא ממש אוהבת נייר טואלט. בכל מקרה, אם בא לכם עגילים עדינים בכסף סטרלינג וחרוזי פנינה בלבן או בורוד, תוכלו להזמין את עגילי נייר הטואלט העדינים האלה באתר:

עגיל רגלי ציפור         
הפריט הבא שייך לעולם המכשפות או הגותיות: טפרים של יונים אמיתיות מכוסים בלכה שחורה מחזיקים כדור זכוכית אדום. הידיים של הציפור פוחלצו בצורה מקצועית כדי שיוכלו לשמש כתליוני עגילים על האוזניים. אם העגילים האלה מוצאים חן בעיניכם תוכלו למצוא אותם או עוד עגילים ותכשיטים בסגנון האפל הזה באתר etsy.
למען הסדר הטוב, המוכרת של התכשיטים האלה אומרת שאף בעל חיים לא הומת בשביל יצירת התכשיטים והיא השתמשה רק בגופות של חיות מתות שמצאה.
קישור למקור
שרשרת עם עכביש אמיתי     

סמיילי מפחד ומזועזע

השרשרת הבאה לדעתי היא באמת מזעזעת גם בגלל שזה עכביש והרעיון של לענוד עכביש על הצוואר הוא …  וגם זאת התעללות בבעלי חיים !!!! שרשרת עם תליון של עכביש בתוך זכוכית בצורת דמעה. אמא'לה!
קישור

שרשרת מקקי של איל     
כן, קראתם נכון. השרשרת הבאה עשויה מקקי אמיתי של איל קורא (Moose). השרשרת היפה הזאת מעוטרת בתשע חתיכות של צואה מיובשת של איל שנאספה בניו אינגלנד שבמדינת מיין בארה"ב. המוכר מבטיח שאין לשרשרת שום ריח, אז אם אתם רוצים לתת למישהו שיקר לליבכם מתנה מיוחדת תוכלו לתת לו את השרשרת עם ה"אבנים" המיוחדות האלה ונקווה שיש לו / לה חוש הומור והם יאהבו את זה. המחיר: 40$
אם אתם אוהבים ליצור תכשיטים, בפעם הבאה כשאתם מטיילים בטבע ומוצאים גללים של פרות,
אל תזלזלו, אולי זה יהיה שווה לכם כסף… מקור: 
etsy
שרשרת לב מפוחלץ         
שרשרת מקאברית וביזארית של לב מפוחלץ של חיה כלשהי בתוך מיכל זכוכית קטן על תליון באורך 26 ס"מ. אפשר להזמין לב בהיר או כהה.  
קישור

טבעות בעיצוב ערים בעולם
לכל אחד יש עיר בעולם שהוא אוהב והיה מת לנסוע אליה. לרובנו יש ערים בעולם שהיינו בהן והתאהבנו בהן ואנחנו רוצים לחזור אליהן שוב, או ערים שראינו בתמונות והחלום שלנו זה להגיע אליהן.
מה יותר נעים מלענוד טבעת על האצבע שתזכיר לנו את העיר הזאת בכל פעם שנסתכל עליה?
טבעת שבכל פעם שנביט בה, נישטף בגל של געגועים או נרגיש את החלום המתוק להגיע אליה.
מעצבת התכשיטים אולה שכטמן (Ola Shekhtman) שהיא במקור מסיביר ועכשיו גרה בארצות הברית, עיצבה טבעות בצורה שתזכיר לה כל עיר בעולם שבה היא ביקרה.
היא עיצבה טבעות בצורת בניינים שמאפיינים את לונדון, קו הרקיע של ניו יורק, הקולוסיאום ברומא, מגדל אייפל בפריז, סנט פטרסבורג ועוד.

טבעת עכביש טרנטולה (פרוונית שחורה)    


אם אתם עדיין בעניין של עכבישים גדולים ומפחידים, אולי תאהבו את הטבעת הזאת, שמעוצבת כאילו שיש לכם עכביש טרנטולה או פרוונית שחורה על האצבע. יש כאלה שמתבלבלים וקוראים לעכביש השחור הגדול הזה אלמנה שחורה, אבל למרות הצבע השחור מדובר בעכביש אחר לגמרי. לא משנה איך קוראים לעכביש הזה, אני לא מעוניינת לפגוש אותו ובטח לא לראות אותו על האצבע שלי  אבל אם אתם כן בעניין, הנה הקישור לעמוד הקנייה של טבעת העכביש טרנטולה הזה באתר etsy על ידי מוכרת מישראל. 

עגיל בצורת יד שתופסת את תנוך האוזן     
עוד עגיל בעיצוב מוזר (למרות שיחסית לאחרים הוא פחות מזעזע) הוא עגיל הזהב הזה בצורת יד שלדית גרומה שתופסת את תנוך האוזן. אאוץ' נראה קצת כואב. אם בא לכם תוכלו למצוא את זוג העגילים גם בזהב וגם בכסף באתר etsy.

טבעת עם שיניים אמיתיות של בן אדם   
אם בא לכם לקשט את עצמכם בתכשיט מיוחד ומקורי, אולי תעניין אתכם טבעת עם שיני אדם אמיתיות (!!!). הטבעת עשויה מכסף והיא מיוצרת בסטודיו מלבורן שבאוסטרליה. את הטבעת אפשר להזמין באתר etsy. האמנית שמכינה את הטבעות שמכילות שיניים מספרת שיש לה אוסף של שיניים שנתרמו לה שמהן היא מכינה את הטבעות. היא מקבלת גם שיניים חדשות מאנשים בשמחה כך שאם תרצו להנציח את השיניים שלכם, תוכלו לשלוח אותן אליה והיא תכין לכם טבעת או תליון לשרשרת. המחיר של הטבעת הוא 1,000$ ורוחב הטבעת משתנה לפי גודל השן או מספר השיניים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות