חפש

רעיונות יצירתיים לשימוש בוושי טייפ

מכירים את הוואשי טייפ? אם ביקרתם בחנות יצירה בטח ראיתם את סרטי נייר הדבק הצבעוני האלה, הם נראו לכם מאד יפים וצבעוניים, ותהיתם מה אפשר לעשות איתם. הרשת משתגעת מהוושי טייפ, יש המון רעיונות יצירתיים ויפים לדברים שאפשר לעשות איתו. בעצם, כל דבר שנראה לכם משעמם וחסר צבע, תוכלו להדביק עליו וושי טייפ ולהפוך אותו לצבעוני ויפה.
הוושי טייפ יכול לרענן לכם את המשרד, אם תדביקו אותו על כלי הכתיבה והציוד המשרדי שלכם (הוא גם יגן עליכם מפני גניבות ו"השאלות בלי החזרות"). הוא יכול לרענן לכם את הלימודים, אם תדביקו אותו על מחברות, עטים, עפרונות וכו'. הוא יכול לחסוך לכם כסף על קישוט הבית, אם תדביקו אותו על בקבוקי זכוכית פשוטים, צנצנות ריקות, כוסות משעממות, עציצים שקניתם במשתלה, אגרטלים לבנים, על הקיר בתור מסגרות לתמונות, על רהיטים משעממים, קופסאות חלקות ועוד.
קבלו כמה רעיונות לדברים שאפשר לעשות עם וושי טייפ, סרט הנייר הצבעוני היפני שכבש את העולם:
עיצוב כלים לאירוח מסיבה
קישוט מחברות
עיצוב נרות
קישוט למכסים של בקבוקי לק
מהפך לקופסת גפרורים ריקה
עיצוב כפתורי המקלדת
קישוט לאטבי כביסה
קישוט לצנצנות זכוכית
קישוט לשדכן סיכות
קישוט לטלפון הסלולרי
קישוט למפתחות
קישוט אהיל למנורה
מסגרת לתמונה
עיצוב חדש לתריסים
קישוט לעפרונות






























































































איפה אפשר לקנות וושי טייפ? בהרבה חנויות יצירה, חנויות ספרים ומתנות תמצאו את סרטי הדבק הצבעוניים במחיר שנע בין 10 ל- 15 ש"ח לגליל. באיביי תוכלו למצוא המון דוגמאות ולקנות במחיר זול יותר, של 3 ש"ח (פלוס מינוס) לגליל כולל משלוח, רק שתצטרכו לחכות כמה שבועות למשלוח (וושי טייפבאיביי)



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות