חפש

בתי המלון הכי מיוחדים ומגניבים בחוץ לארץ

בחו"ל יש כל כך הרבה בתי מלון מעניינים ולא שגרתיים, שביקור בהם ישאיר לכם חוויה שלא תשכחו לעולם. אם אתם אוהבים לנסוע לחו"ל ומתכננים כבר את החופשה הבאה, אתם יכולים להזמין מקום שמציע B&B רגיל ובנאלי, אבל כדאי לכם לבדוק את המלונות הבאים שבהחלט שווים ביקור: 
Giraffe Manor, ניירובי, קניה
מלון Girraffe Manor, או בעברית: אחוזת הג'ירף, ממוקם בניירובי שבקניה. אם אתם אוהבים ג'ירפות, אז כמו שהשם מרמז, תוכלו לפגוש ג'ירפות שמשוטטות בחופשיות ברחבי שטח המלון. תוכלו להיות קרובים אליהן ולפגוש אותן באופן אישי. במלון יש חלונות גבוהים שמאפשרים לג'ירפות לתקוע את הראש ולהציץ! רוצים לאכול ארוחת בוקר עם ג'ירפה? במלון Giraffe Manor תוכלו לעשות את זה בלי שום בעיה!
מלון עם ג'ירפות- The Giraffe Manor
Poseidon Underwater Resort, איי פיג'י- המלון הראשון בעולם מתחת למים
פוסידון היה אל הים, האוקיינוסים, הסוסים ורעשי האדמה, אחד משנים-עשר האלים האולימפיים במיתולוגיה היוונית. אתר הנופש פוסידון מאפשר לכם לראות מה הדגים רואים. זהו המלון הראשון בעולם שנמצא מתחת למים, כלומר אתם יכולים לבלות את הלילה בקרקעית האוקיינוס. אתר הנופש ממוקם על אי פרטי ליד פיג'י והוא מציע הרפתקאות מרגשות ואירוח יוקרתי! קישור למלון
מלון פוסידון מתחת למים
Free Spirit Spheres, ונקובר, קנדה
מלון Free Spirit Spheres, או בתרגום חופשי לעברית: כדורי רוח חופשיים, נמצא בונקובר שבקנדה. החדרים שלו הם כדורים שתלויים על עצים מעל קרקע יער הגשם! תמורת 150$ בערך, תבלו את הלילה בטבע בתוך בית עץ מרחף. אם אתם חובבי טבע וגבהים, זהו המקום המושלם עבורכם. להרגיש בבית בחוץ! תראו כמה שזה מדהים:
Free Spirit Spheres
Ice Hotel, Jukkasjärvi, שבדיה
מלון הקרח ממוקם ביוקאסיארבי, כפר קטן בצפון שוודיה, אחד המקומות הכי קרים בעולם, שנמצא 200 קילומטר צפונית לחוג הארקטי ועל גדות אחד הנהרות עם המים הכי נקיים באירופה, נהר Torne. זהו המלון הראשון והגדול ביותר בעולם שנבנה כולו משלג וקרח. בכל שנה, המלון נראה קצת שונה. זאת משום שבכל שנה כ- 50 אמני קרח מגיעים אליו לשוודיה כדי לסייע ביצירת מראה שונה. אם אתם רוצים לראות את כל השינויים, בואו אליו כל שנה 🙂 ! אם אתם אוהבים קור,  היכנסו לאתר של המלון ואולי תזמינו שם את החופשה הבאה שלכם.
מלון הקרח- Ice hotel- מקור
Huilo Huilo, Neltume, צ'ילה
מלון ווילו ווילו נמצא בנלטום שבצ'ילה. המלון בנוי בשמורת טבע אקולוגית. לאוהבי טבע, מלון זה הוא פלא סביבתי. ישנם שלוש בקתות שונות בהן תוכלו להתאכסן בטבע המדהים. תראו כמה יפה זה נראה ותדמיינו את החופשה הבאה שלכם שם:
Huilo Huilo
Treehouse Point, Fall City, וושינגטון, ארה"ב
זהו עוד מקום להתארח בו בשביל אוהבי הטבע. בית העץ Treehouse Point נמצא ב-Fall City שבוושינגטון. הוא מציע אפשרויות רבות ושונות לחופשה. כל בית עץ מציע למבקרים בו פרטיות ושלווה, הנאה שלמה מחיק הטבע. כל מה שתשמעו בחופשה הוא את קול ציוץ הציפורים. אם אתם רוצים בית על עץ משלכם, יש להם מעצבים שיכולים לעזור לכם לתכנן בית עץ ייחודי שתוכלו לבנות בבית.
Treehouse Point
Taj Lake Palace, Rajasthan, הודו
המלון הזה הוא כל כך מדהים. הוא ממוקם בעיר אודאיפור שבדרום רג'אסטאן שבהודו. המלון נמצא באמצע אגם. הוא שלו, רומנטי ושקט, מוקף בהרי ארוואלי (Aravalli). המלון נבנה בשנת 1930 ונראה טוב מכדי להיות אמיתי. בהחלט לא היה אכפת לי לבלות את הלילות שלי כאן!
Taj Lake Palace Udaipur, Udaipur, India
Bambu Indah Hotel – מלון בבאלי שמציע לישון עם דגים 

במלון Bambu Indah Hotel שבבאלי באינדונזיה תוכלו לישון מעל מי נהר תכולים, כשדגים מתחת לרגליים שלכם.
במקום שטיחים מוכתמים, או רצפת שיש קרה יש רצפת זכוכית מחוסמת שדרכה אפשר לראות את המים בצבע התכלת, כשבתוכם שוחים הדגים.
המלון שהוא בעצם כפר נופש, הוקם בשנת 2005 כשהובאו אליו 11 בתי כלות אינדונזיים עתיקים. המלון כולו מכיל עתיקות וקישוטים שמאפיינים את ההיסטוריה והתרבות העשירה של אינדונזיה.
בתמונה: חדר "בית השרימפ" Shrimp House
הנוף הטבעי של כפר הנופש:
אבל אל תתנו לתמונות להטעות אתכם, לפי הביקורות שרשמו אנשים שביקרו במלון באתר Tripadvisor, במציאות זה שונה- זה הרבה הרבה יותר יפה!!!!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות