חפש

טעות יקרה- הזמין יין זול וגילה שהוא עולה פי עשר

זה לא כל כך נעים לקבל חשבון ענק במסעדה, יותר מ-4,000$, בלי שציפית לזה. במיוחד כשזה בגלל טעות תמימה בהבנת הנשמע. 
את זה למד על בשרו ג'ו לנטיני מניו ג'רזי, שסעד ביום שישי האחרון במסעדה באטלנטיק סיטי. ג'ו ביקש מהמלצרית שתמליץ לו על יין טוב והיא המליצה לו על יין אדום מיקבי Screaming Eagle שנחשב ליין מצוין. היא אמרה שזה עולה שלושים ושבע חמישים דולר (thirty seven fiftee) וג'ו וחבריו חשבו שזה מחיר טוב לבקבוק יין והזמינו. הם שתו את היין להנאתם , אך כשג'ו קיבל את החשבון, הוא גילה להפתעתו שהוא צריך לשלם יותר מארבעת אלפים דולר, כי המלצרית התכוונה בעצם שמחיר הבקבוק הוא 3,750$.
בגלל שהבקבוק היה ריק, לא ויתרו לו והוא נדרש לשלם את המחיר.  

זה קרה בארוחת הערב של ג'ו לנטיני עם חבריו לעסקים במסעדת Bobby Flay Steak שבמלון Borgata באטלנטיק סיטי שבניו ג'רזי. לנטיני בסך הכל ביקש מהמלצרית שתמליץ לו על יין טוב וצנוע, כי אין לו הרבה ניסיון עם יין. המלצרית הצביעה על בקבוק יין בתפריט- Screaming Eagle משנת 2011, ואמרה שהוא עולה שלושים ושבע חמישים דולר. ג'ו וחבריו חשבו שמדובר בשלושים ושבעה דולר וחמישים סנט, אך כשקיבלו את החשבון הסופי הם כמעט חטפו התקף לב.
מנהל המסעדה הציע להוריד את המחיר ל-2,200$ והסועדים ההמומים נאלצו לקבל את ההצעה בלית ברירה.

מסתבר שיין ה- Screaming Eagle הוא לא יין שמזמינים בטעות במסעדה. זהו יין אדום, קברנה סוביניון או מרלו, שכדי להשיג בקבוק שלו, צריך להירשם מראש ולחכות ברשימת ההמתנה של היצרן לפחות כמה חודשים עד לקבלתו. היין מיוצר מענבים שגדלים בכרמים שנמצאים באוקוויל בקליפורניה ונחשב ליין פולחן. בגלל האיכות שלו וזה שהוא מיוצר בכמויות מוגבלות, מחירו יקר וקשה להשיג אותו.


כולי תקווה שג'ו וחבריו לפחות נהנו מהיין היקר והאיכותי כמו שצריך. שיגיד תודה לפחות שלמזלו הטוב, הם לא הזמינו עוד בקבוק.
מקור התמונה: Wine Searcher

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות